Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ratboy

 postitati 20.11.04 18:28
Sai hiljuti klapisääre tihendite ja hüdrotõukurite vahetusega tegeletud.Auto on A80 1,6 91a.
Klapisääre tihendeid läks 8tk hind 82eek
Hüdrotõukurid 8tk hind 813eek
Klapikambri kaane tihend hind 33 eek
Pesuvedelik hind 40 eek
Muidugi lisandub töö raha kui lasta teha...aga kui vähegi asja jagad tee ise...midagi rasket pole!
carpediem

 postitati 17.11.04 17:24
mul kah tihendite vahetus ees. et äkki keegi oskab orienteeruvat mis see lõbu maksta võib ja võibolla isegi mõnda odavamat kohta soovitada. sobib tartu kui ka tallinn. auto a80, 90 aasta, 1.8i
VanDahl

 postitati 15.11.04 23:07
Klapisääretihendite kontrolliks peaks ca 60-70km/h pealt teise käigu sisse suruma ja siduri päästma(mitte muidugi kohe robaki lahti),et asi käiguga pidurdaks (s.t mitte gaasi anda). Kui sel juhul suitseb-siis klapisääre tihendid õhtal. Mitte gaasi andes tal õhu pealevool minimaalne aga alarõhk suur..nii ta siis hakkabki kuskilt mujalt proovima imeda. Kulunud klapisääre tihendite puhul ta just sealt tõmbabki, kuid kahjuks vaid õli..
Rõngaste puhul peaks nii gaasi andes, kui maha võttes sinist ajama.
Sry kui väga segaselt kirjutasin.


Oma kunagisel 1.8 coupel sai ka kunagi klapisääretih. ära vahetatud, asja hoopis teine nägu. Pole see töögi ju teab mis raske.
Renks

 postitati 15.11.04 21:50
surv mõõtmisega ei pruugi aru saada rõngaste seisukorda kuna rõngastele sattunud õli teeb need tihedamaks ja kompresioon võib olla nagu uuel autol.
jasu

 postitati 11.11.04 12:30
Soovitan ka enne sääretihendid vahetada,kui rõngaste kallale lähed.
mul silindrisurve 13,5.
mag

 postitati 11.11.04 09:25
minul oli jama selline: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6236
klapisääred nüüd vahetatud ja õlikulu ei ole veel täheldanud, hetkel küll sõitnud peale vahetust umbes 6000 km kuid enne vahetust kallasin liitri 1000km peale alati lisaks.
Surve silindrites minu mäletamist mööda jäi sinna 10-11 kanti.
Surved tasuks ära mõõta enne, siis saad teada kas vaja pele klapisäärte veel miskit vahetada/teha
imre

 postitati 11.11.04 06:18
Mul sama lugu. 1000 km peale umbes 1l. Peale klapisääre tihendite vahetust kulu 0
jasu

 postitati 10.11.04 20:36
Mul läks tuhande peale u. liiter.Vahetasin klapisääre tihendid ja nüüd OK
imre

 postitati 10.11.04 17:20
Kui palju siis õlikulu on 10000 km kohta?
Classic

 postitati 10.11.04 14:06
vana lahendus on selline kui järsku gaasi annad ja kui viskab korraks helesinise suitsu välja siis on sääre tihendid läbi,kui aga pidevakt tossab tuleb rõngad ja sääretihendid vahetada
Black

 postitati 10.11.04 00:32
Tsitaat:
Esialgne postitaja Heiki
Tere.Olen 2kuud adiomanik.Selgus et võtab palju õli.Kuidas teada saada kas vahetada ainult klapisääre tihendid või siis juba kallim varjant ka õlirõngad ära vahetada?Kas diagnostikas ei saa teada?:(
Õlirõngaste tervise saad teada siis, kui klapisääretihendid vahetatud on. Raha eest, mille muidu diagnostikule maksaks, saad selle juba ilmselt tehtud.
Mõõda (lase mõõta) ka kõikide silindrite kompressioon. Nii saad nende hõreduse teada.
Heiki

Depicts mood of post postitati 09.11.04 22:47
Tere.Olen 2kuud adiomanik.Selgus et võtab palju õli.Kuidas teada saada kas vahetada ainult klapisääre tihendid või siis juba kallim varjant ka õlirõngad ära vahetada?Kas diagnostikas ei saa teada?:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 21.3% - SQL: 78.7%]