Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
villu157

 postitati 28.09.04 14:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja Hai
Sai siis tehtud väike ümber ehitus, seoses 1,9 mootori ploki ära väsimisega, vahetasin vana ploki 2,1 mootori ploki vastu mis oli korralik. Plokikaan jäi 1,9 oma, kuna hetkel polnud ei pihusteid ega pumpa. Suure leiutamise peale õnnestus mootor ka korralikult käima saada, aga üks viga on. Nimelt kiirendades kuni 4500 tõmmet on, üle selle ainult pöörded kasvavad ja kiirus ei muutu enam. Võrdlesin siis 2,1 õhu sisse laske klappe, 1,9se karburaatori klappidega. 2,1l on need ikka tunduvalt suuremad- kas sellest võiks järeldada et kui aretada suuremate lõõridega karburaator peale siis mootor saab kogu võimsusel töödata, sest praegu tundub, et pooled hobused on kuskil vaka all kinni. Kas oskab keegi äkki soovitada milline karburaator võiks sobida sinna ? Kas on audil endal mingeid selliseid isendeid mida sobiks sinna peale aretada? Tänud igasuguse info eest.


Kuda saab see nii olla, et pöörded tõusevad aga kiirus ei kasva. Sidur libiseb või:o
Et pöörded tõusevad ja kiirus ei kasva. Need asjad käivad ikka koos, kui pööre tõuseb, kasvab ka kiirus.:)
Sa ei saa võibolla lihtsalt aru, sest kiirus on siis juba nii suur ja sa lihtsalt ei tunne seda kiiruse kasvu.:(
Hai

 postitati 28.09.04 13:22
Sai siis tehtud väike ümber ehitus, seoses 1,9 mootori ploki ära väsimisega, vahetasin vana ploki 2,1 mootori ploki vastu mis oli korralik. Plokikaan jäi 1,9 oma, kuna hetkel polnud ei pihusteid ega pumpa. Suure leiutamise peale õnnestus mootor ka korralikult käima saada, aga üks viga on. Nimelt kiirendades kuni 4500 tõmmet on, üle selle ainult pöörded kasvavad ja kiirus ei muutu enam. Võrdlesin siis 2,1 õhu sisse laske klappe, 1,9se karburaatori klappidega. 2,1l on need ikka tunduvalt suuremad- kas sellest võiks järeldada et kui aretada suuremate lõõridega karburaator peale siis mootor saab kogu võimsusel töödata, sest praegu tundub, et pooled hobused on kuskil vaka all kinni. Kas oskab keegi äkki soovitada milline karburaator võiks sobida sinna ? Kas on audil endal mingeid selliseid isendeid mida sobiks sinna peale aretada? Tänud igasuguse info eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]