Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
truumu

 postitati 29.08.04 06:50
Tsitaat:
Esialgne postitaja Dantee
Jah restart - restardiks aga viga jääb kestma, ega aju lambist seda veateadet ei võtnud??? Või saan asjast valesti aru?;)

kui restart midagi muutis(paremaks), siis tegu ikkagi avariire¸iimiga
ja kui asi kordub, ei ole tegu juhusliku veaga(mida vahest juhtub), pead ikkagi veakoodid välja võtma, või leidma inimese, kes selle ära teeks
Dantee

 postitati 29.08.04 00:10
Jah restart - restardiks aga viga jääb kestma, ega aju lambist seda veateadet ei võtnud??? Või saan asjast valesti aru?;)
truumu

 postitati 26.08.04 05:21
Tsitaat:
Esialgne postitaja sileem11
Akuklemmi eemaldamsiega restart peaks toimima juhul kui ajus on mälu (uuemd ajud siis), vanemate puhul peaks asi toimima süüte välja keeramisega - või eksin?

osadel "vanadel" jah ainult süütega toide, nn. restart iga käivituse ajal
pakkusin välja käepärase vahendi probleemist jagu saamiseks:)
sileem11

 postitati 25.08.04 07:54
Akuklemmi eemaldamsiega restart peaks toimima juhul kui ajus on mälu (uuemd ajud siis), vanemate puhul peaks asi toimima süüte välja keeramisega - või eksin?
truumu

 postitati 25.08.04 05:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Veel pole kuulnud, et audidel see asi toimiks ja nii tehtaks. Fordi puhul sain sellele just kinnitust, et see tõesti seda ka vahest vajab.

nii tehakse ja vahest toimib(sõltub...)
muidugi ei ole see mingi "imerohi kõigi haiguste vastu" kuid vahest on aju lihtsalt omadega sassis, eriti kui aku peal tühjaks läinud ;)
truumu

 postitati 25.08.04 05:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Nimelt levib interneti autofoorumites jutt aju restardist, mille puhul tuleb akukontaktid yhendada hetkeks vastupidi:o.

selline jutt on lausa kuritegelik, aju läheb õhtale...
akuklemm(suvaline) lihtsalt maha ca.10-15 min
ranz

 postitati 24.08.04 10:03
Veel pole kuulnud, et audidel see asi toimiks ja nii tehtaks. Fordi puhul sain sellele just kinnitust, et see tõesti seda ka vahest vajab.
sulps

 postitati 23.08.04 18:17
mul sama jama aga kui mul sumps alt läbi laskis oli asi hullem kui praegu , julgen järeldada et asi liigõhus aga kuidas see restardi värk käib minul 88a.b3
jan-kos

 postitati 23.08.04 14:19
Kunagi asjapulk rääkis et scorpio ajule puhkust anda ööks ajaks ja siis uuesti juhtmed külge.
krss

 postitati 23.08.04 11:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja truumu
paljudel Audidel tekib selline "jauramine", kui moto on avariire¸iimis(veakoodid ajus)
hea oleks koodid välja võtta, hädapärast aitab akuklemmiga restart
siinkohal tuletaks meelde, et osad autod tahavad peale restarti "ise õppida", ehk siis lasta tal töötada tühikäigul ilma gaasipedaali puutumata 15min

Äkki seletaksid lähemalt, mida kujutab endast akuklemmidega restart, ja kas see nii vana (88a) auto puhul tôesti vajalik on. Nimelt levib interneti autofoorumites jutt aju restardist, mille puhul tuleb akukontaktid yhendada hetkeks vastupidi:o. Sellist liigutust ei julgeks oma autole teha ka noaähvardusel. Aga kui restart tähendab vaid akuklemmide mahavôtmist korraks, siis kui kauaks?
truumu

 postitati 23.08.04 05:13
paljudel Audidel tekib selline "jauramine", kui moto on avariire¸iimis(veakoodid ajus)
hea oleks koodid välja võtta, hädapärast aitab akuklemmiga restart
siinkohal tuletaks meelde, et osad autod tahavad peale restarti "ise õppida", ehk siis lasta tal töötada tühikäigul ilma gaasipedaali puutumata 15min
Dantee

 postitati 21.08.04 10:08
Kas pead silmas õhulugeja riket?
Black Rabbit

 postitati 17.08.04 15:16
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Mul kah analoogiline probleem 2.3 mootoriga - nullpöörded lonkavad jubedat moodi (tôusevad ja langevad, nagu hingaks), vahemikus u 500-1300, soojalt rohkem kui kylmalt. Edasi astub samas väga hästi ja on hullult ökonoomne. Nyyd on paagis Soome kytus ja ristmikel välja enam ei sure. Mingit loogikat pole veel ära tabanud, mis puhul hoiab körgeid ja mispuhul madalaid nullpöördeid. Lambda kontrollitud. Sorry et oma murega seda teemat solgin, kuid tômmates paralleele meditsiiniga - kui on sarnased symptomid, on tavalt tegemist ka sama haigusega...

Mul oli Audi 100 2,2 CD 1987a. sama jama.
Probleem oli paaris komponendis kuid peamiselt õhu kättesaamises ja selle juhtimises.
Elektrooniline õhuklapp vahetati igal juhul mehaanilise vastu ja mingid juhtmed veeti ümber, et kogu süsteemi mitte uut osta.
Kulu mälu järgi 1500.-
Lasin autoelektrikel korda teha ja kui vaja annan kontakti.
Ulvar

 postitati 17.08.04 09:14
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Mul kah analoogiline probleem 2.3 mootoriga - nullpöörded lonkavad jubedat moodi (tôusevad ja langevad, nagu hingaks), vahemikus u 500-1300, soojalt rohkem kui kylmalt. Edasi astub samas väga hästi ja on hullult ökonoomne. Nyyd on paagis Soome kytus ja ristmikel välja enam ei sure. Mingit loogikat pole veel ära tabanud, mis puhul hoiab körgeid ja mispuhul madalaid nullpöördeid. Lambda kontrollitud. Sorry et oma murega seda teemat solgin, kuid tômmates paralleele meditsiiniga - kui on sarnased symptomid, on tavalt tegemist ka sama haigusega...


Kui aparaat vabakäigul välja kipub surema (eriti vahetult peale kiirendamist) ja pöörded kõiguvad, siis mina kahtlustaks lekkeid vaakumisüsteemis või tühikäigu stabilisaatorit, aga pigem siiski esimest.


Ulvar
krss

 postitati 17.08.04 08:59
Mul kah analoogiline probleem 2.3 mootoriga - nullpöörded lonkavad jubedat moodi (tôusevad ja langevad, nagu hingaks), vahemikus u 500-1300, soojalt rohkem kui kylmalt. Edasi astub samas väga hästi ja on hullult ökonoomne. Nyyd on paagis Soome kytus ja ristmikel välja enam ei sure. Mingit loogikat pole veel ära tabanud, mis puhul hoiab körgeid ja mispuhul madalaid nullpöördeid. Lambda kontrollitud. Sorry et oma murega seda teemat solgin, kuid tômmates paralleele meditsiiniga - kui on sarnased symptomid, on tavalt tegemist ka sama haigusega...
sileem11

 postitati 17.08.04 08:07
Mul jälle viimasel ajal nii, et külmalt ei taha käima minna, käiad natuke ja siis läheb, tunnused nagu tõmbaks täis. Algul kahtlustasin külmkäivitusklappi, kuid stabiliseerub peale käivitust, siis rabab pöörded ilusti 1200ja peale (peale paari minutit muidugi 7-800ja peale tagasi). Sellest järeldan et külmkäivitus funkab, kuid miks kohe ei käivitu? - varem oli poolest pöördest: pihustid, küünlad... :|
Dantee

 postitati 17.08.04 07:57
Teema selline, et hommikuti käivitades krutib pöörded 2500-ni ja siis laseb alla pea välja suremiseni ning nii paar korda, peale sellist "otsimist" jääb laitmatult lugema. Kui aga peale käivitust kohe ise pöördeid anda on kohe OK! Kas on miskit peeti minemas? Mootoriks 2,3 R5

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]