Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K.Ploki kaane lihvimine??? (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2424)
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 13.04.04 21:03 Tsiteeri
K.Ploki kaane lihvimine???



Oskab seda keegi mulle öelda,et kui palju võib v6 2,8sasel motol neid kaani maksimaalselt lihvida.Nii,et need kolvid ja klapid üksteist segama ei hakkaks.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 13.04.04 21:21 Tsiteeri


kaante all on vastavad kulumismärgid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 13.04.04 21:29 Tsiteeri


Et siis nii kaua võib lihvida kuni kulumis märke enem pole:D:):(?Kas ma saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 14.04.04 15:29 Tsiteeri


Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 14.04.04 15:36 Tsiteeri


Kas ma saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?
--------------------------------------------------

neljasilindrilisel nii ta oli;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 14.04.04 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad?



No natuke võiks ju suuremaks ajada:cool:
Ei tohiks see ju halb olla.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.04 17:40 Tsiteeri


1mm maha ja ei tohiks miskit veel juhutda... sellest edasi ei ole enam nii kindel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 14.04.04 20:41 Tsiteeri


Jah, üle 1mm. ei julgeks ka mina maha võtta, kuna 2.8 surveaste juba niigi suhteliselt suur (10.3) Teatavasti piirab bensiinimootori surveastet bensiini oktaan arv, siis tekib oht et bensiin plahvatab enne kui küünal ta süütab (detonatsioon)
Teiseks suurema mahalihvimisega võib tekkida ka probleeme sisselaske kollektori paika saamisega, kollektoris olevad poldiaugud on küll suurmad, võimaldamaldamaks kollektori paigaldamist mõningasel mahalihvimisel, plokikaantes asuvate sisselaske akende vaheline kaugus muutub lihvimise tõttu.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 14.04.04 21:28 Tsiteeri


1mm ka muidugi juhul, kui mootori alumine pool okas on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 15.04.04 17:58 Tsiteeri


Samuti tekkib probleem rihmamärkidega. Kuna vända ja nuki vaheline kaugus lihvimisega muutub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

sad.gif postitati 15.04.04 18:12 Tsiteeri


Asi lõhnab muudetava nuki järele, kuna nukvõll hakkab hiljem tahtma poolt hammast. Pealegi, vaesed saaled:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 15.04.04 19:57 Tsiteeri


Kes veel ei tea, siis V6-l on nukkvõlli rihmarattad koonuse peal ja võid muuta kasvõi veerand hamba kaupa. Tegelt iga nukarihma vahetusega lastakse koonused lahti, pannakse spets rakis peale, mis fikseerib nukkvõllid õigesse asendisse ja keeratakse poldid kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 20.04.04 18:29 Tsiteeri


1mm ikkagi liiast olme. Kui, siis 0,5. Jääb järgmisex korrax varu:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 20.04.04 18:32 Tsiteeri


Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 20.04.04 18:50 Tsiteeri


mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 20.04.04 20:26 Tsiteeri


Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 20.04.04 20:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah:(


1mm ei tee midagi halba;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.04.04 10:17 Tsiteeri


alias

postitatud 20.4.04 kell 20:50
mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7


Surve ja surveaste on kaks eri asja, plokikaanelt maha lihvides surve küll ei suurene.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 24.04.04 11:46 Tsiteeri


Soovitaks enne väljamõelda soovitud surveastme ja see järel väike arvutus ning ongi tead palju võtta. Kui ma õieti mäletan siis 0,1 mm tähendas 0,1 survetõusu ehk 1mm annaks surveastmeks kuskil 11,3. Aga sellise tõstmise mõttekus ilma nuki vahetamiseta on juba küsitav. Iseasi kuidas on alumise otsa seisukord. Aga üldiselt 2,8't tuunides tuleb meeles pidada, et see mootor on ehitatud madalatel pööretel momendi saamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 24.04.04 12:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.

Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.04.04 12:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.

Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee.


Kui mees tahab, räägib ise pikemalt. Trust me, midagi polnud muudetud. Hammasrihma pingutusmaa oli ka otsas, kuna kaas nii palju maha võetud. Kutt katsetamise eesmärgil nii tegi, et näha, mis saab.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 26.09.04 08:54 Tsiteeri


Kahtlane see värk ikkagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.7% - SQL: 44.3%]