Teema ülevaade |
Kato
|
postitati 02.04.05 11:23 |
Tihend vahetatud. 1 polt oli puruks(põhjus) ja teine läks ära võttes, mõlemad muidugi tagumisel silindril kuhu üldse ligi ei mahu puurima. Mõlemad olid murdunud piisavalt seest, et sinna midagi otsa keevitada polnud
võimalik. Lõpuks olime fakti ees: a) plokikaan maha; b) "mootor maha" s.t. allapoole lasta et mahuks polte välja puurima.
Valisime variandi b, ja lasime mootorit umbes 20-25cm allapoole. Kaks katkiläinud polti sai asendatud, kinni pingutamisel ükski polt katki ei läinud.
Jahutussärgi toru iseenesest ei ole tarvis eest ära/lahti võtta, juhul kui poldid katki ei lähe muidugi..
edit:Tööd ei teinud ise, aga töökoha tõttu olin seal nokkapidi juures aeg-ajalt.
|
samru
|
postitati 20.03.05 22:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kato
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
kollektor tuleks sirgeks kah lihvida ning tikkpoltidega on nii, et kui äravõttes katki ei läinud, siis tagasi pannes ja pingutades kipuvad pooleks
minema. |
Kas see polditeema on erand või pigem reegel? Jahutussärgi toru vist vaja
ära võtta, muidu ei saa ligi ülemistele poltidele ligi..? |
No seda nüüd küll Sulle keegi öelda ei oska, aga looda "algaja õnne" peale. Töö protsessi ei oska täpselt kirjeldada, sest ma ise selliseid asju ei tee, aga mu vend teeb ning tema vandumist ma mäletan, et miks nad
lahtikeerates katki ei lähe.
|
Kato
|
postitati 20.03.05 22:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
kollektor tuleks sirgeks kah lihvida ning tikkpoltidega on nii, et kui äravõttes katki ei läinud, siis tagasi pannes ja pingutades kipuvad pooleks
minema. |
Kas see polditeema on erand või pigem reegel? Jahutussärgi toru vist vaja
ära võtta, muidu ei saa ligi ülemistele poltidele ligi..?
|
samru
|
postitati 20.03.05 21:30 |
kollektor tuleks sirgeks kah lihvida ning tikkpoltidega on nii, et kui äravõttes katki ei läinud, siis tagasi pannes ja pingutades kipuvad pooleks
minema.
|
Kato
|
postitati 20.03.05 21:21 |
`92 100 2,8 vasak väljalaske tihend löriseb/puhub läbi jahedama mootoriga salongipoolse silindri (viies või kuues?) juurest. Sooja mootoriga kaob
ära.
Kas keegi on seda ise vahetanud, millise ajakuluga peaks arvestama, kui varem teinud pole? Või on see nii suur k*pp et DIY asemel mõistlikum teha
lasta?
Kas sellises eas audide väljalaske kollektori poltidel on kombeks rohkem puruks minna või lahti tulla?
|
|