Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kollerimees

 postitati 12.12.04 20:16
lihtsam oleks leida sellele selline sisselaske kollektor mis on karpaga.
sininevagun

 postitati 12.12.04 17:07
see 1,9 karpaga mootor on omadega läbi aga automat kast just remonditud ja siis on mul 2,2 pritsung mis ei vaja suuremat remonti, mind huvitas just see kas käigu kast sinna otsa läheb ilma ümber ehituseta, tõstaks lihtsalt moodorid ringi
Eints

 postitati 12.12.04 14:11
mul üks kahelõõriline on üle aga see tahab remkomplekti saada..kui tahad võid mõne õlle eest järgi tulla
kollerimees

 postitati 12.12.04 12:55
äkki jäid teil karpad üle,mul naise golfile vaja.
Eints

 postitati 12.12.04 12:27
olen sellise asja hiljuti valmis ehitanud. (mul oli 1,9 manuaal ja vahetasin selle 2,2 manuaali vastu välja)mootori kinnitused istuvad 1:1 le samuti ka veovõllid. välja pead vahetama lisaks mootorile kütusetorustiku ja paigaldama elektrilise kütuse pumba, välja vahetama kapotialuse juhtmestiku, radikas, genekas ja starter võivad jääda 1,9 omad. kerekülge tuleb panna lisa kronsa pritsepea toetamiseks. hetkel rohkem asju meelde ei tule. üldiselt on ehitamist päris palju ja kui ise suurem asi autoremontija pole siis ei tasu nii mahukat asja ette võtta. ise sõitnud ka aastakese 1,9 karpaga mootoriga ja ei ütleks et vahe 2,2 sedavõrd parem on et tasuks ümber ehitamise vaeva ette võtta.
kui küsid miks ise seda tegin siis vastus on lihtne...mulle meeldib autosid putitada/ümber ehitada...sportlik huvi lihtsalt:D:P
sininevagun

 postitati 12.12.04 11:39
Kas keegi targem on uurinud 1,9 sigar reas viiene automaadile saab lihtsa vaevaga panna 2,2 pritsungiga reas viiene mootor ja kas käigukast peab sellele mootorit vastu

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 19.4% - SQL: 80.6%]