Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Roolivõimendi ei toimi normaalselt (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1430)
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 25.09.04 22:20 Tsiteeri
Roolivõimendi ei toimi normaalselt



Olen olemasolevad teemad läbi lugenud, kuid rahuldavat vastust neist ei leidnud. Nimelt profiilis mainitud autol roolivõimendi küll töötab, kuid mitte nii tõhusalt kui peaks, võrdlusmoment teise "sigariga" olemas. Salongis on rooli keerates kuulda justkui sisinat, roolivõimendi ei rakendu kohe rooli keeramisel, vaid justkui mõtleb enne. kas viga võiks olla pumbas, pumba tihendites või hoopiski kusagil voolikutes? Õlina on kasutusel punane automaatkasti õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.09.04 22:46 Tsiteeri


ATF õli on "surm" audi roolivõimudele:(
Kasutada tuleb ainult mineraalset hüdraulika õli (roheline ) koodiga G 002000.
PS! roolivõimu pumpasid remondib üks "vanake" TTÜ-s ( vene rahvusest ) tel.:55 150 20
Kaldun arvama, et mitte funktsioneerimise põhjus seisnebki puhtalt pumbas endas;)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 25.09.04 22:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
ATF õli on "surm" audi roolivõimudele:(
Kasutada tuleb ainult mineraalset hüdraulika õli (roheline ) koodiga G 002000.
PS! roolivõimu pumpasid remondib üks "vanake" TTÜ-s ( vene rahvusest ) tel.:55 150 20
Kaldun arvama, et mitte funktsioneerimise põhjus seisnebki puhtalt pumbas endas;)
Kas punane õli on tõenäolislt pumba tihendid nahka pannud, või keerab see õli ka pumba enda tuksi? Kui kalliks see parandus minna võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 25.09.04 23:04 Tsiteeri


äkki oskab keegi ligikaudse hinna öelda mida see vanake selle remondi eest tahab


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.09.04 08:53 Tsiteeri


ca 800.-:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 26.09.04 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
ca 800.-:)
Kas see summa sisaldab ka vahetatavate detailide hinda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.09.04 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja djstallion
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
ca 800.-:)
Kas see summa sisaldab ka vahetatavate detailide hinda?

Jap kogu laks: töö+ jupid. Helista ja räägib täpsemalt.
Me@läbitud teema:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 26.09.04 09:38 Tsiteeri


Uurin asja, thnx soovituse eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 26.09.04 11:27 Tsiteeri


Kõik eelpoolkirjeldatu on õige. Käinud ühe Passatiga ühe Tartu mehe juures, kes remondib vist enamuse L-Eesti pumpadest, ning sel autol küsiti paljaks töörahaks 2500kr... Audi 100-l see jah õnneks odavam. Mu praegusel Audil oli varem sama nali, et nullpööretel keerates ei tahtnud võim täiega taha tulla (tuli osaliselt). Peale diiselmootori paigaldamist kadus probleem hetkega. Põhjuseks olid liiga madalad tühikäigupöörded bensukal, ei muud:)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 26.09.04 12:17 Tsiteeri


Tegeld on see pump oma ehituselt küllalt lihtne, vaevalt see vana plunsereid taastab, arvan et võtab juppideks ja peseb saasta välja ja paneb võibolla uued tihendid. Sest nende korkide lahtivõtmine kodustes tingimustes on paras kepp ja käpikud, a võibolla ta seda ei teegi,sest mul näiteks aitas korpuse pooleks võtmine, sinna uued tihendid + otsa tihend ja voila, pump nigu uus ja rool kerge. Samas sümptomid ennem olid otsatihend lekkis, pump undas rooli keerates ja kui aegalselt oli näit 90 kraadi pöörata, siis rool oli raske. Seega kui endal mingigi huvi ja kruustangid kodus, siis täiesti tehtav ja julgen soovitada ;). Forsis on tihendid 100, ja samas ise teed, siis on ka tegemisrõõm :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 26.09.04 18:49 Tsiteeri


Võta nüüd kinni kuidas targem talitada oleks... 100 krooni on muidugi võrreldes 800-ga rahakotile märksa meeldivam, kui teaks et selle sajalise eest ise asja korda saaks, võtaks paar õlut ligi ja veedaks õhtu garaazis...

Samas veel üks küsimus- kui pumba remont tehtud, kuidas kõige lihtsamalt süsteemist punase õli välja saaks, et see rohelise mineraalõliga asendada? Kas süsteem tuleks enne teise õli sissekallamist ka millegiga läbi pesta, või ei satu need õlid omavahel konflikti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]