Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mootor hommikuti jamab (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 1878)
raug
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 84

postitati 27.08.04 08:56 Tsiteeri
mootor hommikuti jamab



mootor 1,6 55kw karb. auto ise 80 1984. käima läheb koheselt ja hästi. kuid jõudu pole alguses, nii paar minutit. nagu osad pütid poleks taga. annad rohkem gaasi siis hakkab kergelt surema (nagu ei saaks kütet). natuke sõitnud siis kohe jälle asi korras ja mingit probleemi pole. milles võiks asi olla ning kas tasuk kellegil asjamelhl üle lasta vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.08.04 18:14 Tsiteeri


Kontrolli karburaatori alune kummipadi üle.Kui seal mõrad sees siis hakkab sama jama pihta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raug
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 84

postitati 25.10.04 09:11 Tsiteeri


nii, vahepeal paar asja tehtud kuid jamab ikka. sai kontrollitud üle karpa toore klapp (see ok, läheb küma mootoriga kinni). sai vahetatud õhufilter, karp alune kummipadi on ok.
hommikuti läheb käima endiselt igati hästi, siis aga hakkab vaikselt katkuma ning väristab masinat päris korralikult ja suuremate külmadega on ka välja surnud. sõitma hakates mootor jukerdab ja pole palju jõudu. mootor soe siis asi kõik ok.
kas viga võiks olla kuskil andurites? kust võiks viga otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raug
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 84

postitati 08.11.04 08:21 Tsiteeri


vaatasin üks päev õhufiltrit (mis sai nii kuu aega tagasi vahetatud) ja see osaliselt õline ning suht määrdunud nagu. millest see jama veel tingitud võib olla? ning on ilmnenud ka selline asi, et õhufiltri ümber niiske ning mõned tilgad vett seal? ning muidugi endiselt hommikuti mootor jamab külmalt (kui ise gaasi juured ei anna siis sureb ka vaikselt välja). oskab keegi midagi kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 08.11.04 16:17 Tsiteeri


oli sama jama. hiljem ei tahtnud üldse enam käima minna. viisin diagnostikasse. aju oli hakanud segast panema ja andis vale küttesegu peale. see tähendab siis seda, et külma mootoriga sai ka sooja mootori segu. seetõttu külmalt puterdaski ja kui mootor soojemaks läks, hakkas ka paremini tööle


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raug
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 84

postitati 09.11.04 10:38 Tsiteeri


aga annab ise seda kuskilt sättida või vaja viia remonti ikkagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 10.11.04 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja raug
mootor 1,6 55kw karb. auto ise 80 1984. käima läheb koheselt ja hästi. kuid jõudu pole alguses, nii paar minutit. nagu osad pütid poleks taga. annad rohkem gaasi siis hakkab kergelt surema (nagu ei saaks kütet). natuke sõitnud siis kohe jälle asi korras ja mingit probleemi pole. milles võiks asi olla ning kas tasuk kellegil asjamelhl üle lasta vaadata.


hmm mul samad sümtomid kuid mootor 1,8S 66kw 89a -- külmaga lööb asja ilusti käima kuid siis kahe seki möödudes viib pöörded alla ja hakkab surema. Kui külmalt kohalt võtta (vaikselt v kiirelt vahet pole) hakkab puperdama ja jääb nigu nälga... ja lõpuks sureb päris ära..:(
kui kohapeal õrnalt gaasi anda hakkab smuti surema. Kõik see kestab ligi kümme sekki siis saab mootor jõu tagasi ja probleeme pole? Seda siis külmalt soojalt kõik normis. Saa siis aru kuhu koer on maetud??
tänan kaasmaalasi kes viitsivad vastata..mures.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raug
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 84

postitati 10.11.04 10:13 Tsiteeri


no sõita saab kui gaasi anda palju, aga kui korrakski gaasi lahti lased siis hakkab jamama ja võib ka välja surra.
on pakutud, et viga võib olla jagaja kaanes (vaatasin üle ja see korras), et läheb seistes niiseks ja siis soojenedes kuivab. on veel midagi probleemiallikaid pakkuda ehk kellegil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Classic
huviline



Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0

postitati 10.11.04 14:01 Tsiteeri


tuleks üle vaadata vaakum klappid ja voolikud kui on korras,siis arvan ,et võib asi olla toorklappi siibris,mis kauemaks kinni jääb.kas sul on külmkäivitus käsitsi või automaatne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raug
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 84

postitati 10.11.04 14:12 Tsiteeri


külmkäivitus on automaatne. klapp läheb mootori külmenedes ilusti kinni nagu vaja. viga peab olema mujal. voolikud ka üle kontrollitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Classic
huviline



Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0

postitati 10.11.04 16:27 Tsiteeri


siis peab viga olema selles siibri,kas jääb liiga pikalt kinni või siis avaneb liiga kiirelt,seda on võimalik reg.
seepärast see käsitsi külmkäiviti on lollikindlam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raug
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 84

postitati 11.11.04 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Classic
siis peab viga olema selles siibri,kas jääb liiga pikalt kinni või siis avaneb liiga kiirelt,seda on võimalik reg.
seepärast see käsitsi külmkäiviti on lollikindlam


aga kust seda võimalik siis regullida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhk
huviline



Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 11.11.04 09:44 Tsiteeri
mootor hommikuti jamab!



Mul sama probleem, et hommikuti ei saa nagu kütet korralikult kätte, autoks b3 88a, 1,8S. Lasin siis jagaja juhtmed mingi niiskusekaitsega üle, siis paar päeva oli ok. Krt üldse kas viga on selles? Kas peaks äkki küünlad üle vaatama? Või mis efekt on siis kui kütusefilter on umbes? Või vesi paagis? Krt neid vigu võib olla palju erinevaid.
Kas keegi oskab aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhk
huviline



Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 11.11.04 09:45 Tsiteeri


Äkki on lambdas asi? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 11.11.04 15:49 Tsiteeri


hmm mul samad sümtomid - mootor 1,8S 66kw 89a -- külmaga lööb asja ilusti käima kuid siis kahe seki möödudes viib pöörded alla ja hakkab surema. Kui külmalt kohalt võtta (vaikselt v kiirelt vahet pole) hakkab puperdama ja jääb nigu nälga... ja lõpuks sureb päris ära..
kui kohapeal õrnalt gaasi anda hakkab smuti surema. Kõik see kestab ligi kümme sekki siis saab mootor jõu tagasi ja probleeme pole? Seda siis külmalt soojalt kõik normis. Saa siis aru kuhu koer on maetud??
tänan kaasmaalasi kes viitsivad vastata..mures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 14.11.04 08:58 Tsiteeri


?????
pole siis kaasmaalasi kes oskaks nõu anada??..:) lootes kõige paremat:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhk
huviline



Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 19.11.04 15:38 Tsiteeri


Leidsin siis ise lõpuks vea üles. See krt kuumakindel toru, mis läheb kollektorisse, oli otsast katki. Kui mootor oli külm, imes ta väljast külma õhku ja sealt see jama tuligi. Asub see toru otse õhupuhastaja all. Poes on selle vidina hind ca 30 eeku ja jätkub sellest kolmele autole:D


Mina ja kauboi?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 19.11.04 15:53 Tsiteeri


kas poest ostes ongi ta nimi kuumakindel toru. Endal ka katki ja vaja osta. (mingit mootori jama just pole)

Ostsid autopoest?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Muhk
huviline



Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 22.11.04 08:09 Tsiteeri


Ostsin jah poest. Mul oli vana toru kaasas ja panin selle letile. Nad teavad küll, välja näeb see nagu vana vene tolmuimeja voolik, ainult veits õhem.


Mina ja kauboi?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 16.12.04 12:52 Tsiteeri


hmm?? see toru ju külmkäivitusele kaasa ei aita? kui mootor külm pole tal seda sooja õhku niguinii kuskilt võtta?

mul see kupatus kõik sealt puudu?? kas ona oluline?? kui soojalt käima läheb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 16.12.04 13:55 Tsiteeri


Sarnaste nähtudega ka minu masin. Alates ~ -5 siis käima läheb kohe aga pean hoidma mingi 3sek gaasi peal(ja üle 2000 pöörde) muidu jõud kaob ja moto sureb välja.
Masin on 1,8 66kw ja peaks olemas karbuss millel kasutatud tavapärasest rohkem elektroonikat(Samuti olemas tooreklapp - käsigaas- selline mehaaniline värk).
Mul pöörded kuidagi ukerdasid ka sooja mootoriga - vahetasin jagaja kaane ja see viga kadus - nüüd ei saa arugi kui masin töötab:-) Karpa alune padi on mul ka OK. Samuti töötab korralikult sooja ja külma õhureguleerimise klapp - et millist õhku haaratakse õhulugejasse.

Seda kolmiku asja uuriks isegi kuna need andurid seal ka üsna väsind välimusega.
PS! Kuna ise suht võhik ka autode teemal siis keegi äkki oskab öelda (masina koodi järgi äkki) kas minu masinal ka mingi aju kuskil eksisteerib?

R


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]