Teema ülevaade |
intskastis
|
postitati 02.07.10 05:20 |
Suur aitähh.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postitused eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise,
kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
Imres
|
postitati 01.07.10 21:46 |
Sama veoskeemiga a4 2.8 kast. Soovitavalt -98 aasta masina küljest kuna mingitel uuematel on pooltelje flantsid kasti küljes teist mõõtu.
|
intskastis
|
postitati 01.07.10 19:04 |
Aidake natuke
|
intskastis
|
postitati 01.07.10 11:53 |
Võtaks teema uuesti üles..
Asi nüüd sealmaal et käigukastiga pahasti...
Keegi vastas siin et sobib 2.8mootori käigukast aga just millise täpselt ??
|
ullivilli
|
postitati 31.07.09 18:47 |
ei hakkaks uut teemat tegema.
Tegu sigariga, maanteel on pöörded 2800 100 peal ja nn 110 on 3100
See nagu ma aru saan, on normaalne.
Aga kui 6 käik lisaks tuleks saaks selle jätta kuhugi 100 näiteks 2000 peale siis peaks oluliselt kütust säästma.
Samas mooril 2k peal jõudu nagu diislil.
Tõenäoliselt 5nda käigu pöördeid madalamaks nagu ei too ka
Teoorias ilus, aga kas praktikas ka teostatav. näit oma vahenditega.
Diisla masina kastiga saab pöördeid alla, bensuka 5-ne ja 6-ne on lõpukäik ca 100-150p/min erinevusega kõigest.
|
zaddam
|
postitati 30.07.08 21:31 |
kui 6 käigulist tahta, siis oleks võinud kohe osta 6 käigulise auto...
ja tuleks olla õnnelik, et 5 käikugi on, vanematel autodel üldse ju ainult 4
|
kps
|
postitati 30.07.08 15:50 |
Lihtne arvutus tabelisse...
Kütuse hind eek/liiter 19
Kulutus auto ümber ehitamisele 10000
Oletatav kütusekulu võit (l/100km) 0.2
Hinnavõit 100km kohta 3.8
Kilomeetreid läbida, kuni ära tasuma hakkab 263157
Ehk siis jõudu härrad kokkuhoidmisel . Ma võin ju selles tabelis ka
algarve muuta, kui suuremat kuluvõitu loodetakse või tööd+juppe odavamalt saab
|
intskastis
|
postitati 30.07.08 13:33 |
tänx
|
Imres
|
postitati 29.07.08 20:09 |
Sihuke lugu, et 1,8T ja 2,8 on kastid samad (läheb 1:1) Et kui panna 1.8t külge 2,8 kast siis saab pöörded ca 500 rpm madalamaks
lombitagused poisid on AEB otsa RS2 kaste ka pannud. Seda siis kui HP on juba üle 450
Lihtsalt, ehk on abiks
|
jan-kos
|
postitati 29.07.08 19:49 |
Kas eesti teedel on üldse mõtet 6-sel kastil, olen uuematega sõitnud millel see olemas, aga maanteel 90km/h jääb jõuetuks ja kütet võib minna rohkem,
pidev käikude vahetamine- ei näe vajadust.
|
olbert
|
postitati 29.07.08 19:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: intskastis
mingi kasu peax ju ikka olema sellest kui olex kuues käik?
mis siis teised moodused olex kütust säästa |
osta väikese kuubikuline diisel ja saadki kütust kokku hoida.
ega tallamine kütust kokku ei hoia.
|
intskastis
|
postitati 29.07.08 19:37 |
mingi kasu peax ju ikka olema sellest kui olex kuues käik?
mis siis teised moodused olex kütust säästa
|
kps
|
postitati 27.07.08 08:45 |
Teema algatajale: teeni rohkem raha, et jõuaks bensiini osta, mitte ära unista tasuta kuuese kasti saamisest ja siis rõvedast kokkuhoiust. Kütusekulu
annab tunduvalt paremini kontrolli alla saada oma sõidustiiliga, mitte auto ümber ehitamisega. Miks üldse küsitakse midagi nii nõmedat, enne kui
mõtlema hakatakse asja tasuvuse poole üle
|
Tegelane5
|
postitati 27.07.08 08:22 |
Golf 4 TDi 6 kast 110 @ 1900 RPM. Golf2 GTile usas isegi müüakse kiirendatud 5 nda käigu hammakaid. Japsidel on sellepärast niikõrged pöörded et
moment tuleb pööretel. Audi V6 ja Honda ei ole eriti sarnase momendi karakteristikuga.
|
raunz
|
postitati 26.07.08 22:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Isegi TDil annab 6 ne kast säästu, ja ikka rohkem kui 0,2 l. 110 juures mingi 2200-2500 pööret ja sääst peab tulema. |
Oleneb vast mootorist, aga ka 5 käigulisel TDI kastil on 110 peal ca 2100-2200rpm (90 peal 1950rpm)
6. käigulisel on ülekanne tihedam ja tõesti viimane käik natukene aeglasem kui 5. sel
1.8T on 110 peal 2500rpm juures, mis on minu avates optimaalne - turbo just vaakumist välja tulnund.
Sääst tuleb siis, kui sõita pidevalt 140km/h ja üle selle
Muidu enda autole kuluks küll väga 6 käik ära - 110 on 3100rpm
Samas, eks Audi inseneerid ka teadsid, mis tegid ja vaevalt see asjata nii, et pöörded kõrged. Hondadel samuti 110 peal üle 3500rpm ja ka uuel Toyota
Corollal/Aurisel on seal 3300rpm kandis ja maantee kulu ikka ca 6/100le.
Näit vana Audi 80 2.0(Ka Opel Senaator ja neid autosi on kindlasti veel) pidi kuulu järgi 110 peal ökom olema kui 90 sõites, just nimelt liiga
madalate pöörete tõttu.
|
Tegelane5
|
postitati 26.07.08 20:40 |
Isegi TDil annab 6 ne kast säästu, ja ikka rohkem kui 0,2 l. 110 juures mingi 2200-2500 pööret ja sääst peab tulema.
|
raunz
|
postitati 26.07.08 16:41 |
Kindlasti saab, kõik on võimalik.
Aga ausalt öeldes, mis kasu sellest on? Säästad tõesti kütusekulust võib-olla maanteel 0.1-0.2l/100km kohta ja auto kiirendab teoreetiliselt paremini,
aga ma ei kujuta ette kui suur peaks olema läbisõit, et see rahaliselt end ära tasuks.
Rahaliselt see teeks heal juhul 4.-/100km kohta Heal juhul hakkas asi
sellisel juhul ära tasuma u 100 000km läbisõidu peale.
Lisaks suureneb käiguvahetuse arv igapäeva liikluses.
Ning kaua Sa plaanid seda autot pidada, et see oleks ära tasuv?
Minu arvates on 1.8T isegi piisavalt öko oma võimsuse kohta
Oled muidu leidnud müügist mõnda 6. käigukasti?
Kuna see väga levinud kast ei ole siis võib hind ünsa kõrge olla. Lisaks vahetuse kulud.
Ma prooviks enne kasvõi seda n-ö ökotuuningut (chipi), usun, et ka see oleks kasulikum.
|
intskastis
|
postitati 26.07.08 15:19 |
tere
kas saax audi a4 vahetada 5 käigulist käigukasti 6 käigulise vastu ?
kui saax. kas see siis ka vähendax kütusekulu?
|