Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 13.12.04 23:20
|
|
|
Audi turbomootorite erinevused MC ja KG
huvitaks siis eelnimetatud mootorite erinevused lähtudes
*surveastmed, jõumomendid, kolvikäigud jne
*turbo erinevused
*pritsepeade erinevused
*muud iseärasused
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 14.12.04 08:07
|
|
|
mootor: KG MC
Töömaht: 2,14 2,23
Võimsus: 134/5700 121/5500
P/m: 252/3600 240/3000
Sil. Läbimõõt: 79,5 81
Kolvikäik 86,4 86,4
Surveaste 8,8 7,8
Kütus 98 95
Lisaks on MC’l katalüsaator ja lambda
See oli kõik mis esimese hooga leidsin.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.04 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
mootor: KG MC
Töömaht: 2,14 2,23
Võimsus: 134/5700 121/5500
P/m: 252/3600 240/3000
Sil. Läbimõõt: 79,5 81
Kolvikäik 86,4 86,4
Surveaste 8,8 7,8
Kütus 98 95
Lisaks on MC’l katalüsaator ja lambda
See oli kõik mis esimese hooga leidsin. |
minu kg omas ka lambdat ja kati
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 14.12.04 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
minu kg omas ka lambdat ja kati |
Äkki Sulle juhtus mingi soperdis? Aju oli ka ju sama, mis MC'l, kui ma Su jutust õigesti mäletan.
Ulvar
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 15.12.04 18:28
|
|
|
Jah,on MC esimene ja teine põlvkond, erinevus juhtelektroonikas ja väljalaskekollektoris,
MC täienduseks,kuna tal on täiselektrooniline süütenurga juhtimine võib temaga sõita kõikide kütustega, mis on paremad kui 91 ROZ.
Pead samad, juhtelektroonika erinev. KG-l puudu kloppimisandur.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.12.04 18:33
|
|
|
kloppimisandur,ehk siis detonatsiooni andur on olemas nii KG kui MC I mootoril.
MC II-l on neid aga kaks tükki.
Samuti on minu KG-l süütenurga juhtimine ajust,kuna jagajat torkida ei tohi.
Või räägime me eri asjadest?
|
|
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 15.12.04 18:55
|
|
|
Vabandust, räägime jah samadest asjadest,aga KG varasematel versioonidel kloppimisandur tavaliselt puudub,kuna KG oli lihtsalt WJ modifikatsioon,MC
aga uue põlvkonna alustala, millest ka suurem kolvi läbimõõt. MC - l on lisaks kõigele igaks juhuks plaat jagaja jala kinnitusmutri ette needitud.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 20.12.04 18:23
|
|
|
nii nüüd teoreetilisest aspektist mingisugune pilt ees.
järgmine küsimus oleks et kas keegi on sõitnud nii ühe kui ka teise mootoriga...kumb tundus erksam/parem(kas see 13kw vahe annab pedaali vajutades ka
tunda?)...paluks siis kogemusi ja arvamusi ka töökindluse kohapealt
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.12.04 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõuvanker
Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
nii nüüd teoreetilisest aspektist mingisugune pilt ees.
järgmine küsimus oleks et kas keegi on sõitnud nii ühe kui ka teise mootoriga...kumb tundus erksam/parem(kas see 13kw vahe annab pedaali vajutades ka
tunda?)...paluks siis kogemusi ja arvamusi ka töökindluse kohapealt |
Annab ikka tunda
Pigem KG, kuna ei ole katalüsaatorit ja lambdat, seega vähem vidinaid, mis võiksid peavalu tekitada... |
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 20.12.04 19:02
|
|
|
KG lajatab turboga järsemalt ja MC on vähe õrnem. See minu arvates sõidul kõige suurem erinevus. KG on suht uimane enne 3000rpm aga MC hakkab juba
2000rpm juures "sikutama". KG-l turbo rõhk 0.6 bar MC 0.4 vastu - eks annab ikka tunda, kui "pöördesse lasta".
Samas KG on vast lihtsam/robustsem mootor kui MC. MC-l elektroonikat rohkem. Ehk väljendub see ka töökindluses? Mida vähem elektroonikat, seda
"lollikindlam"... Samas jälle on nii mõnigi asi just elektroonilisel kujul parem kui mahaaniliselt...
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 20.12.04 19:34
|
|
|
KG on erksam,kuna tal pole nii bensukvalteeditundelist reguleeringut
MC jälle parem, kuna ei ole nii tundlik selle lahusti suhtes,mida siin müüakse (v.a. 98).
|
|
|
CoupeGT
huviline
Registreerunud 15.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.04 17:49
|
|
|
Kuskilt olen kuulnud, et mc mootor on nii, et keera m teistpidi ja on WC....KG pidavat peajagu üle olema...lihtsalt räägin mida olen kuulnud
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 24.12.04 18:50
|
|
|
Väide jäi pisut arusaamatuks. Kas võrdled Audi 5 sil. 100kW vabalthingavat mootorit tähisega WC, Audi turbomootoriga mille tähiseks MC? Ei anna eriti
võrrelda neid asju - liiga erinevad...
Või tegid lihtsalt rumalat nalja? Kui tahtsid öelda, et MC on kehva mootor, siis mina nii ei arva. Loomulikult pole mõtet seda võrrelda 20V T
mootoritega...
Lihtne tõde: MC on hea mootor kui ta on korras ja teda ka korras hoida! Vastupidav, igati normaalsete küttekulu näitajatega ja ka dünaamikal pole viga
kui pisut "kaasa aidata".
Põhjused, miks MC kohta selliseid jutte räägitakse tekivad enamasti sellest, et inimesed lihtsalt ei teagi, mismoodi see mootor üldse töötama peab!
Ostetakse mingi raibe (ja sellised on nad enamus!), kärutatakse mingi aeg ilma remontimata ringi, keerates asi võibolla veel rohkem p*rse ja siis ei
jõua ära kuulata kui kehva mootor on MC! Järgmine säga ostab selle risu ära ja ring hakkab otsast peale... Sõitke mõne korraliku MC-ga, küll siis jutt
muutub!
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
CoupeGT
huviline
Registreerunud 15.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.04 16:37
|
|
|
Kaits kle ma ei tahtnud kedagi ega midagi halvustada...lihsalt mulle on öeldud kui valid 10v KG ja MC vahel siis parem vali KG....ei miskit
muud:::
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.12.04 16:32
|
|
|
Teeme siis nii et kellele meeldib rahulikum sõidustiil ja käiguvahetus see võtab MC.Kes igatseb aga rohkem seda jalaga tagumikku tunnet,võtab KG.
Tuksi on võimalik mõlemad ühtemoodi keerata.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 26.12.04 17:34
|
|
|
Jah, eks ta sisuliselt nii vist enamvahem ole. Aga ega keegi juhuslikult kiirendusomadusi vorrelda oska? Tean, et 200 MC FWD (ja vist ka Q)
tehaseanmetel on kiirendus 8.0sek 100ni... Aga KG?
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 04.01.05 06:05
|
|
|
ja nüüd veel selline rumal küsimus et kumba mootorit on lihtsam kaasa aidata(jõudu/erksust juurde)?
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 04.01.05 12:35
|
|
|
Minu mäletamist mööda on tartsil 134kW -> 162kW chip, hinnaks vist 1000.- EEK...
MC sama kW-ni läheb ca. 3 korda kallimaks.
See on MINU arvamus.
Aga kõik sõltub sellest, millise hinnaga jupid kätte saad. Asi võib vabalt ka vastupidiseks kujuneda.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|