Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JohnDoe2200T

 postitati 19.11.04 08:11
Tänud Lare`le, andis oma vana kasutatud klapi, oligi viga tühikäigu regulaatoris, see oli pidevalt avatud samas oli ka seal selle klapi juhe kah katki juba. probleem lahenes nõndapalju et pöörded normis, kuid kui teise käigupealt kolmandale hakkan vahetama ja nii neljandale siis kui siduri alla vajutan ja jalg juba kaasi pedaalilt maas on siis hetkeks viskab 3000 pöörde peale -see on korraks. nii et nüüd uurin miks nõnda toimib!
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 14:13
mul pold isegi lootust et nad mingit tehnilist sõna peale diagnostika üldse mainivad!!!:o
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 14:03
niisiis

----- Original Message -----
From: Reval Auto Service
To: diether@baros.ee
Sent: Thursday, November 18, 2004 12:52 PM
Subject: Audi 200


Tere!
Äkki võtab kusagilt õhku,kontrolli (pihusti tihendid,jne).Tühikäigu stabilisaator?Lihtsalt reguleering paigast ära.Tegelikult midagi keerulist seal küll olla ei saa.
Villu Vackermann
ferdinand

 postitati 18.11.04 13:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
vaata aga imet, kirjutasin hommikul ka Reval`i lehelt tagasiside vormile oma probleemi ega ei lootnud et nad miskit muud vastavad kui ainult diagnost kuid võta näpust, soovitati üht koma teist vaadata ja näppida, ja sinna hulka kuulus ka see tühikäigu regulaator klapp.
Just see oli positiivne et nad ei pressinud seal vastuseid mis ainult nende teeninduseni viivad....

Puhtalt huvi pärast tahaks ka seda teksti lugeda, äkki riputad ka siis teistele vaatamiseks?!
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 12:03
vaata aga imet, kirjutasin hommikul ka Reval`i lehelt tagasiside vormile oma probleemi ega ei lootnud et nad miskit muud vastavad kui ainult diagnost kuid võta näpust, soovitati üht koma teist vaadata ja näppida, ja sinna hulka kuulus ka see tühikäigu regulaator klapp.
Just see oli positiivne et nad ei pressinud seal vastuseid mis ainult nende teeninduseni viivad....
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 11:48
Tsitaat:
Esialgne postitaja lare
ferdinandi jutt õige.mul aitas ka kui pistiku tagant tõmbasin,olgugi et viga oli temp.anduris.aitab normaalselt sõita niikaua kuniks veale pihta saab.mul juhtus sama pöörete jama helsingis ja võid arvata,mis näoga põdrad mind ristmikul vaatasid:o


siis eestis vaadataks veelgi lollimalt pidin fooritaga ennast hetkedeks nii väikseks tegema... üks näitas, arvates et kiirendust teha tahan, sõrmega meelekohale aga mendid huvitaval kombel jättis külmaks...
lare

 postitati 18.11.04 11:42
ferdinandi jutt õige.mul aitas ka kui pistiku tagant tõmbasin,olgugi et viga oli temp.anduris.aitab normaalselt sõita niikaua kuniks veale pihta saab.mul juhtus sama pöörete jama helsingis ja võid arvata,mis näoga põdrad mind ristmikul vaatasid:o
Reix

 postitati 18.11.04 11:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
See tühikäigu stb. süsteeemi klapp peaks sinu masinal asuma kohe sisselaskekollektori taga. Mõlemast otsast tulevad sisse sellised sõrmejämedused voolikud. Kui viga on selles siis peavad pöörded normaalsele tasemele kukkuma kui pigistad vooliku kinni. Võid proovida ka klapilt lihtsalt pistiku järelt ära tõmmata, vahel piisab ka sellest. Ise sõitsin pool suve ringi nii, et mõlemale voolikuotsale toppisin lihtsalt süüteküünlad (sobisid jämeduselt) ette.



suured tänud proovin ja annan teada hetkel tööjuurest kohe parklasse ei taha üpata hakkavad veitsa imelikult vaatama siin tööjuures...
aga proovin kindlasti...


kui tahad, helista mulle natuke enne 16, siis mul hakkab tööpäev läbi saama, siis vbolla saab asja timmi. ma olen su nr kuskile ära kaodand, mu nr - 51 00 600

reix
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 11:14
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
See tühikäigu stb. süsteeemi klapp peaks sinu masinal asuma kohe sisselaskekollektori taga. Mõlemast otsast tulevad sisse sellised sõrmejämedused voolikud. Kui viga on selles siis peavad pöörded normaalsele tasemele kukkuma kui pigistad vooliku kinni. Võid proovida ka klapilt lihtsalt pistiku järelt ära tõmmata, vahel piisab ka sellest. Ise sõitsin pool suve ringi nii, et mõlemale voolikuotsale toppisin lihtsalt süüteküünlad (sobisid jämeduselt) ette.



suured tänud proovin ja annan teada hetkel tööjuurest kohe parklasse ei taha üpata hakkavad veitsa imelikult vaatama siin tööjuures...
aga proovin kindlasti...
ferdinand

 postitati 18.11.04 11:10
See tühikäigu stb. süsteeemi klapp peaks sinu masinal asuma kohe sisselaskekollektori taga. Mõlemast otsast tulevad sisse sellised sõrmejämedused voolikud. Kui viga on selles siis peavad pöörded normaalsele tasemele kukkuma kui pigistad vooliku kinni. Võid proovida ka klapilt lihtsalt pistiku järelt ära tõmmata, vahel piisab ka sellest. Ise sõitsin pool suve ringi nii, et mõlemale voolikuotsale toppisin lihtsalt süüteküünlad (sobisid jämeduselt) ette.
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 10:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja lare
jahutusvedeliku andur,mis annab ajule inffi.mäletamist mööda ülemine,mis asub termostaadi juures.tühikäigureg.klapp asub karterituulutuse juures sellise kummist jagaja küljes.on sellise silindrilise kujuga( VDO toodang),otsas kolme kaabliga pistik.aitab ka selle vidina puhastamine klapisprayga.



selge vähemalt tean mida veel näppida... proovin ja annan teada...


Kas see on see klapp mis peaks nö. tiksuma kui töökorras on?
lare

 postitati 18.11.04 10:36
jahutusvedeliku andur,mis annab ajule inffi.mäletamist mööda ülemine,mis asub termostaadi juures.tühikäigureg.klapp asub karterituulutuse juures sellise kummist jagaja küljes.on sellise silindrilise kujuga( VDO toodang),otsas kolme kaabliga pistik.aitab ka selle vidina puhastamine klapisprayga.
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 10:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
võibolla on lüliti otsad andnud mis peaks asuma gaasi hoovastiku all


hoovastiku all? see plõksub ilusti kui kergelt liigutada seda ma kontrollisin omast arust....

Lare kus peaks see tühikäigu klapp asuma, kas see suure lõdviku all?

ja millist jahutusvedeliku andurit sa tookord vahetama pidid?
lare

 postitati 18.11.04 10:21
kunagi oli endal sama probleem,vahetasin tühikäigureg. klapi kuna teine oli olemas.viga oli aga jahutusvedeliku temp anduris mis maksis ca.200 eeku.küsi kellegilt proovimiseks tühikäigu regullklappi,saad teada vähemalt selle korrasoleku.
yokker

 postitati 18.11.04 10:21
võibolla on lüliti otsad andnud mis peaks asuma gaasi hoovastiku all
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 09:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja audi-äss
mul kunagi sama jama oli, ja katki oli tühikägiregulaatrot ...


kus aub tühikäigu regulaator?
ja kus asub pöörete andur mis ajule pöördid loeb?
audi-äss

 postitati 18.11.04 09:54
mul kunagi sama jama oli, ja katki oli tühikägiregulaatrot ...
JohnDoe2200T

 postitati 18.11.04 08:11
nüüd avastasin veel et kui vajutan juurde kaasi siis tõstab nõnda kõrgele kui vajutan, käiguga pidurdades saab pöörded tagasi 3300 peale...


reval arvas et siiski diagnosti vaja kuid hetkel rahakott rohkem ei kannata hetkel...
JohnDoe2200T

 postitati 17.11.04 23:33
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
tühikäiguregulaator pekkis võibolla, mul oli ka kunagi nii.


tühikäigu regulaator, kus milline?
kus see asub ja mida teha või kuda kontrollida?
Reix

 postitati 17.11.04 23:19
tühikäiguregulaator pekkis võibolla, mul oli ka kunagi nii.
JohnDoe2200T

Depicts mood of post postitati 17.11.04 22:05
Niisiis, panen süüte sisse käima, ka soojalt, koheselt tõstab pöörded 3300 ni pläät. peris lõbus oli koju sõita....
vaatasin suure lõdviku alla kartes et äkki seal see klapp lahti jäänud aga ei ole liigub ja seisva mootoriga ikka kinnises asendis, vaatasin ühelt ja teiselt poolt kuid ega tuima pilguga miskit ju ei leia.
ehk on kellelgi hüva nõu, või sarnaseid kogemusi ja kuda sellisest jamast vabaneda...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]