Teema ülevaade |
krss
|
postitati 27.09.04 10:56 |
Audi 100 2.0TD oli väga pikalt (äkki on siiani?) Guinnessi rekordite raamatus kui auto, millega on standardseades võimalik läbida täispaagiga kõige
suurem hulk kilomeetreid. Ka 2.0D on väga ökonoomne mootor, ning omades teatavaid kogemustel põhinevaid eelarvamusi turbodiislite töökindlusest
(kaanejamad), paigaldasin oma avandile just 2.0D. Sellise sedaaniga sain kogu auto kasutamisaja vältel (külmal ajal ja palju linnasõitu) keskmiseks
kuluks 5.5L/100km! Kui veel pumbast kütust veidi rohkem peale keerata, ei tohiks mineku üle küll kurtmist olla. Sõidumõnu ja ökonoomsus on vist jah paremini koos 2.5TDI mootoriga (neid
vähemalt Saksas libelingiga sigar-avantidel ka enim kohanud). Ei tasu põlata ka bensumootoreid, sest kui masinaga viisakalt ringi käia, on ka 2.3
mootor hämmastavalt ökonoomne
|
tamm112
|
postitati 27.09.04 08:34 |
ostsin omale 2,2 turbo, algul porilaud plärises, aga peale pisukset sättimist - meeletu minek
http://www.autobors.ee/kuulutused/index.mec?pob_action=show_post&pob_pid=2535732&pob_link_type=search - ärge seda juttu
uskuge, enamus lisasid ei tööta ja läbisõit korrutage 2-ga
ise arvan, et hää ost! (ptuih-ptuih-ptuih)
|
Mäks
|
postitati 20.09.04 15:38 |
2,0D pole eriti viga..
|
kiireaudi
|
postitati 20.09.04 15:20 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja tamm112
plaanis osta avant, millist mootorit eelistada. nõudmised on nagu ikka - peab jõudma, vähe kütet võtma ja töökindel olema. mida julgete soovitada?
|
Siis pead Sa küll omale 3 autot ostma... erinevat autot.
Selleks,et normaalselt liikuda peab Avandil olema 3B mootor.
Vähe kütet võtab 2,5TDI.
Töökindel on vana tüübi 2,0 D - 700-800tkm eriliste probleemideta...
|
ve1ks
|
postitati 20.09.04 15:03 |
Mina valiks küll, 2,2 ja üle, see kütusekulu ei ole nii suur, et roppu vahet oleks, aga sõidumõnu ju kompenseerib kõik. Mul oli 2,2 sigar ,sedaan ja
kütust läks keskmiselt 8- sajale, isegi suurema tallamise juures ei võtnud eriti üle 10-ne ning lõppkiiruseks oil 210, nii et bensiini sai ka peale
nii nagu vaja.
|
ferdinand
|
postitati 20.09.04 14:52 |
Kui tallaja ei ole ja iga päev telliseid ja kartuleid ei vea siis on see 1,8 ka täiesti piisav. Harjumise asi täiesti. Mina vedasin isa autoga üle
500kg metalli emexisse ja mootori veojõud ei olnud küll probleemiks. Kui on vaja pidevalt maksimaalselt koormatud masinaga sõita siis ei maksa ka neid
väiksemaid mootoreid vaadata. Eks igaüks teab ju ise milleks tal masinat tarvis on.
|
henno
|
postitati 20.09.04 12:59 |
omal 2,3 ja igati rahul,, sigar avant suur auto ja kui koormat ka peale panna siis 1,8 natuke nadiks vist jääb...
|
ferdinand
|
postitati 20.09.04 10:45 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja tamm112
plaanis osta avant, millist mootorit eelistada. nõudmised on nagu ikka - peab jõudma, vähe kütet võtma ja töökindel olema. mida julgete soovitada?
|
Mina soovitaks sisepõlemismootorit.
Minule on jäänud mulje, et 1,8 on ülimalt ökonoomne. Isa masinal (passat) on selline ja kütet kulutab küll vähe. Samas jõuab ta ka suurepäraselt
vedada. Eks kõik sõltub nõudmistest. Mina eelistaks ilmtingimata viiesilindrilist, kuid arvestama peab ilmselt ka suurema küttekuluga.
Arvestama pead sellega, et jõud tehakse ikkagi kütusest, seega ei käi kokku ökonoomsus ja suur võimsus. Parim soovitus oleks vast see, et proovi
erinevate variantidega sõita ja siis otsusta. Ning otsustad nagunii ikkagi suurema mootori kasuks.
|
madjs
|
postitati 20.09.04 10:31 |
Nuh 5 potist otsi, need nagu jõuavad ja suht vastupidavad, ega bensiinikulugi normaalselt sõites üleliia suur pole. Ise otsiks vast KU tähisega
mootoriga isendit.
|
tamm112
|
postitati 20.09.04 10:22 |
plaanis osta avant, millist mootorit eelistada. nõudmised on nagu ikka - peab jõudma, vähe kütet võtma ja töökindel olema. mida julgete soovitada?
|
|