Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Audikas

 postitati 20.05.04 21:10
Tsitaat:

120000???? Millisest tehasest need andmed? Krt ma ei julgeks kõige leebemagi sõidu juures nii kaua ühe rihmaga sõita Aga noh kõva kokkuhoid riskida sellega, et klapid pähe tulevad

Sry...kui valeinfi levitan....:(aga kas ei ole siis mitte nii, et kui tegu on tehase rihmaga, siis peaks vahetuse tegema just 120k tagant... ja nii ka edasipidi??!! B-varuosa rihma puhul tõesti ehk nii pikalt vurada ei maksaks...Nende puhul oleks piir vast 60-100k vahel...:o
kps

 postitati 20.05.04 19:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja Audilane
Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse...


120000???? Millisest tehasest need andmed? Krt ma ei julgeks kõige leebemagi sõidu juures nii kaua ühe rihmaga sõita :) Aga noh kõva kokkuhoid riskida sellega, et klapid pähe tulevad :D
galen

 postitati 20.05.04 13:29
Olen ca aasta nüüd omanud sellise mootoriga B4'a ja ei oska eriti kurta.

Mis ma soovitaks, oleks kindlasti quattro. Sellise jõuallika puhul ainult esiveoga juhtub natuke liiga tihti vähegi niiskema ilmaga, et kumm kulub liigselt, kui kiire on.

Väänet on tal piisavalt, et vajadusel ka 5. käiguga 50-60km/h mäest üles tiksuda - tõsi, kiirendada ta siis enam ei jõua..

Möödasõidud on vahvad, pole vaja käiku alla vahetada. Kui vahetad, siis neljanda käiguga läeb 70->160 täiesti ühtlaselt, nagu rongiga.

Arvestama pead ka, et selle mootori puhul on palju asju topelt. Mis on tore, kuni töötab.. aga nutune kui rikneb. Ka auto all, kuni viimase pütini on kõike topelt - sain hiljuti vahetada mõlemad katid :(

Õlikulu omab ta ka. Sinist kuskil näha ei ole - ka külma mootoriga mitte. Auto alla tilkunud ei ole, aga muudkui kulub.

Ja vast soovitaks ka 2.8 peale mõelda, C4 on suurem ja raskem kui B4. Ja kohati tahaks ka B4 peal rohkem :D
suslik

 postitati 19.05.04 14:16
kus hooldust tegid ja mis auto maksis(aasta ka), kui saladus pole
eints 100ga

 postitati 19.05.04 14:15
oman 2 kuud audi 100 avant 2,8 automaat - saksast tulnud, esimene hooldus läks 6000.- : rihm,veepump,rihma rullikud,mootori õli, käigukasti õli, filtrid, lisaks salongi temp. andur ja ventilaatorite andur+töö
Rax

 postitati 19.05.04 10:08
ise soovitan soojalt v6 mootorit, nagu öeldud, et kui veepump, hammasrihm ja rullikud, erinevad tihendid korras, pole probleemi. tean, et bemmidel 24 klappi mootoritel esineb tihedamini plokikaanes mõrasid kui audi v6 mootoril
suslik

 postitati 19.05.04 09:55
Ega ei aja just seda kiirust ja kõike taga. Lihtsalt kuna bena kulu suht sarnane ja audi suht raske äkki 2,0 jääb nõrgaks. Eriti just Avandi puhul
Rax

 postitati 18.05.04 22:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja Audilane
Ise suhtun selle aja vee kuutesse suht ükskõikselt...midagi suurepärast ei ole küll öelda. Juba siis oli tegu üpriski tagasihoidliku ja tehnoloogiliselt iganenud motoga. Tundub et Audil ei olnud sel ajal aiste vahele lihtsalt midagi paremat panna?!:(. Näiteks BMW-l oli juba siis pakkuda 2,5L 141kw mootor Audi 2,8L 128kw vastu:(
rohkem päevi näinud mootori puhul ei pidanud tõsisema kaarutamise juures klapid kolvide eest enam ära jõudma(juhuseid on olnud).
aga muidu kulgemiseks ja möödasõitudeks on tegemist igati ausa jõuallikaga. Ja nagu ennem ka öeldi on eluiga pikk ja igapäevase sõidu juures väga vastupidav.

Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse...


mis puutub BMW 325i 141kw, ja Coupe 128 kw kiirendusse, siis tehase andmete järgi on mõlemal 8.0 seki/ 0-100km/h. Bemmil rida 6, audil v6 (ühel üks, teisel 2 plokikaant), bemmil 24 klappi, audil 12. väändemoment on ~sama. Audil 250Nm/3000Rpm, Bmw-l 245Nm/4200Rpm.
Maitse asi, kellele tütar, kellele ema !?! :)
Audikas

 postitati 18.05.04 22:06
Ise suhtun selle aja vee kuutesse suht ükskõikselt...midagi suurepärast ei ole küll öelda. Juba siis oli tegu üpriski tagasihoidliku ja tehnoloogiliselt iganenud motoga. Tundub et Audil ei olnud sel ajal aiste vahele lihtsalt midagi paremat panna?!:(. Näiteks BMW-l oli juba siis pakkuda 2,5L 141kw mootor Audi 2,8L 128kw vastu:(
rohkem päevi näinud mootori puhul ei pidanud tõsisema kaarutamise juures klapid kolvide eest enam ära jõudma(juhuseid on olnud).
aga muidu kulgemiseks ja möödasõitudeks on tegemist igati ausa jõuallikaga. Ja nagu ennem ka öeldi on eluiga pikk ja igapäevase sõidu juures väga vastupidav.

Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse...
suslik

 postitati 18.05.04 19:50
khmm polegi nii taevalikud summad , kui algul aarvata võiks. Rihma vahetuseks peaks olema minig spets pink (kui ma ei eksi), mis on pea ainult nt esinduses. Ja sellel auto vahetatakse rihma kui tihti.

Paljud siin müügis olevad autod on autoamaadid(kuigi ise eelistaksin tavalist), siis kui vastupidavad need on.
pealik

 postitati 18.05.04 18:49
Minu 1,5a pikkune kogemus 2,6 mootoriga:
1) Mootoril on ressurssi ja vastupidavust ka suurte läbisõitude puhu, seega hõredaid mootoreid pole kohanud.

2) Hea kütusekulu saamiseks tasuks kindlasti uurida, millal on vahetatud lambda andurid. Kui ei ole vahetatud, siis tasuks teha. ca 2000 kroonine kulu. Mul võtab uute lambdadega keskmiseks 11L/100km ja sõidan enamasti linnas.

3) Õlilekete kontroll teha enne ostmist. Levinumad vead on plokikaanetihend või mõni muu lihtsam tihend. Esimese puhul remondisumma ca 5000 koos töörahaga, teised tööd pisut lihtsamad.

4) Uurida hammasrihma vahetuse aega ja kas on vahetatud ka veepump. Ka nende puhul tuleb arvestada ca 3000 krooniga.

Kui ülalpool mainitud asjad hiljuti tehtud või planeerida eelarvesse, siis tõenäoliselt muid muresid ei teki (veermiku osas vahel tuleb mõni 100 kroonine puks vahetada).
kps

 postitati 18.05.04 15:54
Simple. Osta ära küll pärast on aega põdeda :P
Tõsisemalt rääkides julgeks pigem 2,8 soovitada. Seda mootorit on lammarites rohkem sees. 2,6 ABC mootoriga jäin pisividinate leidmisel hätta 2,8 AAH 128kw moto puhul suht lihtne doonoreid leida :) 2,6 110kw vs 2,8 128kw ja sealjuures peaaegu märkamatu või siis mingi 10% rohkem kütusekulu ei tohiks kah maha tappa. 2,8 moto tunduvalt elavam ja läheb paremini pöördesse (ridamootori mehed pange mokad maha, et teil läheb palju paremini pöördesse :) C4 silla kohta ütleks nii palju, et tankisild :) Quattro puhul tagumine osa natu kulukam, aga FWD puhul suht savi. Manuali puhul jälle suht savi kui otsad annab. Automaadi puhul kulukam lõbu.
suslik

 postitati 18.05.04 14:17
Seoses pere suurenemisega kahe inimese võrra on plaan vahetada oma BMW suurema vastu ja silma on jäänud Audi 100 Avant ja 2,6 V6 mootoriga.

Kuid enne tõsisemat ostu äkki oskate aidata, et mis on selle mootri tugevad ja nõrgad küljed või kuipalju peab aastas selle auto tavaliseks hoolduseks arvestama jne.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]