Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ranz

 postitati 06.09.04 15:56
Ei kollet sa ei saa ju maha võtta kui töötava moto peal asja proovida tahad. Minul ka niimoodi tehti, et gaaside mõõtja oli sumpas ja pihustati miskit ainet pudelist sinna sisselaseke kolle vahele, seal kus pihustid on... ja tulemus oli kohe mõõturi peal näha, oli selge et imeb sealt õhku juurde.
pepe

 postitati 06.09.04 15:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja rr10
[Sooviks ka pihusteid sel viisil kontrollida, kuid nad on ju sisselaske kollektori alla ära peidetud.Kas kollektor tuleb siis maha kiskuda.Mul 2.3l NF.


Ise tegin nii, et pihustasin pudelist bensiini (värvipoest) väljaulatuvatele pihustiotstele peale. Antud juhul mootoril pöörded tõusid ehk pihustite vahelt pääses lisaõhku sisse. Peale uute tihendite paigaldust mootor ei reageerinud bensu pihustamisele kuidagi.:)

Ei tea küll seda NG motot täpselt aga kuidagi sa ikka saad selle bensu surada sinna pihusti lähedusse.
rr10

 postitati 03.09.04 12:28
[Sooviks ka pihusteid sel viisil kontrollida, kuid nad on ju sisselaske kollektori alla ära peidetud.Kas kollektor tuleb siis maha kiskuda.Mul 2.3l NF.
tarmo

 postitati 03.09.04 08:25
mootori pöörded muutuvad(olenevalt pihustatavast ainest kas pöördeid tuleb juurde või langevad)
pepe

 postitati 03.09.04 08:20
Millised on tunnused kui lisaõhku kätte saab?
tarmo

 postitati 03.09.04 07:53
miskit silikooni või lakki ei ole eriti mõtet pihustada...
miskit gaasi parem pihusta...mis pärast ikka igaltpoolt ära aurab/kuivab
john

 postitati 03.09.04 07:43
Aave autos maksab kogu tihendi komplekt 100 ringis. välimised, sisemised jne. Kui vahetad siis on mõtekas juba kõik ära vahetada.
pepe

 postitati 03.09.04 07:28
Asi on tegelikult nii, et vahetasin pihustid (kuna neljast pihustist ainult üks oli korralik) teiste kasutatud pihustite vastu.

Peale vahetust mootor töötab väga kahtlaselt - tõmbleb, pöörded kõiguvad, gaasi tallamisel algul tõmbab imeliku värina sisse jne.

Pihustite eneste tihendeid kõiki ei vahetanud, plastikpesad on päris viisakad - ise ostsin paar aastat tagasi uued, säilinud on hästi.

Aga need pihustid koos plastpesadega üldse nii imelihtsalt lähevad oma kohtadele mootoris, sama lihtne ion neid kätte saada. Arusaamatu, kuidas selline asi saab hermeetiline olla.

Vaatasin, et mul on olemas aerosoolidest silikooni ja mootori elektriosadele lakk-spray-d. Kui nendega pihustada, kas annab mingit efekti?

Edit: aaves on ülemised jämedad kummirõngad 7eek ja alumised peened 3 eek tükk. Plastpesad ca 30 eek tk.
jan-kos

 postitati 03.09.04 07:25
Kas pihusti tohib seal natuke liikuda- loksuda?
allans

 postitati 03.09.04 06:49
vaata ainult et mahavõtmisel pihusteid ära ei murra ega nad heaga ennast sealt pesast kätte ei anna;)
AudiTeam

 postitati 03.09.04 06:48
Kunagisel enda auto oli sama jama et ahmis õhku vahele - diagnostiks ka kontrolliti aerosool pihustiga.
Forsis tihendid olid vist mingi 8.- krooni tükk aga kui vahetama hakkad siis osta juba need plastik korpused ka mis pihustite külles on - kuna need on kuumusega nii rabedaks läinud et tavaliselt kipuvad puruks minema. Endal juhtusgi ikka see kõige hullem - üks korpus läks nii puruks ja välja koukimisel kukkus sisse - minu teada sellisel juhul on oht et see tükk satub täpselt klapi vahele siis võib see asi jamaga lõppeda.
Need plast korpused olid ka odavad.
Pärast pihusti tihendite vahetamist kukkus kütuse kulu pea liiter.
QUATTRO

 postitati 02.09.04 18:30
Kõige lihtsam on kontrollida mingi aerosooliga,Ise kasutan selleks brake cleanerit.Lased seda pihusti kinnituskoha ümbrusesse ja kui mootori hääl muutub siis on kukilt lisaõhu kahtlus.Muidugi ei maksa uued tihendid ka miskit suurt raha,ja kui juba on kahtlus siis soovitan ära vahetada need alati.Lähevad ju need kuumuse ja bensiini kokkupuutel pea plastikutaoliseks.
ferdinand

 postitati 02.09.04 18:23
Vanasti (karburaatormootorite ajastul) sai proovitud bensiini pihustamisega kahtlasele kohale. Loomulikult tuleb sellise tegevusega ettevaatlik olla.
pepe

 postitati 02.09.04 18:04
Kuidas saaks kontrollida, kas bensupihustite juurest lisaõhku kätte saab?

Aitäh.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]