Teema ülevaade |
Horde
|
postitati 16.12.04 13:55 |
Sarnaste nähtudega ka minu masin. Alates ~ -5 siis käima läheb kohe aga pean hoidma mingi 3sek gaasi peal(ja üle 2000 pöörde) muidu jõud kaob ja moto
sureb välja.
Masin on 1,8 66kw ja peaks olemas karbuss millel kasutatud tavapärasest rohkem elektroonikat(Samuti olemas tooreklapp - käsigaas- selline mehaaniline
värk).
Mul pöörded kuidagi ukerdasid ka sooja mootoriga - vahetasin jagaja kaane ja see viga kadus - nüüd ei saa arugi kui masin töötab:-) Karpa alune padi
on mul ka OK. Samuti töötab korralikult sooja ja külma õhureguleerimise klapp - et millist õhku haaratakse õhulugejasse.
Seda kolmiku asja uuriks isegi kuna need andurid seal ka üsna väsind välimusega.
PS! Kuna ise suht võhik ka autode teemal siis keegi äkki oskab öelda (masina koodi järgi äkki) kas minu masinal ka mingi aju kuskil eksisteerib?
R
|
ml110
|
postitati 16.12.04 12:52 |
hmm?? see toru ju külmkäivitusele kaasa ei aita? kui mootor külm pole tal seda sooja õhku niguinii kuskilt võtta?
mul see kupatus kõik sealt puudu?? kas ona oluline?? kui soojalt käima läheb?
|
Muhk
|
postitati 22.11.04 08:09 |
Ostsin jah poest. Mul oli vana toru kaasas ja panin selle letile. Nad teavad küll, välja näeb see nagu vana vene tolmuimeja voolik, ainult veits õhem.
|
cescor
|
postitati 19.11.04 15:53 |
kas poest ostes ongi ta nimi kuumakindel toru. Endal ka katki ja vaja osta. (mingit mootori jama just pole)
Ostsid autopoest?
|
Muhk
|
postitati 19.11.04 15:38 |
Leidsin siis ise lõpuks vea üles. See krt kuumakindel toru, mis läheb kollektorisse, oli otsast katki. Kui mootor oli külm, imes ta väljast külma õhku
ja sealt see jama tuligi. Asub see toru otse õhupuhastaja all. Poes on selle vidina hind ca 30 eeku ja jätkub sellest kolmele autole
|
ml110
|
postitati 14.11.04 08:58 |
?????
pole siis kaasmaalasi kes oskaks nõu anada??.. lootes kõige paremat
|
ml110
|
postitati 11.11.04 15:49 |
hmm mul samad sümtomid - mootor 1,8S 66kw 89a -- külmaga lööb asja ilusti käima kuid siis kahe seki möödudes viib pöörded alla ja hakkab surema. Kui
külmalt kohalt võtta (vaikselt v kiirelt vahet pole) hakkab puperdama ja jääb nigu nälga... ja lõpuks sureb päris ära..
kui kohapeal õrnalt gaasi anda hakkab smuti surema. Kõik see kestab ligi kümme sekki siis saab mootor jõu tagasi ja probleeme pole? Seda siis külmalt
soojalt kõik normis. Saa siis aru kuhu koer on maetud??
tänan kaasmaalasi kes viitsivad vastata..mures.
|
Muhk
|
postitati 11.11.04 09:45 |
Äkki on lambdas asi?
|
Muhk
|
postitati 11.11.04 09:44 |
Mul sama probleem, et hommikuti ei saa nagu kütet korralikult kätte, autoks b3 88a, 1,8S. Lasin siis jagaja juhtmed mingi niiskusekaitsega üle, siis
paar päeva oli ok. Krt üldse kas viga on selles? Kas peaks äkki küünlad üle vaatama? Või mis efekt on siis kui kütusefilter on umbes? Või vesi paagis?
Krt neid vigu võib olla palju erinevaid.
Kas keegi oskab aidata?
|
raug
|
postitati 11.11.04 09:12 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Classic
siis peab viga olema selles siibri,kas jääb liiga pikalt kinni või siis avaneb liiga kiirelt,seda on võimalik reg.
seepärast see käsitsi külmkäiviti on lollikindlam |
aga kust seda võimalik siis regullida?
|
Classic
|
postitati 10.11.04 16:27 |
siis peab viga olema selles siibri,kas jääb liiga pikalt kinni või siis avaneb liiga kiirelt,seda on võimalik reg.
seepärast see käsitsi külmkäiviti on lollikindlam
|
raug
|
postitati 10.11.04 14:12 |
külmkäivitus on automaatne. klapp läheb mootori külmenedes ilusti kinni nagu vaja. viga peab olema mujal. voolikud ka üle kontrollitud.
|
Classic
|
postitati 10.11.04 14:01 |
tuleks üle vaadata vaakum klappid ja voolikud kui on korras,siis arvan ,et võib asi olla toorklappi siibris,mis kauemaks kinni jääb.kas sul on
külmkäivitus käsitsi või automaatne?
|
raug
|
postitati 10.11.04 10:13 |
no sõita saab kui gaasi anda palju, aga kui korrakski gaasi lahti lased siis hakkab jamama ja võib ka välja surra.
on pakutud, et viga võib olla jagaja kaanes (vaatasin üle ja see korras), et läheb seistes niiseks ja siis soojenedes kuivab. on veel midagi
probleemiallikaid pakkuda ehk kellegil?
|
ml110
|
postitati 10.11.04 09:57 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja raug
mootor 1,6 55kw karb. auto ise 80 1984. käima läheb koheselt ja hästi. kuid jõudu pole alguses, nii paar minutit. nagu osad pütid poleks taga. annad
rohkem gaasi siis hakkab kergelt surema (nagu ei saaks kütet). natuke sõitnud siis kohe jälle asi korras ja mingit probleemi pole. milles võiks asi
olla ning kas tasuk kellegil asjamelhl üle lasta vaadata. |
hmm mul samad sümtomid kuid mootor 1,8S 66kw 89a -- külmaga lööb asja ilusti käima kuid siis kahe seki möödudes viib pöörded alla ja hakkab surema.
Kui külmalt kohalt võtta (vaikselt v kiirelt vahet pole) hakkab puperdama ja jääb nigu nälga... ja lõpuks sureb päris ära..
kui kohapeal õrnalt gaasi anda hakkab smuti surema. Kõik see kestab ligi kümme sekki siis saab mootor jõu tagasi ja probleeme pole? Seda siis külmalt
soojalt kõik normis. Saa siis aru kuhu koer on maetud??
tänan kaasmaalasi kes viitsivad vastata..mures.
|
raug
|
postitati 09.11.04 10:38 |
aga annab ise seda kuskilt sättida või vaja viia remonti ikkagi?
|
viljar
|
postitati 08.11.04 16:17 |
oli sama jama. hiljem ei tahtnud üldse enam käima minna. viisin diagnostikasse. aju oli hakanud segast panema ja andis vale küttesegu peale. see
tähendab siis seda, et külma mootoriga sai ka sooja mootori segu. seetõttu külmalt puterdaski ja kui mootor soojemaks läks, hakkas ka paremini tööle
|
raug
|
postitati 08.11.04 08:21 |
vaatasin üks päev õhufiltrit (mis sai nii kuu aega tagasi vahetatud) ja see osaliselt õline ning suht määrdunud nagu. millest see jama veel tingitud
võib olla? ning on ilmnenud ka selline asi, et õhufiltri ümber niiske ning mõned tilgad vett seal? ning muidugi endiselt hommikuti mootor jamab
külmalt (kui ise gaasi juured ei anna siis sureb ka vaikselt välja). oskab keegi midagi kommenteerida?
|
raug
|
postitati 25.10.04 09:11 |
nii, vahepeal paar asja tehtud kuid jamab ikka. sai kontrollitud üle karpa toore klapp (see ok, läheb küma mootoriga kinni). sai vahetatud õhufilter,
karp alune kummipadi on ok.
hommikuti läheb käima endiselt igati hästi, siis aga hakkab vaikselt katkuma ning väristab masinat päris korralikult ja suuremate külmadega on ka
välja surnud. sõitma hakates mootor jukerdab ja pole palju jõudu. mootor soe siis asi kõik ok.
kas viga võiks olla kuskil andurites? kust võiks viga otsida?
|
QUATTRO
|
postitati 27.08.04 18:14 |
Kontrolli karburaatori alune kummipadi üle.Kui seal mõrad sees siis hakkab sama jama pihta.
|
raug
|
postitati 27.08.04 08:56 |
mootor 1,6 55kw karb. auto ise 80 1984. käima läheb koheselt ja hästi. kuid jõudu pole alguses, nii paar minutit. nagu osad pütid poleks taga. annad
rohkem gaasi siis hakkab kergelt surema (nagu ei saaks kütet). natuke sõitnud siis kohe jälle asi korras ja mingit probleemi pole. milles võiks asi
olla ning kas tasuk kellegil asjamelhl üle lasta vaadata.
|