Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 23.11.03 01:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda.
see tagasilla lukustatav differ ei ole LSD, tegu on 100% jäiga lukuga. Kui poolasse & muud lõhkuda ei taha, on see mõttekas kõva kattega teel lahti hoida.
80quattro

 postitati 23.05.03 10:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja MadMax
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda.


Äkki teab mõni 100-ja omanik rääkida selle luku sisse ja välja lülitamisest? On see täiesti käsijuhtimisega või toimub väljalülitamine mingil kiirusel automaatselt? Kas seda ümberlülimist üldse võib liikuva autoga teha?


Käsipid hoova juures on lüliti, millega saab lukku sisse -välja lülitada, lüliti ees on tabloo(vt. ranzi pilti), kus hakkab tagasillas märgulamp pôlema, kui blokeering on peal, maha käheb autom. kiiruse tôustes üle 25 km/h, seda juhib spets juhtblokk
MadMax

 postitati 23.05.03 10:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda.


Äkki teab mõni 100-ja omanik rääkida selle luku sisse ja välja lülitamisest? On see täiesti käsijuhtimisega või toimub väljalülitamine mingil kiirusel automaatselt? Kas seda ümberlülimist üldse võib liikuva autoga teha?
s

 postitati 23.05.03 09:56
to 80quattro: minuteada A6-l ei ole tagasillas mingit lukku, on ainult keskmine
ehk siis käigukastis Torsen. Lumehanges pole ma täheldanud et mõlemat ratas
korraga veetaks.
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda. Tõsist abi annab LSD siis kui selle nn raskusvõtmega
(nimi ei meenu :)) kuivalt keerates umbes 5-6kg
raskusega läbi libisema hakkab. Rallis kasutatakse isegi 8-9kg juures pidavaid
lukke - võimaldab katkise poolteljega edasi kulgeda aga tapab luku ära.

Torsen töötab põhimõttel et veojõud kantakse sillale/rattale millel on raskem
vedada. LSD veab siis mõlemaid rattaid sünkroonselt ja ratast/silda mida on
raskem vedada "libistatakse" kaasa vastavalt siis nn läbilibisemise protsendile.
LSD puhul soovitatav kasutada selleks spetsiaalselt ette nähtud kastiõli.
80quattro

 postitati 21.05.03 08:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja MadMax
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.


Äkki siis leiad võimaluse ka avalikkust veidi valgustada.

Endal vahetasin 96a A6-l ära tagasilladiffri 100-ja oma vastu, millega kaasnes diffri lukustuse juhtimise võimalus. Arusaamatuks jäi, kas orginaaldiffril oli mingi automaatse diffri lukustuse variant (LSD?) või ei olnud üldse midagi. Vähemalt mehaanik kes kasti vahetas väitis et originaalil oli diffri lukk.
Ja teine küsimus tekkis, et kas väikestel kiirustel rasketes tingimustes 100-ja diffri lukustamine võiks kuidagi halvasti mõjuda auto ülejäänud veomehhanismile?

http://www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php?tid=1524


A6Q ei ole enam difri lukku.
Väikesel kiirusel lukk kasutamiseks ongi môeldud(nt. istud lumehanges kinni)
MadMax

 postitati 21.05.03 08:11
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.


Äkki siis leiad võimaluse ka avalikkust veidi valgustada.

Endal vahetasin 96a A6-l ära tagasilladiffri 100-ja oma vastu, millega kaasnes diffri lukustuse juhtimise võimalus. Arusaamatuks jäi, kas orginaaldiffril oli mingi automaatse diffri lukustuse variant (LSD?) või ei olnud üldse midagi. Vähemalt mehaanik kes kasti vahetas väitis et originaalil oli diffri lukk.
Ja teine küsimus tekkis, et kas väikestel kiirustel rasketes tingimustes 100-ja diffri lukustamine võiks kuidagi halvasti mõjuda auto ülejäänud veomehhanismile?

http://www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php?tid=1524
s

 postitati 21.05.03 07:05
torseniga sarnaseid lukke toodab selline firma nagu Quaife sealt peaks nii esi kui tagasilla jaoks miskit saama
kYbb

 postitati 21.05.03 06:57
Ma tean, et üks vana hetkel plaanib Q kastist difri võtta ja tavalisse kasti pista. Just selle limiteeritud libistaja pärast.
quattromees

 postitati 21.05.03 03:19
Diffritest veel nii palju, et mingil kujul on torsen ka tagasillale olemas - yks vòru mees pakkus myya V8 alt 3.5k eest. Pidi sòiduomadustele hasti mòjuma. Valmistatud mingis tuuningettevòttes.
ur666

 postitati 20.05.03 15:06
vaadake üles mis aasta autost jutt käib
80quattro

 postitati 20.05.03 11:51
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
to 80quattro: Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.

6k man kast on rida5 ja V8 mootoril aga mul on ju V6?!! kinnitused?!


Selge, siis Audil seda pole, keskel kôigil uuematel torsen ja taga tavaline(kuni 94a lukustatav)
s

 postitati 20.05.03 11:40
to 80quattro: Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.

6k man kast on rida5 ja V8 mootoril aga mul on ju V6?!! kinnitused?!
Absolut

 postitati 20.05.03 11:09
jep 6-seid kaste võib ka 2.8 otsa istutada...olen ühte isegi näinud tartus
80quattro

 postitati 20.05.03 10:35
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
Ma ei usu et minu 95 aasta masinal on limited slip? Keegi lükkab selle ümber?

Samas küsimus kas 2,8 mootorile võiks istuda mingisugune 6-k manuaal??
Kust võiks saada palju maksaks?


6-Man on 103kw diislil, 4,2L ja 2,2 turbol
80quattro

 postitati 20.05.03 10:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja s
Ma ei usu et minu 95 aasta masinal on limited slip? Keegi lükkab selle ümber?

Samas küsimus kas 2,8 mootorile võiks istuda mingisugune 6-k manuaal??
Kust võiks saada palju maksaks?


Torsendiffer(kesk) peaks olema limited slip vôi mis ta siis on
s

 postitati 20.05.03 10:12
Ma ei usu et minu 95 aasta masinal on limited slip? Keegi lükkab selle ümber?

Samas küsimus kas 2,8 mootorile võiks istuda mingisugune 6-k manuaal??
Kust võiks saada palju maksaks?
80quattro

 postitati 20.05.03 06:10
Tsitaat:
Esialgne postitaja inc13
1) Niisis huvitaks arutelu teemal audi 100 2,2 5 käiguline käigukast vs sama ajastu 200 t käigukast...erinevused
(aasta 1985)

2)Kas mõnel sellisel kastil oli ka LSD?
kui,siis millisel


Vahed vôivad olla ülek. arvudes nii peaülek. kui ka käikudel, KK koodi järgi saab neid omavahel vôrrelda
80quattro

 postitati 20.05.03 06:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja ur666
Mis see lsd on? Narkots ju


limited slip diff on autodel alates A100 88a
A80 09.86 ja edasi -uuem kere
ur666

Depicts mood of post postitati 19.05.03 19:36
Mis see lsd on? Narkots ju
ur666

 postitati 19.05.03 19:31
Minuteada täpselt samad. Vähemalt 83a 2.1 100 -l oli sama mis 86a 2,2t 200-l . Mootorid olid 100- WC , 200 KG.Ja 87a 100 2.2t MC l oli kah sama
inc13

 postitati 19.05.03 18:36
1) Niisis huvitaks arutelu teemal audi 100 2,2 5 käiguline käigukast vs sama ajastu 200 t käigukast...erinevused
(aasta 1985)

2)Kas mõnel sellisel kastil oli ka LSD?
kui,siis millisel

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]