Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
djstallion

 postitati 26.09.04 18:49
Võta nüüd kinni kuidas targem talitada oleks... 100 krooni on muidugi võrreldes 800-ga rahakotile märksa meeldivam, kui teaks et selle sajalise eest ise asja korda saaks, võtaks paar õlut ligi ja veedaks õhtu garaazis...

Samas veel üks küsimus- kui pumba remont tehtud, kuidas kõige lihtsamalt süsteemist punase õli välja saaks, et see rohelise mineraalõliga asendada? Kas süsteem tuleks enne teise õli sissekallamist ka millegiga läbi pesta, või ei satu need õlid omavahel konflikti?
sileem11

 postitati 26.09.04 12:17
Tegeld on see pump oma ehituselt küllalt lihtne, vaevalt see vana plunsereid taastab, arvan et võtab juppideks ja peseb saasta välja ja paneb võibolla uued tihendid. Sest nende korkide lahtivõtmine kodustes tingimustes on paras kepp ja käpikud, a võibolla ta seda ei teegi,sest mul näiteks aitas korpuse pooleks võtmine, sinna uued tihendid + otsa tihend ja voila, pump nigu uus ja rool kerge. Samas sümptomid ennem olid otsatihend lekkis, pump undas rooli keerates ja kui aegalselt oli näit 90 kraadi pöörata, siis rool oli raske. Seega kui endal mingigi huvi ja kruustangid kodus, siis täiesti tehtav ja julgen soovitada ;). Forsis on tihendid 100, ja samas ise teed, siis on ka tegemisrõõm :)
krss

 postitati 26.09.04 11:27
Kõik eelpoolkirjeldatu on õige. Käinud ühe Passatiga ühe Tartu mehe juures, kes remondib vist enamuse L-Eesti pumpadest, ning sel autol küsiti paljaks töörahaks 2500kr... Audi 100-l see jah õnneks odavam. Mu praegusel Audil oli varem sama nali, et nullpööretel keerates ei tahtnud võim täiega taha tulla (tuli osaliselt). Peale diiselmootori paigaldamist kadus probleem hetkega. Põhjuseks olid liiga madalad tühikäigupöörded bensukal, ei muud:)
djstallion

 postitati 26.09.04 09:38
Uurin asja, thnx soovituse eest :)
jõuvanker

 postitati 26.09.04 09:25
Tsitaat:
Esialgne postitaja djstallion
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
ca 800.-:)
Kas see summa sisaldab ka vahetatavate detailide hinda?

Jap kogu laks: töö+ jupid. Helista ja räägib täpsemalt.
Me@läbitud teema:)
djstallion

 postitati 26.09.04 09:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
ca 800.-:)
Kas see summa sisaldab ka vahetatavate detailide hinda?
jõuvanker

 postitati 26.09.04 08:53
ca 800.-:)
Ringo1

 postitati 25.09.04 23:04
äkki oskab keegi ligikaudse hinna öelda mida see vanake selle remondi eest tahab
djstallion

 postitati 25.09.04 22:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
ATF õli on "surm" audi roolivõimudele:(
Kasutada tuleb ainult mineraalset hüdraulika õli (roheline ) koodiga G 002000.
PS! roolivõimu pumpasid remondib üks "vanake" TTÜ-s ( vene rahvusest ) tel.:55 150 20
Kaldun arvama, et mitte funktsioneerimise põhjus seisnebki puhtalt pumbas endas;)
Kas punane õli on tõenäolislt pumba tihendid nahka pannud, või keerab see õli ka pumba enda tuksi? Kui kalliks see parandus minna võiks?
jõuvanker

 postitati 25.09.04 22:46
ATF õli on "surm" audi roolivõimudele:(
Kasutada tuleb ainult mineraalset hüdraulika õli (roheline ) koodiga G 002000.
PS! roolivõimu pumpasid remondib üks "vanake" TTÜ-s ( vene rahvusest ) tel.:55 150 20
Kaldun arvama, et mitte funktsioneerimise põhjus seisnebki puhtalt pumbas endas;)
djstallion

 postitati 25.09.04 22:20
Olen olemasolevad teemad läbi lugenud, kuid rahuldavat vastust neist ei leidnud. Nimelt profiilis mainitud autol roolivõimendi küll töötab, kuid mitte nii tõhusalt kui peaks, võrdlusmoment teise "sigariga" olemas. Salongis on rooli keerates kuulda justkui sisinat, roolivõimendi ei rakendu kohe rooli keeramisel, vaid justkui mõtleb enne. kas viga võiks olla pumbas, pumba tihendites või hoopiski kusagil voolikutes? Õlina on kasutusel punane automaatkasti õli.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]