Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 25.05.04 18:09
Kui taga veel ka ketaspidur on,siis on vaja suht head 8mm kuuskant võtit,millega supportiraam maha keerata.
Kehva võtmega keerab kas võtme sõlme või rikub poldi ära ja ruumiga seal eriti hõisata ei ole.
Aga kogu vahetuse teema peaks jääma jah sinna tunni kanti(seda juhul kui keegi pole juba supportiraamiga imesid korda saatnud,või pole rattalaagreid juba võllipeale kinni keevitatud sõitmisega)
Driver

 postitati 25.05.04 17:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja Rain
Kui ei ole varem teinud ega kõrvalt näinud kuda teha. Siis ära parem ise hakka näppima. Se vahetus ei tohiks kallis olla. Paned ise midagi pidurisse siis varsti vahetad uuesti ja se ei pruugi ainult rattalaagri vahetusega lõppeda.




õige ta on kui asja ei tunne:)

lihtsam vist oleks sel puhul lasta see asi ära teha kuskilt töökojas või mõne remondimehe käes kes asjast nagu miskit jagab ka:)

jõudu!
tanel

 postitati 25.05.04 17:56
Mul on vahetatud nii esimest kui ka tagumist rattalaagrit, esimese laagri vahetamise eest küsiti 225.- ja tagumise eest 200.- Kõrvaltvaatajana arvan, et mõtekam ikka viia teenindusse kui ise pusima hakata :)
Rain

 postitati 25.05.04 17:48
Kui ei ole varem teinud ega kõrvalt näinud kuda teha. Siis ära parem ise hakka näppima. Se vahetus ei tohiks kallis olla. Paned ise midagi pidurisse siis varsti vahetad uuesti ja se ei pruugi ainult rattalaagri vahetusega lõppeda.
Jaks

 postitati 25.05.04 17:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja nõlvak
tagumine laager..ketaspidurid..et siis pole eriti keeruline või...

Kui tegu esi veolise autoga, siis mingi pool tundi niblimist ja asi korras.
Terv Jaks
nõlvak

 postitati 25.05.04 17:23
tagumine laager..ketaspidurid..et siis pole eriti keeruline või...
kaljukoll

 postitati 25.05.04 17:05
ketaspiduritega esiveolisel ka tagumise laagri vahetus lihtne, ees jah tiba keerulisem
ranz

 postitati 25.05.04 16:41
Oleneb kas esimest või tagumist... kui taga trummeplidurid siis nende laabrite vahetus eriti raske nagu ei ole (ketaspiduri süstemiga ei ole esiveolise puhul kokku puutunud, et milline see seal on)
Kui esimene siis oleks vaja pressi ja asju juba, et nii lihtsalt maha ta sealt ei tule.
nõlvak

 postitati 25.05.04 16:18
Kas keegi on hea ja räägiks mulle rattalaagri vahetusest..Nimelt on vaja ette võtta ja kas ise on mõtet seda tegema hakata või lasta töökojas ära teha...suht kiire on sest auto seisab, uus laager on olemas aga krt bussiga on ikka hull liigelda...:D
et siis ootan nõuandeid või abistavaid käsi...auto asub Laagris..

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]