Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 2,8 väljalaske tihend (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1027)
Kato
huviline



Registreerunud 27.03.04
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Hornet 900 :P

postitati 20.03.05 21:21 Tsiteeri
C4 2,8 väljalaske tihend



`92 100 2,8 vasak väljalaske tihend löriseb/puhub läbi jahedama mootoriga salongipoolse silindri (viies või kuues?) juurest. Sooja mootoriga kaob ära.
Kas keegi on seda ise vahetanud, millise ajakuluga peaks arvestama, kui varem teinud pole? Või on see nii suur k*pp et DIY asemel mõistlikum teha lasta?
Kas sellises eas audide väljalaske kollektori poltidel on kombeks rohkem puruks minna või lahti tulla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 20.03.05 21:30 Tsiteeri


kollektor tuleks sirgeks kah lihvida ning tikkpoltidega on nii, et kui äravõttes katki ei läinud, siis tagasi pannes ja pingutades kipuvad pooleks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kato
huviline



Registreerunud 27.03.04
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Hornet 900 :P

postitati 20.03.05 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
kollektor tuleks sirgeks kah lihvida ning tikkpoltidega on nii, et kui äravõttes katki ei läinud, siis tagasi pannes ja pingutades kipuvad pooleks minema.


:( Kas see polditeema on erand või pigem reegel? Jahutussärgi toru vist vaja ära võtta, muidu ei saa ligi ülemistele poltidele ligi..?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 20.03.05 22:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kato
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
kollektor tuleks sirgeks kah lihvida ning tikkpoltidega on nii, et kui äravõttes katki ei läinud, siis tagasi pannes ja pingutades kipuvad pooleks minema.


:( Kas see polditeema on erand või pigem reegel? Jahutussärgi toru vist vaja ära võtta, muidu ei saa ligi ülemistele poltidele ligi..?


No seda nüüd küll Sulle keegi öelda ei oska, aga looda "algaja õnne" peale:P. Töö protsessi ei oska täpselt kirjeldada, sest ma ise selliseid asju ei tee, aga mu vend teeb ning tema vandumist ma mäletan, et miks nad lahtikeerates katki ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kato
huviline



Registreerunud 27.03.04
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Hornet 900 :P

postitati 02.04.05 11:23 Tsiteeri


Tihend vahetatud. 1 polt oli puruks(põhjus) ja teine läks ära võttes, mõlemad muidugi tagumisel silindril:mad: kuhu üldse ligi ei mahu puurima. Mõlemad olid murdunud piisavalt seest, et sinna midagi otsa keevitada polnud võimalik. Lõpuks olime fakti ees: a) plokikaan maha; b) "mootor maha" s.t. allapoole lasta et mahuks polte välja puurima.
Valisime variandi b, ja lasime mootorit umbes 20-25cm allapoole. Kaks katkiläinud polti sai asendatud, kinni pingutamisel ükski polt katki ei läinud. Jahutussärgi toru iseenesest ei ole tarvis eest ära/lahti võtta, juhul kui poldid katki ei lähe muidugi.. :P

edit:Tööd ei teinud ise, aga töökoha tõttu olin seal nokkapidi juures aeg-ajalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]