Teema ülevaade |
allans
|
postitati 29.04.04 06:50 |
klapp oli läbi omadega ,ühesõnaga ei toiminud ,nii et olen fakti ees , uut on vaja või siis kasutatud .olen kõigist pakkumistest huvitatud,lähen
vaatan linnapeal mis hindadega uusi liigub .aga kui kellelgi vedeleb andke
teda
|
allans
|
postitati 28.04.04 16:51 |
kui vaba hetk tekib peab ilmselt ära proovima ,võtan siis ühendust
|
Ulvar
|
postitati 28.04.04 10:43 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
mul on otse kell nii et see rõhk peaks reaalne olema. klapp on koguaeg lahti ,kui voolikust mis waste gatesse läheb sasiitada jookseb õhk koguaeg läbi
on süüde sees või väljas. |
Kui ajule miski ei meeldi, siis hoiab ta ka klappi lahti (või õigemini ei pane kinni). Nagu ma aru olen saanud, siis kui pinge peal, siis on klapp
kinni, kui pinget pole, on klapp lahti, aga see pinge seal on pulseeriv (sagedus vastavalt sellele, kui palju aju rõhku tahab).
Sellel jubinal on vist kruvidega liitmikud, nii et kui tahad, võin anda enda auto pealt proovida või vastupidi.
Ulvar
|
Silwer
|
postitati 28.04.04 10:34 |
Ma võin sulle oma klappi proovida anda, et kas sellest on kasu või mitte...
PS! Mis autoga on tegemist? Minul on näiteks S4 klapp mis on erinev S2 ja A200 20v klapist - saab küll külge panna aga pistik tuleb valele poole.
Originaal on viisakam...
|
allans
|
postitati 28.04.04 10:18 |
mul on otse kell nii et see rõhk peaks reaalne olema. klapp on koguaeg lahti ,kui voolikust mis waste gatesse läheb sasiitada jookseb õhk koguaeg läbi
on süüde sees või väljas.
|
Ulvar
|
postitati 28.04.04 10:09 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
kui klapp süst.ühendatud voolikuga siis 0,5 kõigerohkem aga kui wast gate-st ots lahti võtta siis kuni 1,5 siis aga hakkab mingil hetkel rapsima
(vist mingi resiim hoiab teda tagasi) kusjuures toite ots ei mõjuta klapi tööd üldse . |
Sa vist ei räägi absoluutsest rõhust nagu mina? (Atmosfäär 1,0) Kui klapil juhe ära võtta, s.t. klapp koguaeg lahti, siis peaks 1,4bar ikka ära
tulema, kui klapil juhe ühendatud, siis näen ma vahest suure punnimise peale ikka 1,8 ka.
Kui wastegate küljest voolik üldse lahti võtta, siis vist läheb stock aju jaoks natuke paljuks (rõhuandur kannatab kuni 2,0bar)?
Ulvar
|
allans
|
postitati 28.04.04 09:55 |
kui klapp süst.ühendatud voolikuga siis 0,5 kõigerohkem aga kui wast gate-st ots lahti võtta siis kuni 1,5 siis aga hakkab mingil hetkel rapsima
(vist mingi resiim hoiab teda tagasi) kusjuures toite ots ei mõjuta klapi tööd üldse .
|
Ulvar
|
postitati 28.04.04 09:49 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
kas forss müüb ka seda ,mis nemad tahavad?.revali lett 1k. kopikatega |
Veebis näitab 697, aga ma ei tea, kas see on käibega või ilma.
Muide, palju sul maks rõhku näitab?
Ulvar
|
allans
|
postitati 28.04.04 09:48 |
kas forss müüb ka seda ,mis nemad tahavad?.revali lett 1k. kopikatega
|
Silwer
|
postitati 28.04.04 09:47 |
Mul iseenesest on üks olemas aga mul olid plaanid kasutada seda elektroonilise boost controlleri ehitusel. Eks sa kontrolli kõigepealt oma klapp üle
ja siis vaatame seda asja...
|
Ulvar
|
postitati 28.04.04 09:45 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
kui mul see klapp nüüd peetis juhtub olema ega kellegil pole kasut.klappi müüa?
see raisk on ju siga kallis uuest peast |
Tegelikult niisuguse asja kohta jah, aga võrreldes teiste, sama kapoti all olevate jubinatega, ikkagi mitte. Kõigest 3-kohaline number Forsis.
Ulvar
|
allans
|
postitati 28.04.04 08:59 |
kui mul see klapp nüüd peetis juhtub olema ega kellegil pole kasut.klappi müüa?
see raisk on ju siga kallis uuest peast
|
Silwer
|
postitati 28.04.04 08:24 |
Täpselt nii...
|
allans
|
postitati 28.04.04 08:09 |
ja sinna peale peab tulema pistikust harilik laadimis vool(mõõtsin ära 13,7-9)?
|
Ulvar
|
postitati 28.04.04 08:04 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
Kuidas saaks selle eelpool nimetatud klapi korrasolekut kontrollida.milline on pinge mis sinna peale peaks tulema ja kas see klapp toimib magneti
põhimõttel.Asi selles et see hoiab väga palju väärtuslike hobujõude kinni või siis laseb need valesse kohta |
Siin soovitatakse test teha ja kuulmise järgi otsustada, kas ikka veel töötab või mitte:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecuf20v.html#out3
Ulvar
|
samru
|
postitati 28.04.04 08:02 |
see solenoid töötab on/off süsteemis. Kui süüdet sees ei ole on klapp lahti, kui süüte sisse keerad läheb kinni. Kinni on ta nii kaua kuni laaderõhk
tõuseb ettenähtud piirini ning siis hakkab aju teda klõpsutama reguleerides sellega tubo rõhku waste gate klapi kaudu. Sellel klapil saad kontrollida
hermeetilisust ja ka seda kas klapp lülitab lastes sinna peale 12V.
|
allans
|
postitati 28.04.04 07:42 |
Kuidas saaks selle eelpool nimetatud klapi korrasolekut kontrollida.milline on pinge mis sinna peale peaks tulema ja kas see klapp toimib magneti
põhimõttel.Asi selles et see hoiab väga palju väärtuslike hobujõude kinni või siis laseb need valesse kohta
|