Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Rattalaagri vahetus? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3043)
nõlvak
huviline



Registreerunud 23.02.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: väike auto

postitati 25.05.04 16:18 Tsiteeri
Rattalaagri vahetus?



Kas keegi on hea ja räägiks mulle rattalaagri vahetusest..Nimelt on vaja ette võtta ja kas ise on mõtet seda tegema hakata või lasta töökojas ära teha...suht kiire on sest auto seisab, uus laager on olemas aga krt bussiga on ikka hull liigelda...:D
et siis ootan nõuandeid või abistavaid käsi...auto asub Laagris..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.04 16:41 Tsiteeri


Oleneb kas esimest või tagumist... kui taga trummeplidurid siis nende laabrite vahetus eriti raske nagu ei ole (ketaspiduri süstemiga ei ole esiveolise puhul kokku puutunud, et milline see seal on)
Kui esimene siis oleks vaja pressi ja asju juba, et nii lihtsalt maha ta sealt ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 25.05.04 17:05 Tsiteeri


ketaspiduritega esiveolisel ka tagumise laagri vahetus lihtne, ees jah tiba keerulisem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nõlvak
huviline



Registreerunud 23.02.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: väike auto

postitati 25.05.04 17:23 Tsiteeri


tagumine laager..ketaspidurid..et siis pole eriti keeruline või...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 25.05.04 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja nõlvak
tagumine laager..ketaspidurid..et siis pole eriti keeruline või...

Kui tegu esi veolise autoga, siis mingi pool tundi niblimist ja asi korras.
Terv Jaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 25.05.04 17:48 Tsiteeri


Kui ei ole varem teinud ega kõrvalt näinud kuda teha. Siis ära parem ise hakka näppima. Se vahetus ei tohiks kallis olla. Paned ise midagi pidurisse siis varsti vahetad uuesti ja se ei pruugi ainult rattalaagri vahetusega lõppeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 25.05.04 17:56 Tsiteeri


Mul on vahetatud nii esimest kui ka tagumist rattalaagrit, esimese laagri vahetamise eest küsiti 225.- ja tagumise eest 200.- Kõrvaltvaatajana arvan, et mõtekam ikka viia teenindusse kui ise pusima hakata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 25.05.04 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Rain
Kui ei ole varem teinud ega kõrvalt näinud kuda teha. Siis ära parem ise hakka näppima. Se vahetus ei tohiks kallis olla. Paned ise midagi pidurisse siis varsti vahetad uuesti ja se ei pruugi ainult rattalaagri vahetusega lõppeda.




õige ta on kui asja ei tunne:)

lihtsam vist oleks sel puhul lasta see asi ära teha kuskilt töökojas või mõne remondimehe käes kes asjast nagu miskit jagab ka:)

jõudu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.05.04 18:09 Tsiteeri


Kui taga veel ka ketaspidur on,siis on vaja suht head 8mm kuuskant võtit,millega supportiraam maha keerata.
Kehva võtmega keerab kas võtme sõlme või rikub poldi ära ja ruumiga seal eriti hõisata ei ole.
Aga kogu vahetuse teema peaks jääma jah sinna tunni kanti(seda juhul kui keegi pole juba supportiraamiga imesid korda saatnud,või pole rattalaagreid juba võllipeale kinni keevitatud sõitmisega)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]