Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem, tõstab iseenesest pöörded 3300`i (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 1583)
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

sad.gif postitati 17.11.04 22:05 Tsiteeri
Probleem, tõstab iseenesest pöörded 3300`i



Niisiis, panen süüte sisse käima, ka soojalt, koheselt tõstab pöörded 3300 ni pläät. peris lõbus oli koju sõita....
vaatasin suure lõdviku alla kartes et äkki seal see klapp lahti jäänud aga ei ole liigub ja seisva mootoriga ikka kinnises asendis, vaatasin ühelt ja teiselt poolt kuid ega tuima pilguga miskit ju ei leia.
ehk on kellelgi hüva nõu, või sarnaseid kogemusi ja kuda sellisest jamast vabaneda...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 17.11.04 23:19 Tsiteeri


tühikäiguregulaator pekkis võibolla, mul oli ka kunagi nii.


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 17.11.04 23:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
tühikäiguregulaator pekkis võibolla, mul oli ka kunagi nii.


tühikäigu regulaator, kus milline?
kus see asub ja mida teha või kuda kontrollida?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 08:11 Tsiteeri


nüüd avastasin veel et kui vajutan juurde kaasi siis tõstab nõnda kõrgele kui vajutan, käiguga pidurdades saab pöörded tagasi 3300 peale...


reval arvas et siiski diagnosti vaja kuid hetkel rahakott rohkem ei kannata hetkel...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 18.11.04 09:54 Tsiteeri


mul kunagi sama jama oli, ja katki oli tühikägiregulaatrot ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audi-äss
mul kunagi sama jama oli, ja katki oli tühikägiregulaatrot ...


kus aub tühikäigu regulaator?
ja kus asub pöörete andur mis ajule pöördid loeb?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 18.11.04 10:21 Tsiteeri


võibolla on lüliti otsad andnud mis peaks asuma gaasi hoovastiku all


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 18.11.04 10:21 Tsiteeri


kunagi oli endal sama probleem,vahetasin tühikäigureg. klapi kuna teine oli olemas.viga oli aga jahutusvedeliku temp anduris mis maksis ca.200 eeku.küsi kellegilt proovimiseks tühikäigu regullklappi,saad teada vähemalt selle korrasoleku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
võibolla on lüliti otsad andnud mis peaks asuma gaasi hoovastiku all


hoovastiku all? see plõksub ilusti kui kergelt liigutada seda ma kontrollisin omast arust....

Lare kus peaks see tühikäigu klapp asuma, kas see suure lõdviku all?

ja millist jahutusvedeliku andurit sa tookord vahetama pidid?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 18.11.04 10:36 Tsiteeri


jahutusvedeliku andur,mis annab ajule inffi.mäletamist mööda ülemine,mis asub termostaadi juures.tühikäigureg.klapp asub karterituulutuse juures sellise kummist jagaja küljes.on sellise silindrilise kujuga( VDO toodang),otsas kolme kaabliga pistik.aitab ka selle vidina puhastamine klapisprayga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja lare
jahutusvedeliku andur,mis annab ajule inffi.mäletamist mööda ülemine,mis asub termostaadi juures.tühikäigureg.klapp asub karterituulutuse juures sellise kummist jagaja küljes.on sellise silindrilise kujuga( VDO toodang),otsas kolme kaabliga pistik.aitab ka selle vidina puhastamine klapisprayga.



selge vähemalt tean mida veel näppida... proovin ja annan teada...


Kas see on see klapp mis peaks nö. tiksuma kui töökorras on?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.11.04 11:10 Tsiteeri


See tühikäigu stb. süsteeemi klapp peaks sinu masinal asuma kohe sisselaskekollektori taga. Mõlemast otsast tulevad sisse sellised sõrmejämedused voolikud. Kui viga on selles siis peavad pöörded normaalsele tasemele kukkuma kui pigistad vooliku kinni. Võid proovida ka klapilt lihtsalt pistiku järelt ära tõmmata, vahel piisab ka sellest. Ise sõitsin pool suve ringi nii, et mõlemale voolikuotsale toppisin lihtsalt süüteküünlad (sobisid jämeduselt) ette.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
See tühikäigu stb. süsteeemi klapp peaks sinu masinal asuma kohe sisselaskekollektori taga. Mõlemast otsast tulevad sisse sellised sõrmejämedused voolikud. Kui viga on selles siis peavad pöörded normaalsele tasemele kukkuma kui pigistad vooliku kinni. Võid proovida ka klapilt lihtsalt pistiku järelt ära tõmmata, vahel piisab ka sellest. Ise sõitsin pool suve ringi nii, et mõlemale voolikuotsale toppisin lihtsalt süüteküünlad (sobisid jämeduselt) ette.



suured tänud proovin ja annan teada hetkel tööjuurest kohe parklasse ei taha üpata hakkavad veitsa imelikult vaatama siin tööjuures...
aga proovin kindlasti...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 18.11.04 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
See tühikäigu stb. süsteeemi klapp peaks sinu masinal asuma kohe sisselaskekollektori taga. Mõlemast otsast tulevad sisse sellised sõrmejämedused voolikud. Kui viga on selles siis peavad pöörded normaalsele tasemele kukkuma kui pigistad vooliku kinni. Võid proovida ka klapilt lihtsalt pistiku järelt ära tõmmata, vahel piisab ka sellest. Ise sõitsin pool suve ringi nii, et mõlemale voolikuotsale toppisin lihtsalt süüteküünlad (sobisid jämeduselt) ette.



suured tänud proovin ja annan teada hetkel tööjuurest kohe parklasse ei taha üpata hakkavad veitsa imelikult vaatama siin tööjuures...
aga proovin kindlasti...


kui tahad, helista mulle natuke enne 16, siis mul hakkab tööpäev läbi saama, siis vbolla saab asja timmi. ma olen su nr kuskile ära kaodand, mu nr - 51 00 600

reix


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 18.11.04 11:42 Tsiteeri


ferdinandi jutt õige.mul aitas ka kui pistiku tagant tõmbasin,olgugi et viga oli temp.anduris.aitab normaalselt sõita niikaua kuniks veale pihta saab.mul juhtus sama pöörete jama helsingis ja võid arvata,mis näoga põdrad mind ristmikul vaatasid:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja lare
ferdinandi jutt õige.mul aitas ka kui pistiku tagant tõmbasin,olgugi et viga oli temp.anduris.aitab normaalselt sõita niikaua kuniks veale pihta saab.mul juhtus sama pöörete jama helsingis ja võid arvata,mis näoga põdrad mind ristmikul vaatasid:o


siis eestis vaadataks veelgi lollimalt pidin fooritaga ennast hetkedeks nii väikseks tegema... üks näitas, arvates et kiirendust teha tahan, sõrmega meelekohale aga mendid huvitaval kombel jättis külmaks...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 12:03 Tsiteeri


vaata aga imet, kirjutasin hommikul ka Reval`i lehelt tagasiside vormile oma probleemi ega ei lootnud et nad miskit muud vastavad kui ainult diagnost kuid võta näpust, soovitati üht koma teist vaadata ja näppida, ja sinna hulka kuulus ka see tühikäigu regulaator klapp.
Just see oli positiivne et nad ei pressinud seal vastuseid mis ainult nende teeninduseni viivad....


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.11.04 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
vaata aga imet, kirjutasin hommikul ka Reval`i lehelt tagasiside vormile oma probleemi ega ei lootnud et nad miskit muud vastavad kui ainult diagnost kuid võta näpust, soovitati üht koma teist vaadata ja näppida, ja sinna hulka kuulus ka see tühikäigu regulaator klapp.
Just see oli positiivne et nad ei pressinud seal vastuseid mis ainult nende teeninduseni viivad....

Puhtalt huvi pärast tahaks ka seda teksti lugeda, äkki riputad ka siis teistele vaatamiseks?!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 14:03 Tsiteeri


niisiis

----- Original Message -----
From: Reval Auto Service
To: diether@baros.ee
Sent: Thursday, November 18, 2004 12:52 PM
Subject: Audi 200


Tere!
Äkki võtab kusagilt õhku,kontrolli (pihusti tihendid,jne).Tühikäigu stabilisaator?Lihtsalt reguleering paigast ära.Tegelikult midagi keerulist seal küll olla ei saa.
Villu Vackermann


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.11.04 14:13 Tsiteeri


mul pold isegi lootust et nad mingit tehnilist sõna peale diagnostika üldse mainivad!!!:o


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 19.11.04 08:11 Tsiteeri


Tänud Lare`le, andis oma vana kasutatud klapi, oligi viga tühikäigu regulaatoris, see oli pidevalt avatud samas oli ka seal selle klapi juhe kah katki juba. probleem lahenes nõndapalju et pöörded normis, kuid kui teise käigupealt kolmandale hakkan vahetama ja nii neljandale siis kui siduri alla vajutan ja jalg juba kaasi pedaalilt maas on siis hetkeks viskab 3000 pöörde peale -see on korraks. nii et nüüd uurin miks nõnda toimib!


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.8% - SQL: 27.2%]