Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
real1

 postitati 23.07.06 09:58
Minul selline probleem, et ABS tuli põleb kogu aeg, olenemata, kas lülitad sisse või välja. ABS ei tööta. Proovisin teise auto peal kõiki releesid ja kaitsmeid, kõik töötavad. Nüüd mõõtsin andurite takistusi:
ve - 1295 pe - 1336
vt - 982 pt - 1298

Näha, et on diagonaalis ve ja pt, aga vt takistus on imelikult väike...Juhe ei saa ju katki olla, sest siis oleks takistus suurem. Andur tuksis? ning kas siis seetõttu see ABS tuli põlebki?
Muud enam ei oska arvata - kas see andur või siis ABS pumba juures mingi suurem viga.

HELP! :)
genka1975

 postitati 23.05.06 15:00
No :mad: , ei saagi sellel arvutiga ühendust. Autodata näitas, et ABS-i diabnossiks peab olema mingi LED tester, mis torgatakse kahe kohalisse pistikusse. Elektrikul seda muidugi polnud:D.
OK. Tegelikult läks endal 30 min. aega, et viga üless leida. Mõõtsin andurid ära, ühel esisilla omal oli imelik takistus. Rooli keerates läks veel imelikumaks. Seega- voila! juhe amordi juurest rüü seest katki (peaaegu). 15 min. tööd, ja juhe terveks. Ja ABS töötab nagu "tädile".
Moraal... vaata ise ka enne veits ringi, enne kui mõne autokirurgi juurde lähad. Hoiad aega ja raha kokku.:)
errkk108

 postitati 23.05.06 14:54
mul sama jama krt. autoks audi a4 1,9tdi.
kunagi oli nii et hakkas sõidu ajal lambist ette viskama seda viga et abs ei tööta, siis sõitsin nii edasi , kuna vahepeal oli vaja midagi taga ratastega teha siis läks asi hullemaks , pidevalt viskas ette vea(nii kui käima panen), siis nokkisin seal juhtmeid ja asju siis nagu oli ja ei olnud ka!Nüüd jälle koguaeg põleb! Krdi ohtlik sõita nii! auto kisub risti ju kui abs ei tööta.Nüüd peab pidurdamisega ettevaatlik olema.
Äkki keegi teab mis viga võib olla ja kust seda abs tagumist andurit odavalt osta saaks!Forsis ~~1700eeki.
genka1975

 postitati 18.05.06 15:16
Kui andur oleks korralikult kutu, siis ei kustukski ABS-i kontrolllamp ära. See vist juba liikumisega seotud.
Lihtne-mine ka arvuti alla, näitab kohe ära.
raunz

 postitati 18.05.06 11:07
Ma nii väga kiirust ei olegi jälginud, aga nii palju olen märganud, et vahet ei ole kiirusel, sest vahel olen sõitnud esimse käiguga (Ehk siis diisli puhul isegi alla 20km/h) ja ikkagi tuli süttinud. Nii et kiirus on julgelt alla 40-50km/h. Ja võib isegi öelda, et sõidan mingi 50m ja siis süttib tuli. See siis viitaks nagu anduri rikkele?
genka1975

 postitati 18.05.06 09:33
Kas 100 m. läbimisega on nii, et kiirus tõuseb nii 40-50 kanti ja siis süttib tuli? Või lihtsalt teekonna pikkus (nt. sõidad 100m.-t esimese käiguga) mõjutab? Proovi järele, kas mingi vahe on.
Ma ise lähen homme hommikuk arvuti alla, viga peaaegu sama. Eks siis kirjutan.:cool:
raunz

 postitati 17.05.06 21:04
Küsiksin ka nõu: Ilusti rahulikult sõites VÄGA HEA teepeal hakkas äkki ABS Aus tuli põlema ja kompuutris vilgub ka suurelt piduririkke tuli, autoks siis A6 2.5TDI.
Siit küsimus, et kas ei või olla mingi elektrooniline viga? Alguses auto käivitad on kõik OK, natuke sõidad, nii u 100m ja siis hakkab tuli põlema.
genka1975

 postitati 16.05.06 08:54
Ärataks vana teema üless.
Minul oli ABS-i relee hoopis juhi vasaku jala juures selle plastiku all.
Küsin, et kui kohapeal auto käima panna ja kustub ilust ABS tuli ära, siis peaks ju andurid ja ühendused korras olema? Sest kui ei oleks, jääks tuli põlema. Samas kui kiirus tõuseb üle 45 km/h. , lülitub ABS välja ja süttib ka tuli.
Siit järeldan, et andurid hammasvöödest liiga kaugel. Kuidas neid lähemale saaks? Tagumiste retaste laagrite vahetusel nägin, et vahe on ombes 2 mm.
Audi 100 91a. C4 2,3 manuaal.
brunnts

 postitati 22.01.06 16:32
Otsisin mis ma otsisin aga seda ABSi releed ei leia ma ei kaitsmekarbist kapotti all, kui ka rooli all asuvas kaitsmeblokkis. Kust veel otsida??
tarks

Depicts mood of post postitati 07.11.03 10:17
Suured tänud quattromehele. Oligi see 10 A kaitsme viga. Nüüdseks kaitse vahetatud ja abs toimib . Aga sinna alla poleks ise küll vaadata osanud. Veelkord suured tänud kõigile kes vähemalt mingi mõtte välja pakkusid.:cool:
Sellega loen Teema lõpetatuks.
quattromees

 postitati 05.11.03 05:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarks
krt lülita seda nuppu seal konsoolis niipalju kui tahad ei kustu see tuli seal ära. Auto sai ise saksast toodud ja sealne mees ei kellelt auto ostetud sai ei oskand ka selle kohta midagi seletada.
AGA KUIDA NEID ANDUREID MUIDU ÜLDSE TESTIDA SAAB..... ON SEAL KA OMAD KINDLAD PARAMEETRID VÕI.....


Kas sa ABS-i sisse - valajalylitusreleed ja sel asuvat kaitset oled kontrollinud? Oma 200-l oli selline viga: Rooli all, òigemini rooli alla asuva riiuli taga asuvas releekanduris asuv ABS-i releel oli kaitse labi (nagu selgus ka relee oli pees). Releel istub 10A kaitse seljas, selle jargi tunned ara. (muidugi, kui sa seda juba kontrollinud ei ole).
Aga tunnused olid samad - sisse ei lasknud lylitada. Andurid peaks laskma vahemalt kohapeal seistes ABS-i sisse lylitada ja sòitma hakates ABS-i valja lykkama.
ferdinand

 postitati 04.11.03 09:18
Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Aga kuidas nende andurite kaugust muudetakse? Kas lihtsalt sissepoole koputades või on selleks mingi kavalam nipp?
Kui kogu pidurisüsteem korrastatud sai, siis ei õnnestunud nende kaugust muuta ja nüüd ka tuli põleb. Ja kusjuures tagurpidi sõites ABS töötab.
Autoks siis 200T '84.

Pean nentima, et ei mäleta mismoodi seda kaugust täpselt muuta sai, kuid midagi keerulist asja juures ei olnud. Muidugi peab jälgima, et andur vastu ei hakka käima ja eks teoreetiliselt tuleb see andur panna õigele kaugusele. Mina sain igal juhul üsna lihtsalt ja käepäraste vahenditega asja toimima ja töötab ilusti siiamaani.
laur4

 postitati 04.11.03 08:40
Aga kuidas nende andurite kaugust muudetakse? Kas lihtsalt sissepoole koputades või on selleks mingi kavalam nipp?
Kui kogu pidurisüsteem korrastatud sai, siis ei õnnestunud nende kaugust muuta ja nüüd ka tuli põleb. Ja kusjuures tagurpidi sõites ABS töötab.
Autoks siis 200T '84.
ferdinand

 postitati 04.11.03 08:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kiilakas
see ei tundu anduri viga.endalgi kamm anduritega,kuid seistes saan tule kustu lülitada ja liikuma hakates süttib.

Arvan, et kui andur on mingil põhjusel lühises või katkestuses siis tõenäoliselt ei lase üldse abs'i sisse lülitada? Täpselt muidugi ei tea. Kahtlusi tekitab andurite erinev takistus. Minu arvates peaks ikka kõik andurid ühesugused olema.
GYN

 postitati 03.11.03 17:37
See ei tundu anduri viga.Endalgi kamm anduritega,kuid seistes saan tule kustu lülitada ja liikuma hakates süttib.
tarks

 postitati 03.11.03 12:41
krt lülita seda nuppu seal konsoolis niipalju kui tahad ei kustu see tuli seal ära. Auto sai ise saksast toodud ja sealne mees ei kellelt auto ostetud sai ei oskand ka selle kohta midagi seletada.
AGA KUIDA NEID ANDUREID MUIDU ÜLDSE TESTIDA SAAB..... ON SEAL KA OMAD KINDLAD PARAMEETRID VÕI.....
ferdinand

 postitati 03.11.03 12:34
Andurid võivad hammasvööst liiga kaugel olla. Kas sellel masinal on see abs'i väljalülitamise nupp? Kui on siis peab saama seistes sellest nupust tule ära kustutada. Ja põlema hakkab liikudes. Kui nii siis tasuks kaeda just andurite kaugust.
tarks

 postitati 03.11.03 09:47
andurid said kontrollitud testriga kõigil 4 oli mingi näit aga enam ei mäleta seda, huvitav oli see et ve ja pt olid ühesuguste näitudega ja pe ja vt olid ka omavahel võrdsed diagonaalis siis umbes niimoodi et pe ja ve - l oli väike vahe sees kuskil 0.3ja nii ka tagumiste andurite puhul
tarks

 postitati 03.11.03 09:40
See põleb ka siis kui, auto seisab, :(
mike

 postitati 03.11.03 09:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarks
andurid said kontrollitud, aga pärast käivitamist peaks tuli ikkagi ära kustuma jasüttima pidurdamise ajal, kui mõni anduritest isegi nässus oleks


kui andur on tuksis, ei pruugi tuli üldse ära kustuda. ja kui kustub ära, hakkab põlema uuesti, kui rattad liikuma hakkavad. vähemalt endal küll selline kogemus olemas...
tarks

 postitati 03.11.03 09:30
andurid said kontrollitud, aga pärast käivitamist peaks tuli ikkagi ära kustuma jasüttima pidurdamise ajal, kui mõni anduritest isegi nässus oleks
mike

 postitati 03.11.03 09:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarks
Autoks audi 100 avant 90a sigar 2,3. ABS- i tuli põleb armatuuris koguaeg. Enamjaolt on koik järgi proovitud, aju sai vahetatud , lüliti salongist kontrollitud. Eila sai vaadatud ka sinna kapoti all kus on ka mingisugune imelik vidin roolivõimendi küljes kus peitub veel kaks releed ja suur hunnik juhtmeid. Kui selle pistiku tagant ära rabasin siis kustus ka armaturis abs- tuli, sama juhtus ka siis kui sai eemaldatud üks nendest releedest.


kiika ka rataste juures asuvate andurite ja nende juhtmete juurde.
tarks

 postitati 03.11.03 09:19
Autoks audi 100 avant 90a sigar 2,3. ABS- i tuli põleb armatuuris koguaeg. Enamjaolt on koik järgi proovitud, aju sai vahetatud , lüliti salongist kontrollitud. Eila sai vaadatud ka sinna kapoti all kus on ka mingisugune imelik vidin roolivõimendi küljes kus peitub veel kaks releed ja suur hunnik juhtmeid. Kui selle pistiku tagant ära rabasin siis kustus ka armaturis abs- tuli, sama juhtus ka siis kui sai eemaldatud üks nendest releedest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]