Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Miiline karpa? (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1095)
Hai
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.04
Asukoht: põlvamaa metsad
Kasutaja on eemal

Auto: GT

postitati 28.09.04 13:22 Tsiteeri
Miiline karpa?



Sai siis tehtud väike ümber ehitus, seoses 1,9 mootori ploki ära väsimisega, vahetasin vana ploki 2,1 mootori ploki vastu mis oli korralik. Plokikaan jäi 1,9 oma, kuna hetkel polnud ei pihusteid ega pumpa. Suure leiutamise peale õnnestus mootor ka korralikult käima saada, aga üks viga on. Nimelt kiirendades kuni 4500 tõmmet on, üle selle ainult pöörded kasvavad ja kiirus ei muutu enam. Võrdlesin siis 2,1 õhu sisse laske klappe, 1,9se karburaatori klappidega. 2,1l on need ikka tunduvalt suuremad- kas sellest võiks järeldada et kui aretada suuremate lõõridega karburaator peale siis mootor saab kogu võimsusel töödata, sest praegu tundub, et pooled hobused on kuskil vaka all kinni. Kas oskab keegi äkki soovitada milline karburaator võiks sobida sinna ? Kas on audil endal mingeid selliseid isendeid mida sobiks sinna peale aretada? Tänud igasuguse info eest.


rebane sumpsis............rähn mootoris
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 28.09.04 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Hai
Sai siis tehtud väike ümber ehitus, seoses 1,9 mootori ploki ära väsimisega, vahetasin vana ploki 2,1 mootori ploki vastu mis oli korralik. Plokikaan jäi 1,9 oma, kuna hetkel polnud ei pihusteid ega pumpa. Suure leiutamise peale õnnestus mootor ka korralikult käima saada, aga üks viga on. Nimelt kiirendades kuni 4500 tõmmet on, üle selle ainult pöörded kasvavad ja kiirus ei muutu enam. Võrdlesin siis 2,1 õhu sisse laske klappe, 1,9se karburaatori klappidega. 2,1l on need ikka tunduvalt suuremad- kas sellest võiks järeldada et kui aretada suuremate lõõridega karburaator peale siis mootor saab kogu võimsusel töödata, sest praegu tundub, et pooled hobused on kuskil vaka all kinni. Kas oskab keegi äkki soovitada milline karburaator võiks sobida sinna ? Kas on audil endal mingeid selliseid isendeid mida sobiks sinna peale aretada? Tänud igasuguse info eest.


Kuda saab see nii olla, et pöörded tõusevad aga kiirus ei kasva. Sidur libiseb või:o
Et pöörded tõusevad ja kiirus ei kasva. Need asjad käivad ikka koos, kui pööre tõuseb, kasvab ka kiirus.:)
Sa ei saa võibolla lihtsalt aru, sest kiirus on siis juba nii suur ja sa lihtsalt ei tunne seda kiiruse kasvu.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]