suslik
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.04 13:17
|
|
|
2,6 V mootor
Seoses pere suurenemisega kahe inimese võrra on plaan vahetada oma BMW suurema vastu ja silma on jäänud Audi 100 Avant ja 2,6 V6 mootoriga.
Kuid enne tõsisemat ostu äkki oskate aidata, et mis on selle mootri tugevad ja nõrgad küljed või kuipalju peab aastas selle auto tavaliseks hoolduseks
arvestama jne.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.05.04 14:54
|
|
|
Simple. Osta ära küll pärast on aega põdeda 
Tõsisemalt rääkides julgeks pigem 2,8 soovitada. Seda mootorit on lammarites rohkem sees. 2,6 ABC mootoriga jäin pisividinate leidmisel hätta 2,8 AAH
128kw moto puhul suht lihtne doonoreid leida 2,6 110kw vs 2,8 128kw ja
sealjuures peaaegu märkamatu või siis mingi 10% rohkem kütusekulu ei tohiks kah maha tappa. 2,8 moto tunduvalt elavam ja läheb paremini pöördesse
(ridamootori mehed pange mokad maha, et teil läheb palju paremini pöördesse C4 silla kohta ütleks nii palju, et tankisild Quattro puhul tagumine
osa natu kulukam, aga FWD puhul suht savi. Manuali puhul jälle suht savi kui otsad annab. Automaadi puhul kulukam lõbu.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 18.05.04 17:49
|
|
|
Minu 1,5a pikkune kogemus 2,6 mootoriga:
1) Mootoril on ressurssi ja vastupidavust ka suurte läbisõitude puhu, seega hõredaid mootoreid pole kohanud.
2) Hea kütusekulu saamiseks tasuks kindlasti uurida, millal on vahetatud lambda andurid. Kui ei ole vahetatud, siis tasuks teha. ca 2000 kroonine
kulu. Mul võtab uute lambdadega keskmiseks 11L/100km ja sõidan enamasti linnas.
3) Õlilekete kontroll teha enne ostmist. Levinumad vead on plokikaanetihend või mõni muu lihtsam tihend. Esimese puhul remondisumma ca 5000 koos
töörahaga, teised tööd pisut lihtsamad.
4) Uurida hammasrihma vahetuse aega ja kas on vahetatud ka veepump. Ka nende puhul tuleb arvestada ca 3000 krooniga.
Kui ülalpool mainitud asjad hiljuti tehtud või planeerida eelarvesse, siis tõenäoliselt muid muresid ei teki (veermiku osas vahel tuleb mõni 100
kroonine puks vahetada).
|
|
|
suslik
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.04 18:50
|
|
|
khmm polegi nii taevalikud summad , kui algul aarvata võiks. Rihma vahetuseks peaks olema minig spets pink (kui ma ei eksi), mis on pea ainult nt
esinduses. Ja sellel auto vahetatakse rihma kui tihti.
Paljud siin müügis olevad autod on autoamaadid(kuigi ise eelistaksin tavalist), siis kui vastupidavad need on.
|
|
|
Audikas
huviline
Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Polegi Audit
|
postitati 18.05.04 21:06
|
|
|
Ise suhtun selle aja vee kuutesse suht ükskõikselt...midagi suurepärast ei ole küll öelda. Juba siis oli tegu üpriski tagasihoidliku ja
tehnoloogiliselt iganenud motoga. Tundub et Audil ei olnud sel ajal aiste vahele lihtsalt midagi paremat panna?! . Näiteks BMW-l oli juba siis pakkuda 2,5L 141kw mootor Audi 2,8L 128kw vastu
rohkem päevi näinud mootori puhul ei pidanud tõsisema kaarutamise juures klapid kolvide eest enam ära jõudma(juhuseid on olnud).
aga muidu kulgemiseks ja möödasõitudeks on tegemist igati ausa jõuallikaga. Ja nagu ennem ka öeldi on eluiga pikk ja igapäevase sõidu juures väga
vastupidav.
Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse...
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.04 21:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Audilane
Ise suhtun selle aja vee kuutesse suht ükskõikselt...midagi suurepärast ei ole küll öelda. Juba siis oli tegu üpriski tagasihoidliku ja
tehnoloogiliselt iganenud motoga. Tundub et Audil ei olnud sel ajal aiste vahele lihtsalt midagi paremat panna?! . Näiteks BMW-l oli juba siis pakkuda 2,5L 141kw mootor Audi 2,8L 128kw vastu
rohkem päevi näinud mootori puhul ei pidanud tõsisema kaarutamise juures klapid kolvide eest enam ära jõudma(juhuseid on olnud).
aga muidu kulgemiseks ja möödasõitudeks on tegemist igati ausa jõuallikaga. Ja nagu ennem ka öeldi on eluiga pikk ja igapäevase sõidu juures väga
vastupidav.
Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse... |
mis puutub BMW 325i 141kw, ja Coupe 128 kw kiirendusse, siis tehase andmete järgi on mõlemal 8.0 seki/ 0-100km/h. Bemmil rida 6, audil v6 (ühel üks,
teisel 2 plokikaant), bemmil 24 klappi, audil 12. väändemoment on ~sama. Audil 250Nm/3000Rpm, Bmw-l 245Nm/4200Rpm.
Maitse asi, kellele tütar, kellele ema !?! 
|
|
|
suslik
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.04 08:55
|
|
|
Ega ei aja just seda kiirust ja kõike taga. Lihtsalt kuna bena kulu suht sarnane ja audi suht raske äkki 2,0 jääb nõrgaks. Eriti just Avandi puhul
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.04 09:08
|
|
|
ise soovitan soojalt v6 mootorit, nagu öeldud, et kui veepump, hammasrihm ja rullikud, erinevad tihendid korras, pole probleemi. tean, et bemmidel 24
klappi mootoritel esineb tihedamini plokikaanes mõrasid kui audi v6 mootoril
|
|
|
eints 100ga
huviline
Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.
|
postitati 19.05.04 13:15
|
|
|
oman 2 kuud audi 100 avant 2,8 automaat - saksast tulnud, esimene hooldus läks 6000.- : rihm,veepump,rihma rullikud,mootori õli, käigukasti õli,
filtrid, lisaks salongi temp. andur ja ventilaatorite andur+töö
|
|
|
suslik
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.04 13:16
|
|
|
kus hooldust tegid ja mis auto maksis(aasta ka), kui saladus pole
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 20.05.04 12:29
|
|
|
Olen ca aasta nüüd omanud sellise mootoriga B4'a ja ei oska eriti kurta.
Mis ma soovitaks, oleks kindlasti quattro. Sellise jõuallika puhul ainult esiveoga juhtub natuke liiga tihti vähegi niiskema ilmaga, et kumm kulub
liigselt, kui kiire on.
Väänet on tal piisavalt, et vajadusel ka 5. käiguga 50-60km/h mäest üles tiksuda - tõsi, kiirendada ta siis enam ei jõua..
Möödasõidud on vahvad, pole vaja käiku alla vahetada. Kui vahetad, siis neljanda käiguga läeb 70->160 täiesti ühtlaselt, nagu rongiga.
Arvestama pead ka, et selle mootori puhul on palju asju topelt. Mis on tore, kuni töötab.. aga nutune kui rikneb. Ka auto all, kuni viimase pütini on
kõike topelt - sain hiljuti vahetada mõlemad katid 
Õlikulu omab ta ka. Sinist kuskil näha ei ole - ka külma mootoriga mitte. Auto alla tilkunud ei ole, aga muudkui kulub.
Ja vast soovitaks ka 2.8 peale mõelda, C4 on suurem ja raskem kui B4. Ja kohati tahaks ka B4 peal rohkem 
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Audikas
huviline
Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Polegi Audit
|
|