Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.0TDI 165kw Low oil pressure (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1299)
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.23 10:23 Tsiteeri
3.0TDI 165kw Low oil pressure



Tere,
Nimelt hakkas paar päeva tagasi,sõidu ajal(täpsemalt öeldes pöörde/keeramise ajal)viskama Oil Pressure viga.
Esimese hooga ei oskanud muud teha,kui kohe seisma jääda.
Mingeid kõrvalisi helisid mootoriruumist(täpsemalt ülevalt)ei kostunud,ning sõitsin edasi.
Kahtlustasin anduri viga.
Vahepeal kadus ära,kui hommikul käivitades sama vea sisse viskas ja mootor hakkab u 10sekundit käies tühikäigul veidrat heli tegema.
Õlid umbes 2k tagasi vahetatud,auto LS on 270k,mis on ka originaal.
Kõik algas peale seda,kui sai sisselaskekollektor koos pöördklappidega puhastatud,tosool vahetatud jne.
Oskab keegi nõu anda?

Ette tänades Masin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.23 10:53 Tsiteeri


Kontrollin vahelduseks õlifiltrit ja õlivõtturit.
Kas keegi teab,kus asub teemaks olev andur?
Sisselaskekollektori all,kus õlivarras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.04.23 12:38 Tsiteeri


Kui pööramisel häiret andis, siis loogiliselt võiks õli liiga vähe olla sees, mis õlivarras näitab? Mis mõttes andur midagi näitab , milline andur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.23 13:08 Tsiteeri


Õlivarda järgi õli täiesti piisavalt sees.
Pean silmas õlirõhuandurit.
Lisan veel selle,et vahepeal viskas eelnevalt nimetatud hoiatustule põlema,kui sai veits rohkem pähe antud(loe:gaasi).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 02.04.23 14:10 Tsiteeri


Ei pruugi palju kasu olla, aga kui sellel mootoril on õlitaseme andur karteris, siis see võib lollusi teha/näidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.23 14:31 Tsiteeri


Probleemiks pole õlitasemeandur,vaid õlirõhuandur.
Lisan veel juurde,et mootor kaotabki 10 sekundit kohapeal käies õlisurve ära,hakkab kahtlast häält tegema nagu ketid/ketitallad ei saaks õlitust jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.04.23 14:35 Tsiteeri


Karteripõhjas on nivooandur, õlirõhu hoiatus tuleb ikka rõhuandurlit. Kui mootor juba häält muutis, siis mingi rõhu probleem seal on, mõistlik on manomeeter külge panna ja mitte niisama käivitada rohkem.

Kui ma ei eksi, siis andur on ikka õlifiltri korpuse küljes, väga kehvas kohas, isegi pistiku lahti saamine on keeruline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.23 15:08 Tsiteeri


Teet82,rõhuandur on ON/OFF lüliti,kui ma ei eksi?
Andur ise ju ei saa rõhku kaotada?
Panen rõhukella külge ja vaatan,mis näitab.
Äkki tead,kuhu viimane külge kruvida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.04.23 15:22 Tsiteeri


Võimalik, et pead sisselaske ülemise osa eemaldama ja siis kusagil vasakul pool sügaval, õlifiltri jala lähedal peaks olema. Vaata seda juhtmekimpu seal vasakul pool ja liigu juhtmeid pidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.23 15:23 Tsiteeri


On ikka paras peavalu küll,just sai sisselase koos pöördklappidega lahti võetud :D
Aga tänud info eest,hoian asjaga kursis,kui saan manomeetri külge pandud ja rõhu teada.

Andres


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.23 13:58 Tsiteeri


Sai siis karter lahti võetud ning üllatuseks leidsin põhjast ketitalla:D
Üritangi hetkel kindlaks teha,mis tallaga täpselt tegu(tundub,et väiksema pikkusega tald).
Kas keegi teab,kas kett viskab üle ilma tallata?
Tean,et vanad OM606 mersu mootorid panevad isegi ilma pingutita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.04.23 15:21 Tsiteeri


Õlirõhk mõõdetud?
Õlipumba vedu on kõige alumise ketiga, läbi kuuskantvõlli, äkki seal see õlirõhu probleem ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masin
huviline



Registreerunud 02.04.23
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.23 15:04 Tsiteeri


Viga leitud,ketitald oli see,mis õlivõtturi ära ummistas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]