Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kaits

 postitati 04.01.05 13:35
Minu mäletamist mööda on tartsil 134kW -> 162kW chip, hinnaks vist 1000.- EEK...
MC sama kW-ni läheb ca. 3 korda kallimaks.
See on MINU arvamus.

Aga kõik sõltub sellest, millise hinnaga jupid kätte saad. Asi võib vabalt ka vastupidiseks kujuneda.
Eints

 postitati 04.01.05 07:05
ja nüüd veel selline rumal küsimus et kumba mootorit on lihtsam kaasa aidata(jõudu/erksust juurde)?
Kaits

 postitati 26.12.04 18:34
Jah, eks ta sisuliselt nii vist enamvahem ole. Aga ega keegi juhuslikult kiirendusomadusi vorrelda oska? Tean, et 200 MC FWD (ja vist ka Q) tehaseanmetel on kiirendus 8.0sek 100ni... Aga KG?
QUATTRO

 postitati 26.12.04 17:32
Teeme siis nii et kellele meeldib rahulikum sõidustiil ja käiguvahetus see võtab MC.Kes igatseb aga rohkem seda jalaga tagumikku tunnet,võtab KG.
Tuksi on võimalik mõlemad ühtemoodi keerata.
CoupeGT

 postitati 25.12.04 17:37
Kaits kle ma ei tahtnud kedagi ega midagi halvustada...lihsalt mulle on öeldud kui valid 10v KG ja MC vahel siis parem vali KG....ei miskit muud::::)
Kaits

 postitati 24.12.04 19:50
Väide jäi pisut arusaamatuks. Kas võrdled Audi 5 sil. 100kW vabalthingavat mootorit tähisega WC, Audi turbomootoriga mille tähiseks MC? Ei anna eriti võrrelda neid asju - liiga erinevad...

Või tegid lihtsalt rumalat nalja? Kui tahtsid öelda, et MC on kehva mootor, siis mina nii ei arva. Loomulikult pole mõtet seda võrrelda 20V T mootoritega...

Lihtne tõde: MC on hea mootor kui ta on korras ja teda ka korras hoida! Vastupidav, igati normaalsete küttekulu näitajatega ja ka dünaamikal pole viga kui pisut "kaasa aidata".

Põhjused, miks MC kohta selliseid jutte räägitakse tekivad enamasti sellest, et inimesed lihtsalt ei teagi, mismoodi see mootor üldse töötama peab! Ostetakse mingi raibe (ja sellised on nad enamus!), kärutatakse mingi aeg ilma remontimata ringi, keerates asi võibolla veel rohkem p*rse ja siis ei jõua ära kuulata kui kehva mootor on MC! Järgmine säga ostab selle risu ära ja ring hakkab otsast peale... Sõitke mõne korraliku MC-ga, küll siis jutt muutub!
CoupeGT

Depicts mood of post postitati 24.12.04 18:49
Kuskilt olen kuulnud, et mc mootor on nii, et keera m teistpidi ja on WC....KG pidavat peajagu üle olema...lihtsalt räägin mida olen kuulnud :)
mati200

 postitati 20.12.04 20:34
KG on erksam,kuna tal pole nii bensukvalteeditundelist reguleeringut
MC jälle parem, kuna ei ole nii tundlik selle lahusti suhtes,mida siin müüakse (v.a. 98).
Kaits

 postitati 20.12.04 20:02
KG lajatab turboga järsemalt ja MC on vähe õrnem. See minu arvates sõidul kõige suurem erinevus. KG on suht uimane enne 3000rpm aga MC hakkab juba 2000rpm juures "sikutama". KG-l turbo rõhk 0.6 bar MC 0.4 vastu - eks annab ikka tunda, kui "pöördesse lasta".

Samas KG on vast lihtsam/robustsem mootor kui MC. MC-l elektroonikat rohkem. Ehk väljendub see ka töökindluses? Mida vähem elektroonikat, seda "lollikindlam"... Samas jälle on nii mõnigi asi just elektroonilisel kujul parem kui mahaaniliselt...
jõuvanker

 postitati 20.12.04 19:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
nii nüüd teoreetilisest aspektist mingisugune pilt ees.

järgmine küsimus oleks et kas keegi on sõitnud nii ühe kui ka teise mootoriga...kumb tundus erksam/parem(kas see 13kw vahe annab pedaali vajutades ka tunda?)...paluks siis kogemusi ja arvamusi ka töökindluse kohapealt

Annab ikka tunda ;)
Pigem KG, kuna ei ole katalüsaatorit ja lambdat, seega vähem vidinaid, mis võiksid peavalu tekitada...

Eints

 postitati 20.12.04 19:23
nii nüüd teoreetilisest aspektist mingisugune pilt ees.

järgmine küsimus oleks et kas keegi on sõitnud nii ühe kui ka teise mootoriga...kumb tundus erksam/parem(kas see 13kw vahe annab pedaali vajutades ka tunda?)...paluks siis kogemusi ja arvamusi ka töökindluse kohapealt
Kaits

 postitati 15.12.04 20:30
Leidsin tabeli, kus olemas nii KG kui MC:
http://www.audi100-online.de/Technik/Motor/motor.html

Natuke ikka abiks :P
mati200

 postitati 15.12.04 19:55
Vabandust, räägime jah samadest asjadest,aga KG varasematel versioonidel kloppimisandur tavaliselt puudub,kuna KG oli lihtsalt WJ modifikatsioon,MC aga uue põlvkonna alustala, millest ka suurem kolvi läbimõõt. MC - l on lisaks kõigele igaks juhuks plaat jagaja jala kinnitusmutri ette needitud.
QUATTRO

 postitati 15.12.04 19:33
kloppimisandur,ehk siis detonatsiooni andur on olemas nii KG kui MC I mootoril.
MC II-l on neid aga kaks tükki.
Samuti on minu KG-l süütenurga juhtimine ajust,kuna jagajat torkida ei tohi.
Või räägime me eri asjadest?
mati200

 postitati 15.12.04 19:28
Jah,on MC esimene ja teine põlvkond, erinevus juhtelektroonikas ja väljalaskekollektoris,
MC täienduseks,kuna tal on täiselektrooniline süütenurga juhtimine võib temaga sõita kõikide kütustega, mis on paremad kui 91 ROZ.
Pead samad, juhtelektroonika erinev. KG-l puudu kloppimisandur.
Kaits

 postitati 14.12.04 16:18
Ei tasuks ka unustada, et MC-d on 2 varianti:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/eng.html#early_late_MC
MC-de nukad:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/eng.html#camspec
Ulvar

 postitati 14.12.04 09:51
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
minu kg omas ka lambdat ja kati


Äkki Sulle juhtus mingi soperdis? Aju oli ka ju sama, mis MC'l, kui ma Su jutust õigesti mäletan.


Ulvar
tarts

 postitati 14.12.04 09:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
mootor: KG MC
Töömaht: 2,14 2,23
Võimsus: 134/5700 121/5500
P/m: 252/3600 240/3000
Sil. Läbimõõt: 79,5 81
Kolvikäik 86,4 86,4
Surveaste 8,8 7,8
Kütus 98 95
Lisaks on MC’l katalüsaator ja lambda

See oli kõik mis esimese hooga leidsin.


minu kg omas ka lambdat ja kati
ferdinand

 postitati 14.12.04 09:07
mootor: KG MC
Töömaht: 2,14 2,23
Võimsus: 134/5700 121/5500
P/m: 252/3600 240/3000
Sil. Läbimõõt: 79,5 81
Kolvikäik 86,4 86,4
Surveaste 8,8 7,8
Kütus 98 95
Lisaks on MC’l katalüsaator ja lambda

See oli kõik mis esimese hooga leidsin.
Eints

 postitati 14.12.04 00:20
huvitaks siis eelnimetatud mootorite erinevused lähtudes
*surveastmed, jõumomendid, kolvikäigud jne
*turbo erinevused
*pritsepeade erinevused
*muud iseärasused

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.9% - SQL: 33.1%]