Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ryan

 postitati 28.09.04 19:47
mul ruigas veepump ikka täiega:D
Kotkas

 postitati 28.09.04 18:59
65 on vist natuke vähe audi mootorile? Võiks ikka sinna 80-90 tuuri jääda.
andres

 postitati 28.09.04 10:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Ma oskan sulle öelda eelmise aasta jaanuari seisuga osade hinna, kui oli 120 k hooldus:
* hammasrihm - 525,42
* juhtrull - 415,25
* pingutusrull - 418,64
* veepump - 957,63
+ 18%.
Siin veel igasugu "juppe", aga loetletud peaks hammasrihma vahetusega seotud olema.


Need vist revali hinnad?

Igaljuhul forsis maksab veepump ~650 eeq umbes. Ja rihmavahetusel oleks mõistlik ka termostaat ära vahetada, kuna töö on üks. Rihma vahetuseks vajaminev aeg koos veepumba ja termostaadiga peaks olema ~ 4 tundi.


Päris Reval ei ole :), aga A kat küll. Asi lihtsalt selles, et on võimalus teha A kat juppidega ning saada seetõttu ka 2 aastat garantiid osadele. Termostaadi vahetasin umbes 3 kuud enne 120 k hooldust, maanteel ei saanud kuidagi üle 65 C näitu :D
Graabel

 postitati 28.09.04 07:18
Mul olid täpselt samad syndroomid. Kui moto käis siis tuli ikke mõnuga. Päevas läx ikke pool liitrit. Eile lasin siis veepumba koos rullikute ja rihmaga ära vahetada. Veepumba vahelt oligi jooksnud. Mul läksid jupid 2,3k + töö 1,2k.
rulamees

 postitati 27.09.04 23:46
tean tüüpi ka kellel veepump tegi häält ja ühel heal päeval see võll pani minema ja läbi radika ja stange :o nii et.........
ve1ks

 postitati 27.09.04 18:13
Tsitaat:
Esialgne postitaja Rax
minu 2.8 coupe-l oli kaks juhtrulli + pingutusrull, mida eraldi ei müüa vaid koos selle suure huinjaaga millega ta mootori külge kinnitub. poes küsiti 1.1 kilo. mina lasin treialil uue rulliku teha 200 eeq ja SKF-ist laager 48 eeq


Tegelt ongi nii, pingutusrullid ongi kogu täiega. Esimese lamerihma pingutusrulli eest küsiti poes mult 2500 eeki, selline hind ei kutsu ostma jah:D
Rax

 postitati 27.09.04 18:09
minu 2.8 coupe-l oli kaks juhtrulli + pingutusrull, mida eraldi ei müüa vaid koos selle suure huinjaaga millega ta mootori külge kinnitub. poes küsiti 1.1 kilo. mina lasin treialil uue rulliku teha 200 eeq ja SKF-ist laager 48 eeq
Kotkas

 postitati 27.09.04 17:21
Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Ma oskan sulle öelda eelmise aasta jaanuari seisuga osade hinna, kui oli 120 k hooldus:
* hammasrihm - 525,42
* juhtrull - 415,25
* pingutusrull - 418,64
* veepump - 957,63
+ 18%.
Siin veel igasugu "juppe", aga loetletud peaks hammasrihma vahetusega seotud olema.


Need vist revali hinnad?

Igaljuhul forsis maksab veepump ~650 eeq umbes. Ja rihmavahetusel oleks mõistlik ka termostaat ära vahetada, kuna töö on üks. Rihma vahetuseks vajaminev aeg koos veepumba ja termostaadiga peaks olema ~ 4 tundi.
arvoest

 postitati 27.09.04 16:31
60 000 on rihmavahetuse vahe ?
andres

 postitati 27.09.04 15:11
Ma oskan sulle öelda eelmise aasta jaanuari seisuga osade hinna, kui oli 120 k hooldus:
* hammasrihm - 525,42
* juhtrull - 415,25
* pingutusrull - 418,64
* veepump - 957,63
+ 18%.
Siin veel igasugu "juppe", aga loetletud peaks hammasrihma vahetusega seotud olema.
ve1ks

 postitati 27.09.04 14:52
Tekkis ka küsimus, et on kellelgi meeles kui palju läks raha mootoririhma vahetuse peale V6-l , pean silmas just osi, mitte tööraha.
Jürarrak

 postitati 27.09.04 13:24
Mul oli C4 kerega 2,5 disla mootoril nii, et hammasrihm vahetati ära, aga veepump mitte. Umbes 10tuh. km möödudes hakkas vaikselt vesi välja voolama. Viisin remonti ja selgus et veepump kottis. Häält ei teind aga samuti lasi läbi. Ja jaole sain viimasel hetkel, kuna pool rihmast oli juba tuksis. Õnneks klapid kolbidele veel tere ei jõudnud öelda.
andres

 postitati 27.09.04 12:03
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Ja nii ongi, et veepump saab käituse hammasrihmaga ja kui kinni jookseb pump, siis laks rihm lõhki ja edasi tead ise mis ees ootab. Veepumpa vahetetakse üle ühe hammasrihma vahetuse.
Kui ta sul juba tilgub, siis on muretsemiseks juba tõsine põhjus ning sinu jutu järgi immitseb kusagilt roolipumba alt , siis kisubki nagu veepumba peale mõtted. Nii et kontrolli järgi ja kui viga pumbas, siis vaheta viivitamatult, muidu maksab kätte ja valusti.

Kas vahetatakse üle ühe hammasrihma? Ehk kui rihma välp on 120 k, (auto oli vist 2,8l) siis minuteada vahetatakse iga rihmaga koos?
ve1ks

 postitati 26.09.04 06:51
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
kas veepump mingit häält ei peaks tegema, kui juba tilgub? Omal käel on mõtet hakata vahetama või peaks töökotta viima?


Pmt. ta võib häält teha, aga ei pruugi. Asi nimelt selles, et veepumba tihend on juba kulunud ja annab läbi, siis laagril on kindlasti ka lõtk sees.
80quattro

 postitati 25.09.04 18:57
Töö sama, mis hammasrihma vahetuse puhul, originaalpump originaal vana vastu siis maksab NIIPALJU, kui sisestad koodi 078121004CX
jõuvanker

 postitati 25.09.04 18:48
Varuosa koodi saad teada siit: http://www.elcats.ru/
quattromees

 postitati 25.09.04 18:34
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
ahsoo, ja mis rahasummaga peaksin arvestama pumba ostmisel. Saan aru, et peaksin poest seda küsima, aga täna on kõik juba kinni ja tahaks hirmsasti tead.-


Toksi varuosakood ilma tühikuteta siia, siis saad teada, mis maksab.


078121004C/D VEEPUMP 203 0 780.00

078121004C/I VEEPUMP 203 7 643.00

590-284 VEEPUMP 201 0 742.00

SW32150008 VEEPUMP 078121004C 215 11 683.00

VKPC81800 VEEPUMP SKF 078121004C 202 0 611.00
Kotkas

 postitati 25.09.04 17:24
ahsoo, ja mis rahasummaga peaksin arvestama pumba ostmisel. Saan aru, et peaksin poest seda küsima, aga täna on kõik juba kinni ja tahaks hirmsasti tead.-
Kotkas

 postitati 25.09.04 17:23
kas veepump mingit häält ei peaks tegema, kui juba tilgub? Omal käel on mõtet hakata vahetama või peaks töökotta viima?
ve1ks

 postitati 25.09.04 17:11
Ja nii ongi, et veepump saab käituse hammasrihmaga ja kui kinni jookseb pump, siis laks rihm lõhki ja edasi tead ise mis ees ootab. Veepumpa vahetetakse üle ühe hammasrihma vahetuse.
Kui ta sul juba tilgub, siis on muretsemiseks juba tõsine põhjus ning sinu jutu järgi immitseb kusagilt roolipumba alt , siis kisubki nagu veepumba peale mõtted. Nii et kontrolli järgi ja kui viga pumbas, siis vaheta viivitamatult, muidu maksab kätte ja valusti.
Kotkas

 postitati 25.09.04 16:42
Avastasin mingi aeg tagasi, et jahutusvedelik kaob kuhugi. Hommikuti on imeväike loiguke all, aga, kui mootor käivitada, siis hakkab lausa lausa. Vesi tuleb kuskilt roolivõimu alt. Kas asi võib olla veepumbas endas? Või on asi üldjuhul seotud ikkagi lõdvikute leemetamisega kuskilt?Ja kus krt see veepump ise asub? Mootorilt katte mahakeeramisega ei näe mitte midagi. See seal kõige peal on vist roolivõim vist?
Ja kas veepumba vahetamisel peab mootoririhma maha võtma?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]