Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
alias

 postitati 26.09.04 08:54
Kahtlane see värk ikkagi.
quattromees

 postitati 24.04.04 12:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.

Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee.


Kui mees tahab, räägib ise pikemalt. Trust me, midagi polnud muudetud. Hammasrihma pingutusmaa oli ka otsas, kuna kaas nii palju maha võetud. Kutt katsetamise eesmärgil nii tegi, et näha, mis saab.
madjs

 postitati 24.04.04 12:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.

Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee.
päkapikk

 postitati 24.04.04 11:46
Soovitaks enne väljamõelda soovitud surveastme ja see järel väike arvutus ning ongi tead palju võtta. Kui ma õieti mäletan siis 0,1 mm tähendas 0,1 survetõusu ehk 1mm annaks surveastmeks kuskil 11,3. Aga sellise tõstmise mõttekus ilma nuki vahetamiseta on juba küsitav. Iseasi kuidas on alumise otsa seisukord. Aga üldiselt 2,8't tuunides tuleb meeles pidada, et see mootor on ehitatud madalatel pööretel momendi saamiseks.
mulk

 postitati 21.04.04 10:17
alias

postitatud 20.4.04 kell 20:50
mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7


Surve ja surveaste on kaks eri asja, plokikaanelt maha lihvides surve küll ei suurene.
Absolut

 postitati 20.04.04 20:35
Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah:(


1mm ei tee midagi halba;)
oleeev

 postitati 20.04.04 20:26
Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah:(
alias

 postitati 20.04.04 18:50
mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7
quattromees

 postitati 20.04.04 18:32
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.
alias

 postitati 20.04.04 18:29
1mm ikkagi liiast olme. Kui, siis 0,5. Jääb järgmisex korrax varu:)
samru

 postitati 15.04.04 19:57
Kes veel ei tea, siis V6-l on nukkvõlli rihmarattad koonuse peal ja võid muuta kasvõi veerand hamba kaupa. Tegelt iga nukarihma vahetusega lastakse koonused lahti, pannakse spets rakis peale, mis fikseerib nukkvõllid õigesse asendisse ja keeratakse poldid kinni.
alias

Depicts mood of post postitati 15.04.04 18:12
Asi lõhnab muudetava nuki järele, kuna nukvõll hakkab hiljem tahtma poolt hammast. Pealegi, vaesed saaled:(
a90q20v

 postitati 15.04.04 17:58
Samuti tekkib probleem rihmamärkidega. Kuna vända ja nuki vaheline kaugus lihvimisega muutub
alias

 postitati 14.04.04 21:28
1mm ka muidugi juhul, kui mootori alumine pool okas on.
mulk

 postitati 14.04.04 20:41
Jah, üle 1mm. ei julgeks ka mina maha võtta, kuna 2.8 surveaste juba niigi suhteliselt suur (10.3) Teatavasti piirab bensiinimootori surveastet bensiini oktaan arv, siis tekib oht et bensiin plahvatab enne kui küünal ta süütab (detonatsioon)
Teiseks suurema mahalihvimisega võib tekkida ka probleeme sisselaske kollektori paika saamisega, kollektoris olevad poldiaugud on küll suurmad, võimaldamaldamaks kollektori paigaldamist mõningasel mahalihvimisel, plokikaantes asuvate sisselaske akende vaheline kaugus muutub lihvimise tõttu.
ranz

 postitati 14.04.04 17:40
1mm maha ja ei tohiks miskit veel juhutda... sellest edasi ei ole enam nii kindel.
oleeev

 postitati 14.04.04 16:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad?



No natuke võiks ju suuremaks ajada:cool:
Ei tohiks see ju halb olla.;)
ACE16V

 postitati 14.04.04 15:36
Kas ma saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?
--------------------------------------------------

neljasilindrilisel nii ta oli;)
mulk

 postitati 14.04.04 15:29
Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad?
oleeev

 postitati 13.04.04 21:29
Et siis nii kaua võib lihvida kuni kulumis märke enem pole:D:):(?Kas ma saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?
ACE16V

 postitati 13.04.04 21:21
kaante all on vastavad kulumismärgid
oleeev

 postitati 13.04.04 21:03
Oskab seda keegi mulle öelda,et kui palju võib v6 2,8sasel motol neid kaani maksimaalselt lihvida.Nii,et need kolvid ja klapid üksteist segama ei hakkaks.:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]