Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: HangOver[/i] Veits off topicut aga 3,2 v6 suht sama ehitusega mis 2,4 V6 mootor. Kuidas nende ketipingutitega on lood alates 2006 dets. ? [/quote] Mul pole küll ühtegi 3.2st olnud, aga mulle tundub, et tegemist samasuguse pseudoprobleemiga nagu 3.0Tdi-l :). Kõik jahuvad mingitest kettidest ja lõpptulemuseks 100st autost ühel on probleem, mille LS on 500k. Valid värske ajalooga mudeli, loobud longlaif välbast ja sõidad surmani. Minu jutt ei pruugi olla absoluutne tõde, niiet siinsed 3.2 omanikud võiksid kah kommenteerida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.9%
- SQL:
68.1%
]