Teema ülevaade |
Rain
|
postitati 16.11.04 19:56 |
Huvitav. Mul ka se tuli vahest põlema läheb. Aga mul enne ära ei kustu kui süüde välja ja uuesti sisse. Mul muidugi viga selles pistikus mis klotsist
tuleb ja auto külge läheb. Kas siis need süsteemid erinevalt ehitatud. Või erinevad vead erinevad vilkumised, põlemised sellel tulel.
|
Sniper
|
postitati 16.11.04 19:40 |
Krt, täna hakkas minu autol samuti armatuuris punane (!) vilkuma ja pinisema,tegin siis kapoti lahti ja vaatasin esmalt piduri vedeliku taset.Ja mida
ma näen, anduri ujuk lahti tulnud ja ulbib seal piduri vedeliku sees.Huvitav on aga see, et märgu tuli ei vilgu pidevalt vaid mingi aja tagant (~5min
).
Selline küsimus, et kas seda anduri ujukit on võimalik kuidagi tagasi panna või tuleb uus andur soetada?
|
Kaits
|
postitati 15.11.04 16:34 |
Veel üks kasulik link - käsitletakse täpselt samasugust autot nagu Sinul:
http://20v.org/brakprob.htm
|
Teder
|
postitati 15.11.04 11:17 |
Mul on üks küsimus. Kust kohast see kuradi lamp voolu saab. Kiskusin kõik kaitsmed ja releed välja ja see tuli ikka vilgub. Juhtmed ja pistikud
rattakoopas korras. Uued piduriklotsid kah.
Pidurivedeliku andur ka teine pandud ja ikka vilgub. Autoks audi 100 sigar 1,8 ja mingit piduripommi polegi.
|
jaup
|
postitati 15.11.04 08:35 |
Tere!
Hüüumärgiga märgulamp süttib pidurivedeliku liiga madala taseme,kulunud on eesmised pidurikatted või ABS-seadme tõrke korral. Nii vähemasti kirjutab
audi kasutaja juhendis.
|
jan-kos
|
postitati 15.11.04 08:08 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Fxz
õhuta korra pidurid ära!!! | See ei mõju.
|
Kaits
|
postitati 13.11.04 13:26 |
"Pommist" ja selle testimisest:
http://www.audi-quattro.org/cgi-bin/twiki/view/Audi/TheBombTest
|
moppel
|
postitati 12.11.04 17:59 |
Minu saanil on väga tõenäoliselt ka pomm läbi. Kui auto on seisnud, alguses nädala nüüd piisab mõnest päevast, siis pärast käivitamist veidi aega see
hüüumärk vilgub.
Pedaal kõvaks muutumisest on asi kaugel. Pigem läheb see aina pehmemaks. Käisin lennuväljal kiirendamas ja pärast kolme ringi oli üpris kurja moodi
pehme, jahtudes läks kõvemaks küll, aga...
Peapump oli eelmisel talvel katki. Siis vajus läbi, oli tunda kuidas mansettide vahelt läbi lasi. Praegu läbi ei vaju, on lihtsalt pehmem.Teepeal
pidurdab küll, aga teiste autodega võrreldes see õige asi ei ole.
Peaks vist peapumba mansetid ära vahetama. Kahjuks pole 20V peapumbale remontkomplekti olemas, seega on vaja kõigepealt romulast selline pump osta,
millele mansette saada on. Ühesõnaga igavene jebla nende piduritega.
|
Kaits
|
postitati 11.11.04 20:47 |
Skeldole: Usu või ei, aga minu autol saab! Kusjuures on siiski üks hämmastav asi - nimelt on nn. kordade arv aeg-ajalt erinev. Mõnikord 30, mõnikord
13 - kurat sest aru saab, mis seal toimub. Aga mul on plaanis niikuinii pidurisüsteem põhjalikumalt üle kontrollida, ehk selgub midagi.
Edit 13.11.04: Nüüd kontrollitud ja toimib vähemalt 30X. Vaja "pomm" lihtsalt ära laadida - s.t. et mootor peab ikka mingi aja töötama ja
alles siis tuleb test teha. Ei piisa kui mootor ainult korraks käima panna.
Copy/paste S2centralist: "On a car with a healthy 'bomb', and the engine not running, the brake pedal will require more than thirty
pumps to fully discharge the stored brake servo assistance. This results in a 'dead' pedal feel when the servo is empty."
Aga selle hüüumärgi värvi jne. suhtes võin ka eksida - eks neid nn. kompusid ja hoiatussüsteeme ole mitmeid erinevaid...
|
Big
|
postitati 11.11.04 20:41 |
Kui klotsid on kulunud, hakkab kollane tuli põlema, mitte punane...
-87a sigaril ei hakanud mingisugust kollast põlema vaid just see sama hüüumärk ringis ja punane...siin enne ka olnud arutelusid sel teemal ning ikka
tuleb välja et klotsid...hoiatab, et võiks nagu vahetada...eks omanik peaks ise teadma millal viimati vahetas...mis muud kui ratas alt ära ja vaata,
palju klotse alles on.
|
Skeldo
|
postitati 11.11.04 20:35 |
To Kaits: ma tahaks tõesti näha seda masinat mille peale mootori seiskamist saab pidurit veel 30 korda vajutada.
Minumeelest on see number siin teemast teemasse aina kasvanud. Alustuseks oli ta 8 siis 10 seejärel 15 aga nyyd juba koguni 30!!!
Ma ei tea kuda on vanematel audidel aga minu omal näitab ikka punane tuli hüüumärgiga nii pidurivedeliku, nn "pommi" ja KLOTSE.
Mul hetkel sama mure , et tuli põleb..JÄLLE.. Teada värk, käega liigutad klotsi anduri juhet siis kustub ära. Nendel anduri juhtmetel kohe väga
meeldib minna katki seal rattakoopas.
|
jõuvanker
|
postitati 11.11.04 19:34 |
Ja " pomm " ei ole mitte just odav detail...
me@läbitud teema
|
indro
|
postitati 11.11.04 19:33 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja lorrap
Aga kas asi võib olla näiteks sellest et kui keegi on sisse valanud vale roolivõimu õli? |
Kui see auto veel minu oma oli, siis ma lasin selle roolivõimu õli ÕIGE vastu välja vahetada. Eelmine omanik oli nimelt mingi punase crapi sinna
rohelise asemele suranud.
Vahetas seda õli Aava ja tema kommentaar oli, et roolivõimupump on tiba nõrk. Sellest tõenäoliselt ka selle tulukese vilkumine ja kui ma ei eksi, siis
tegi ju see pump ka häält ?
Ja kui klotsidest rääkida, siis need polnud anduritega IMO.
|
Kaits
|
postitati 11.11.04 19:29 |
See tähendab, et pidurisüsteemis pole piisavat rõhku. Põhjuseks võib olla pump, mis ei tekita piisavat rõhku, peasilinder, mis ei hoia piisavat
survet, õhk süsteemis...
Kui su "pommi" e. surveaku on surnud, on sümptomid just sellised, nagu sa kirjeldasid: "Kõik vajutamise korrad oli pidur ühtlaselt
jäik." Kui mootor seisab ja sa saad pidurit veel kasutada (st. piduri pedaal käitub täpselt sama moodi, nagu töötava mootoriga!) ca. 20 korda, on
asi enamvähem OK. Täiesti korras surveaku on siis kui vajutada saab 30 korda. Kui sul on pedaal kohe kõva, on lood päris kehvad. Mul endal oli ka
selline "pomm" kunagi ja ütlen ausalt, et järgmine etapp selle asja halvenemises on päris närvesööv. Nimelt avastad ükskord sõidupealt
järsult ja tugevalt pidurdades, et pedaal on kõva ja pidur ei võta!
Õnneks kestab see ca. sekund või paar...
Peasilindrit saad kontrollida niimoodi, et seisva mootoriga (ja kui "pomm" on juba tühjaks pumbatud) vajutad tugevalt pidurit ja pedaal ei
tohi "läbi vajuda", vaid jääbki kõvaks.
Kui klotsid on kulunud, hakkab kollane tuli põlema, mitte punane...
|
Skeldo
|
postitati 11.11.04 17:47 |
Vaata kas klotside juurde suundub juhe või mitte
|
lorrap
|
postitati 11.11.04 17:43 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Big
kui sul ees anduritega klotsid, siis tasuks kontrollida neid...vb tahavad vahetust saada? |
Ning seda kas klotsid on anduritega või mitte saab teada ainult maha võttes või on ka lihtsamaid nippe?
|
Big
|
postitati 11.11.04 17:35 |
kui sul ees anduritega klotsid, siis tasuks kontrollida neid...vb tahavad vahetust saada?
|
lorrap
|
postitati 11.11.04 17:28 |
Vedelikutasemed normis, ning roolivõimu õli sai ka katsutud sõrmega ja oli igati kena ning puhas. Pidurivedeliku olukorra peab homme valges järgi
uurima.
Aga kas asi võib olla näiteks sellest et kui keegi on sisse valanud vale roolivõimu õli?
|
jõmm
|
postitati 11.11.04 17:25 |
Pidurivedeliku või roolivõimu vedeliku tase.
|
lorrap
|
postitati 11.11.04 17:22 |
Tervitus,
loodetavasti sai teema õigesse kohta tehtud. Probleem nimelt selline, et teinekord pidurdades viskab armatuuris vilkuma punase tulukese, millel on
ringi sees kujutatud hüüumärk (!) siis. Tahaks teada, et mida see tähendab, sest kuskilt nagu midagit korrast ära olevat ei tundu.
Oleks nagu meeles, et see tuluke pidavat märku andma ka sellest kui nn. pomm on ära väsinud. Sai seda siis kontrollitud kunagi kuuldud õpetussõnade
järgi, et mootor seisma ja ~kümmekond korda pidurit. Kõik vajutamise korrad oli pidur ühtlaselt jäik. Ei kogunud ega kaotanud asi selle peale rõhku.
Siit nagu järeldaks, et pomm korras. Aga mida see tuluke veel näitab???
Teinekord jääb ta peale pidurdamist veel isegi kuni minutiks vilkuma ja siis kustub ise ära.
|