Teema ülevaade |
kollerimees
|
postitati 12.12.04 20:16 |
lihtsam oleks leida sellele selline sisselaske kollektor mis on karpaga.
|
sininevagun
|
postitati 12.12.04 17:07 |
see 1,9 karpaga mootor on omadega läbi aga automat kast just remonditud ja siis on mul 2,2 pritsung mis ei vaja suuremat remonti, mind huvitas just
see kas käigu kast sinna otsa läheb ilma ümber ehituseta, tõstaks lihtsalt moodorid ringi
|
Eints
|
postitati 12.12.04 14:11 |
mul üks kahelõõriline on üle aga see tahab remkomplekti saada..kui tahad võid mõne õlle eest järgi tulla
|
kollerimees
|
postitati 12.12.04 12:55 |
äkki jäid teil karpad üle,mul naise golfile vaja.
|
Eints
|
postitati 12.12.04 12:27 |
olen sellise asja hiljuti valmis ehitanud. (mul oli 1,9 manuaal ja vahetasin selle 2,2 manuaali vastu välja)mootori kinnitused istuvad 1:1 le samuti
ka veovõllid. välja pead vahetama lisaks mootorile kütusetorustiku ja paigaldama elektrilise kütuse pumba, välja vahetama kapotialuse juhtmestiku,
radikas, genekas ja starter võivad jääda 1,9 omad. kerekülge tuleb panna lisa kronsa pritsepea toetamiseks. hetkel rohkem asju meelde ei tule.
üldiselt on ehitamist päris palju ja kui ise suurem asi autoremontija pole siis ei tasu nii mahukat asja ette võtta. ise sõitnud ka aastakese 1,9
karpaga mootoriga ja ei ütleks et vahe 2,2 sedavõrd parem on et tasuks ümber ehitamise vaeva ette võtta.
kui küsid miks ise seda tegin siis vastus on lihtne...mulle meeldib autosid putitada/ümber ehitada...sportlik huvi lihtsalt![:D](./images/smilies/biggrin.gif) ![:P](./images/smilies/tongue.gif)
|
sininevagun
|
postitati 12.12.04 11:39 |
Kas keegi targem on uurinud 1,9 sigar reas viiene automaadile saab lihtsa vaevaga panna 2,2 pritsungiga reas viiene mootor ja kas käigukast peab
sellele mootorit vastu
|
|