Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ABS-i tuli armatuuris põleb kogu aeg (viga leitud) (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 5894)
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 03.11.03 08:19 Tsiteeri
ABS-i tuli armatuuris põleb kogu aeg (viga leitud)



Autoks audi 100 avant 90a sigar 2,3. ABS- i tuli põleb armatuuris koguaeg. Enamjaolt on koik järgi proovitud, aju sai vahetatud , lüliti salongist kontrollitud. Eila sai vaadatud ka sinna kapoti all kus on ka mingisugune imelik vidin roolivõimendi küljes kus peitub veel kaks releed ja suur hunnik juhtmeid. Kui selle pistiku tagant ära rabasin siis kustus ka armaturis abs- tuli, sama juhtus ka siis kui sai eemaldatud üks nendest releedest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 03.11.03 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarks
Autoks audi 100 avant 90a sigar 2,3. ABS- i tuli põleb armatuuris koguaeg. Enamjaolt on koik järgi proovitud, aju sai vahetatud , lüliti salongist kontrollitud. Eila sai vaadatud ka sinna kapoti all kus on ka mingisugune imelik vidin roolivõimendi küljes kus peitub veel kaks releed ja suur hunnik juhtmeid. Kui selle pistiku tagant ära rabasin siis kustus ka armaturis abs- tuli, sama juhtus ka siis kui sai eemaldatud üks nendest releedest.


kiika ka rataste juures asuvate andurite ja nende juhtmete juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 03.11.03 08:30 Tsiteeri


andurid said kontrollitud, aga pärast käivitamist peaks tuli ikkagi ära kustuma jasüttima pidurdamise ajal, kui mõni anduritest isegi nässus oleks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 03.11.03 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarks
andurid said kontrollitud, aga pärast käivitamist peaks tuli ikkagi ära kustuma jasüttima pidurdamise ajal, kui mõni anduritest isegi nässus oleks


kui andur on tuksis, ei pruugi tuli üldse ära kustuda. ja kui kustub ära, hakkab põlema uuesti, kui rattad liikuma hakkavad. vähemalt endal küll selline kogemus olemas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 03.11.03 08:40 Tsiteeri


See põleb ka siis kui, auto seisab, :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 03.11.03 08:47 Tsiteeri


andurid said kontrollitud testriga kõigil 4 oli mingi näit aga enam ei mäleta seda, huvitav oli see et ve ja pt olid ühesuguste näitudega ja pe ja vt olid ka omavahel võrdsed diagonaalis siis umbes niimoodi et pe ja ve - l oli väike vahe sees kuskil 0.3ja nii ka tagumiste andurite puhul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.11.03 11:34 Tsiteeri


Andurid võivad hammasvööst liiga kaugel olla. Kas sellel masinal on see abs'i väljalülitamise nupp? Kui on siis peab saama seistes sellest nupust tule ära kustutada. Ja põlema hakkab liikudes. Kui nii siis tasuks kaeda just andurite kaugust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 03.11.03 11:41 Tsiteeri


krt lülita seda nuppu seal konsoolis niipalju kui tahad ei kustu see tuli seal ära. Auto sai ise saksast toodud ja sealne mees ei kellelt auto ostetud sai ei oskand ka selle kohta midagi seletada.
AGA KUIDA NEID ANDUREID MUIDU ÜLDSE TESTIDA SAAB..... ON SEAL KA OMAD KINDLAD PARAMEETRID VÕI.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GYN
huviline



Registreerunud 01.05.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant 2,8.

postitati 03.11.03 16:37 Tsiteeri


See ei tundu anduri viga.Endalgi kamm anduritega,kuid seistes saan tule kustu lülitada ja liikuma hakates süttib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.11.03 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kiilakas
see ei tundu anduri viga.endalgi kamm anduritega,kuid seistes saan tule kustu lülitada ja liikuma hakates süttib.

Arvan, et kui andur on mingil põhjusel lühises või katkestuses siis tõenäoliselt ei lase üldse abs'i sisse lülitada? Täpselt muidugi ei tea. Kahtlusi tekitab andurite erinev takistus. Minu arvates peaks ikka kõik andurid ühesugused olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 04.11.03 07:40 Tsiteeri


Aga kuidas nende andurite kaugust muudetakse? Kas lihtsalt sissepoole koputades või on selleks mingi kavalam nipp?
Kui kogu pidurisüsteem korrastatud sai, siis ei õnnestunud nende kaugust muuta ja nüüd ka tuli põleb. Ja kusjuures tagurpidi sõites ABS töötab.
Autoks siis 200T '84.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.11.03 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Aga kuidas nende andurite kaugust muudetakse? Kas lihtsalt sissepoole koputades või on selleks mingi kavalam nipp?
Kui kogu pidurisüsteem korrastatud sai, siis ei õnnestunud nende kaugust muuta ja nüüd ka tuli põleb. Ja kusjuures tagurpidi sõites ABS töötab.
Autoks siis 200T '84.

Pean nentima, et ei mäleta mismoodi seda kaugust täpselt muuta sai, kuid midagi keerulist asja juures ei olnud. Muidugi peab jälgima, et andur vastu ei hakka käima ja eks teoreetiliselt tuleb see andur panna õigele kaugusele. Mina sain igal juhul üsna lihtsalt ja käepäraste vahenditega asja toimima ja töötab ilusti siiamaani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 05.11.03 04:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarks
krt lülita seda nuppu seal konsoolis niipalju kui tahad ei kustu see tuli seal ära. Auto sai ise saksast toodud ja sealne mees ei kellelt auto ostetud sai ei oskand ka selle kohta midagi seletada.
AGA KUIDA NEID ANDUREID MUIDU ÜLDSE TESTIDA SAAB..... ON SEAL KA OMAD KINDLAD PARAMEETRID VÕI.....


Kas sa ABS-i sisse - valajalylitusreleed ja sel asuvat kaitset oled kontrollinud? Oma 200-l oli selline viga: Rooli all, òigemini rooli alla asuva riiuli taga asuvas releekanduris asuv ABS-i releel oli kaitse labi (nagu selgus ka relee oli pees). Releel istub 10A kaitse seljas, selle jargi tunned ara. (muidugi, kui sa seda juba kontrollinud ei ole).
Aga tunnused olid samad - sisse ei lasknud lylitada. Andurid peaks laskma vahemalt kohapeal seistes ABS-i sisse lylitada ja sòitma hakates ABS-i valja lykkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

biggrin.gif postitati 07.11.03 09:17 Tsiteeri


Suured tänud quattromehele. Oligi see 10 A kaitsme viga. Nüüdseks kaitse vahetatud ja abs toimib . Aga sinna alla poleks ise küll vaadata osanud. Veelkord suured tänud kõigile kes vähemalt mingi mõtte välja pakkusid.:cool:
Sellega loen Teema lõpetatuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
brunnts
huviline

Avatar


Registreerunud 16.06.03
Asukoht: Tallinn - Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2,3

postitati 22.01.06 15:32 Tsiteeri


Otsisin mis ma otsisin aga seda ABSi releed ei leia ma ei kaitsmekarbist kapotti all, kui ka rooli all asuvas kaitsmeblokkis. Kust veel otsida??


Life is hard. It's harder if u're stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genka1975
huviline



Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.

postitati 16.05.06 07:54 Tsiteeri


Ärataks vana teema üless.
Minul oli ABS-i relee hoopis juhi vasaku jala juures selle plastiku all.
Küsin, et kui kohapeal auto käima panna ja kustub ilust ABS tuli ära, siis peaks ju andurid ja ühendused korras olema? Sest kui ei oleks, jääks tuli põlema. Samas kui kiirus tõuseb üle 45 km/h. , lülitub ABS välja ja süttib ka tuli.
Siit järeldan, et andurid hammasvöödest liiga kaugel. Kuidas neid lähemale saaks? Tagumiste retaste laagrite vahetusel nägin, et vahe on ombes 2 mm.
Audi 100 91a. C4 2,3 manuaal.


Räägi tõtt, või vahemalt ära valeta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 17.05.06 20:04 Tsiteeri


Küsiksin ka nõu: Ilusti rahulikult sõites VÄGA HEA teepeal hakkas äkki ABS Aus tuli põlema ja kompuutris vilgub ka suurelt piduririkke tuli, autoks siis A6 2.5TDI.
Siit küsimus, et kas ei või olla mingi elektrooniline viga? Alguses auto käivitad on kõik OK, natuke sõidad, nii u 100m ja siis hakkab tuli põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genka1975
huviline



Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.

postitati 18.05.06 08:33 Tsiteeri


Kas 100 m. läbimisega on nii, et kiirus tõuseb nii 40-50 kanti ja siis süttib tuli? Või lihtsalt teekonna pikkus (nt. sõidad 100m.-t esimese käiguga) mõjutab? Proovi järele, kas mingi vahe on.
Ma ise lähen homme hommikuk arvuti alla, viga peaaegu sama. Eks siis kirjutan.:cool:


Räägi tõtt, või vahemalt ära valeta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 18.05.06 10:07 Tsiteeri


Ma nii väga kiirust ei olegi jälginud, aga nii palju olen märganud, et vahet ei ole kiirusel, sest vahel olen sõitnud esimse käiguga (Ehk siis diisli puhul isegi alla 20km/h) ja ikkagi tuli süttinud. Nii et kiirus on julgelt alla 40-50km/h. Ja võib isegi öelda, et sõidan mingi 50m ja siis süttib tuli. See siis viitaks nagu anduri rikkele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genka1975
huviline



Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.

postitati 18.05.06 14:16 Tsiteeri


Kui andur oleks korralikult kutu, siis ei kustukski ABS-i kontrolllamp ära. See vist juba liikumisega seotud.
Lihtne-mine ka arvuti alla, näitab kohe ära.


Räägi tõtt, või vahemalt ära valeta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
errkk108
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.06 13:54 Tsiteeri


mul sama jama krt. autoks audi a4 1,9tdi.
kunagi oli nii et hakkas sõidu ajal lambist ette viskama seda viga et abs ei tööta, siis sõitsin nii edasi , kuna vahepeal oli vaja midagi taga ratastega teha siis läks asi hullemaks , pidevalt viskas ette vea(nii kui käima panen), siis nokkisin seal juhtmeid ja asju siis nagu oli ja ei olnud ka!Nüüd jälle koguaeg põleb! Krdi ohtlik sõita nii! auto kisub risti ju kui abs ei tööta.Nüüd peab pidurdamisega ettevaatlik olema.
Äkki keegi teab mis viga võib olla ja kust seda abs tagumist andurit odavalt osta saaks!Forsis ~~1700eeki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genka1975
huviline



Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.

postitati 23.05.06 14:00 Tsiteeri


No :mad: , ei saagi sellel arvutiga ühendust. Autodata näitas, et ABS-i diabnossiks peab olema mingi LED tester, mis torgatakse kahe kohalisse pistikusse. Elektrikul seda muidugi polnud:D.
OK. Tegelikult läks endal 30 min. aega, et viga üless leida. Mõõtsin andurid ära, ühel esisilla omal oli imelik takistus. Rooli keerates läks veel imelikumaks. Seega- voila! juhe amordi juurest rüü seest katki (peaaegu). 15 min. tööd, ja juhe terveks. Ja ABS töötab nagu "tädile".
Moraal... vaata ise ka enne veits ringi, enne kui mõne autokirurgi juurde lähad. Hoiad aega ja raha kokku.:)


Räägi tõtt, või vahemalt ära valeta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 23.07.06 08:58 Tsiteeri


Minul selline probleem, et ABS tuli põleb kogu aeg, olenemata, kas lülitad sisse või välja. ABS ei tööta. Proovisin teise auto peal kõiki releesid ja kaitsmeid, kõik töötavad. Nüüd mõõtsin andurite takistusi:
ve - 1295 pe - 1336
vt - 982 pt - 1298

Näha, et on diagonaalis ve ja pt, aga vt takistus on imelikult väike...Juhe ei saa ju katki olla, sest siis oleks takistus suurem. Andur tuksis? ning kas siis seetõttu see ABS tuli põlebki?
Muud enam ei oska arvata - kas see andur või siis ABS pumba juures mingi suurem viga.

HELP! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]