Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tom

 postitati 04.03.05 11:43
kirjutasin ise ka ärevuses alguses valesti - dohc ikka @ norib ka siis :P

double overhead camshaft peaks olema
Black

 postitati 04.03.05 11:32
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Nu jaa prelude 16v doch oli jah jube erk aparaat..

Tsitaat:
Algselt postitas: tomb
samas olen mina 2.0i doch mootoriga rahul.

Double/Dual Over Camshaft Head? :P
Või mispidi need tähed seal käisid? ;)

Black@norib
tom

 postitati 04.03.05 11:05
Tsitaat:
Algselt postitas: JL
seepärast küsingi?....ei jaga mootoritest midagi :(

foorumis ka neid 16v omanikke just väga palju pole


Ei ole jah 16V omanikke palju aga eelpool jutt vastab suht tõele, et varuosade hindade pärast nüüd küll ei maksa põdeda ja samas olen mina 2.0i dohc mootoriga rahul. Alguses kui ostsin kartsin hullemat. (irw @ laguneb ja õrn)
JL

 postitati 04.03.05 09:27
see jäi valikule kuna ta on suht soodsalt saadaval...

lärmakad on need 4silindrilised kõik aga 85KW mind ei häirinud....

ühesõnaga väga ei põe! Saatsin mõned päringud ka esmaste juppide kohta
Maku

 postitati 04.03.05 09:22
Minu eelmine auto oli B3 16v quattro. Mis asju sa seal nii palju siis vahetama pead, et juppide hinna pärast peaksid põdema? Auto juppide hinnad pole nüüd küll asi, mille pärast peaksid auto ostmata jätma aga see puhtalt minu arvamus.. Rihmade vahetus, õlide vahetus.. Nagu enamusel autodel. 16v-ga on ainult see asi, et kole lärmakas on teine. Võrreldes isegi 2.3-ga. Viis silindrit on ikka viis silindrit. Mina valiksin nüüd iga kelle ennem 2.3 kui 16v 2.0. Miks? Lihtsal põhjusel, ressurssi on rohkem ja seda ei pea nii pöördesse laskma, et auto liiguks.
JL

Depicts mood of post postitati 04.03.05 09:02
seepärast küsingi?....ei jaga mootoritest midagi :(

foorumis ka neid 16v omanikke just väga palju pole
ranz

 postitati 04.03.05 08:06
Palju sa plokis ikka neid asju vahetad? ikka just muu osa on tähtis ja see muu osa on hoopis teine mis eelnimetatuil.
JL

 postitati 04.03.05 08:03
kangi liigutamine ei hirmuta...

Plokk on vist sama, mis 66 74 85 KW mootoril? See võiks nagu tähendada seda, et jubainad väga kallid ei ole?
syo

 postitati 03.03.05 19:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Hea moodne mootor, performance on kindlasti parem kui 2.0L 85 kW ja ka 2.3L 98 kW konel. Samas tahab ta erksamaks liikumiseks pöördeid saada, seega saad käigukangiga päris uljalt vehkida.
Sama mootorit pandi ka 80-le (seal hulgas ka Competition Quattro).
Kuna mootor on suht vähe levinud, on varuosad ilmselt tavalisest veidi kallimad, kuid vaevalt, et midagi väga hullu. Omal oli kunagi samade andmetega (2.0 DOHC) Honda Prelude ja vaatamata sellele, et pöörded tihti red line'is käisid, polnud 5a jooksul mootoriga ühtki probleemi. Vaevalt, et Audi mootor oluliselt viletsam on.


Nu jaa prelude 16v doch oli jah jube erk aparaat..
Black

 postitati 03.03.05 18:15
Hea moodne mootor, performance on kindlasti parem kui 2.0L 85 kW ja ka 2.3L 98 kW konel. Samas tahab ta erksamaks liikumiseks pöördeid saada, seega saad käigukangiga päris uljalt vehkida.
Sama mootorit pandi ka 80-le (sealhulgas ka Competition Quattro).
Kuna mootor on suht vähe levinud, on varuosad ilmselt tavalisest veidi kallimad, kuid vaevalt, et midagi väga hullu. Omal oli kunagi samade andmetega (2.0 DOHC) Honda Prelude ja vaatamata sellele, et pöörded tihti red line'is käisid, polnud 5a jooksul mootoriga ühtki probleemi. Vaevalt, et Audi mootor oluliselt viletsam on.
JL

 postitati 03.03.05 16:09
Mida arvata sellest mootorist?

Kas on väga kallis remontida ja üleval pidada?

Kas laguneb, on õrn?

Tänud

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]