Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
masin

 postitati 05.04.23 14:04
Viga leitud,ketitald oli see,mis õlivõtturi ära ummistas.
teet82

 postitati 04.04.23 14:21
Õlirõhk mõõdetud?
Õlipumba vedu on kõige alumise ketiga, läbi kuuskantvõlli, äkki seal see õlirõhu probleem ongi.
masin

 postitati 04.04.23 12:58
Sai siis karter lahti võetud ning üllatuseks leidsin põhjast ketitalla:D
Üritangi hetkel kindlaks teha,mis tallaga täpselt tegu(tundub,et väiksema pikkusega tald).
Kas keegi teab,kas kett viskab üle ilma tallata?
Tean,et vanad OM606 mersu mootorid panevad isegi ilma pingutita.
masin

 postitati 02.04.23 14:23
On ikka paras peavalu küll,just sai sisselase koos pöördklappidega lahti võetud :D
Aga tänud info eest,hoian asjaga kursis,kui saan manomeetri külge pandud ja rõhu teada.

Andres
teet82

 postitati 02.04.23 14:22
Võimalik, et pead sisselaske ülemise osa eemaldama ja siis kusagil vasakul pool sügaval, õlifiltri jala lähedal peaks olema. Vaata seda juhtmekimpu seal vasakul pool ja liigu juhtmeid pidi.
masin

 postitati 02.04.23 14:08
Teet82,rõhuandur on ON/OFF lüliti,kui ma ei eksi?
Andur ise ju ei saa rõhku kaotada?
Panen rõhukella külge ja vaatan,mis näitab.
Äkki tead,kuhu viimane külge kruvida?
teet82

 postitati 02.04.23 13:35
Karteripõhjas on nivooandur, õlirõhu hoiatus tuleb ikka rõhuandurlit. Kui mootor juba häält muutis, siis mingi rõhu probleem seal on, mõistlik on manomeeter külge panna ja mitte niisama käivitada rohkem.

Kui ma ei eksi, siis andur on ikka õlifiltri korpuse küljes, väga kehvas kohas, isegi pistiku lahti saamine on keeruline.
masin

 postitati 02.04.23 13:31
Probleemiks pole õlitasemeandur,vaid õlirõhuandur.
Lisan veel juurde,et mootor kaotabki 10 sekundit kohapeal käies õlisurve ära,hakkab kahtlast häält tegema nagu ketid/ketitallad ei saaks õlitust jne.
sir-mac

 postitati 02.04.23 13:10
Ei pruugi palju kasu olla, aga kui sellel mootoril on õlitaseme andur karteris, siis see võib lollusi teha/näidata.
masin

 postitati 02.04.23 12:08
Õlivarda järgi õli täiesti piisavalt sees.
Pean silmas õlirõhuandurit.
Lisan veel selle,et vahepeal viskas eelnevalt nimetatud hoiatustule põlema,kui sai veits rohkem pähe antud(loe:gaasi).
teet82

 postitati 02.04.23 11:38
Kui pööramisel häiret andis, siis loogiliselt võiks õli liiga vähe olla sees, mis õlivarras näitab? Mis mõttes andur midagi näitab , milline andur?
masin

 postitati 02.04.23 09:53
Kontrollin vahelduseks õlifiltrit ja õlivõtturit.
Kas keegi teab,kus asub teemaks olev andur?
Sisselaskekollektori all,kus õlivarras?
masin

 postitati 02.04.23 09:23
Tere,
Nimelt hakkas paar päeva tagasi,sõidu ajal(täpsemalt öeldes pöörde/keeramise ajal)viskama Oil Pressure viga.
Esimese hooga ei oskanud muud teha,kui kohe seisma jääda.
Mingeid kõrvalisi helisid mootoriruumist(täpsemalt ülevalt)ei kostunud,ning sõitsin edasi.
Kahtlustasin anduri viga.
Vahepeal kadus ära,kui hommikul käivitades sama vea sisse viskas ja mootor hakkab u 10sekundit käies tühikäigul veidrat heli tegema.
Õlid umbes 2k tagasi vahetatud,auto LS on 270k,mis on ka originaal.
Kõik algas peale seda,kui sai sisselaskekollektor koos pöördklappidega puhastatud,tosool vahetatud jne.
Oskab keegi nõu anda?

Ette tänades Masin

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.0% - SQL: 75.0%]