Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 ja 2.0 16v 103KW (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1802)
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 03.03.05 16:09 Tsiteeri
Audi 100 C4 ja 2.0 16v 103KW



Mida arvata sellest mootorist?

Kas on väga kallis remontida ja üleval pidada?

Kas laguneb, on õrn?

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.03.05 18:15 Tsiteeri


Hea moodne mootor, performance on kindlasti parem kui 2.0L 85 kW ja ka 2.3L 98 kW konel. Samas tahab ta erksamaks liikumiseks pöördeid saada, seega saad käigukangiga päris uljalt vehkida.
Sama mootorit pandi ka 80-le (sealhulgas ka Competition Quattro).
Kuna mootor on suht vähe levinud, on varuosad ilmselt tavalisest veidi kallimad, kuid vaevalt, et midagi väga hullu. Omal oli kunagi samade andmetega (2.0 DOHC) Honda Prelude ja vaatamata sellele, et pöörded tihti red line'is käisid, polnud 5a jooksul mootoriga ühtki probleemi. Vaevalt, et Audi mootor oluliselt viletsam on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 03.03.05 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Hea moodne mootor, performance on kindlasti parem kui 2.0L 85 kW ja ka 2.3L 98 kW konel. Samas tahab ta erksamaks liikumiseks pöördeid saada, seega saad käigukangiga päris uljalt vehkida.
Sama mootorit pandi ka 80-le (seal hulgas ka Competition Quattro).
Kuna mootor on suht vähe levinud, on varuosad ilmselt tavalisest veidi kallimad, kuid vaevalt, et midagi väga hullu. Omal oli kunagi samade andmetega (2.0 DOHC) Honda Prelude ja vaatamata sellele, et pöörded tihti red line'is käisid, polnud 5a jooksul mootoriga ühtki probleemi. Vaevalt, et Audi mootor oluliselt viletsam on.


Nu jaa prelude 16v doch oli jah jube erk aparaat..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 04.03.05 08:03 Tsiteeri


kangi liigutamine ei hirmuta...

Plokk on vist sama, mis 66 74 85 KW mootoril? See võiks nagu tähendada seda, et jubainad väga kallid ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.05 08:06 Tsiteeri


Palju sa plokis ikka neid asju vahetad? ikka just muu osa on tähtis ja see muu osa on hoopis teine mis eelnimetatuil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

sad.gif postitati 04.03.05 09:02 Tsiteeri


seepärast küsingi?....ei jaga mootoritest midagi :(

foorumis ka neid 16v omanikke just väga palju pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.05 09:22 Tsiteeri


Minu eelmine auto oli B3 16v quattro. Mis asju sa seal nii palju siis vahetama pead, et juppide hinna pärast peaksid põdema? Auto juppide hinnad pole nüüd küll asi, mille pärast peaksid auto ostmata jätma aga see puhtalt minu arvamus.. Rihmade vahetus, õlide vahetus.. Nagu enamusel autodel. 16v-ga on ainult see asi, et kole lärmakas on teine. Võrreldes isegi 2.3-ga. Viis silindrit on ikka viis silindrit. Mina valiksin nüüd iga kelle ennem 2.3 kui 16v 2.0. Miks? Lihtsal põhjusel, ressurssi on rohkem ja seda ei pea nii pöördesse laskma, et auto liiguks.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 04.03.05 09:27 Tsiteeri


see jäi valikule kuna ta on suht soodsalt saadaval...

lärmakad on need 4silindrilised kõik aga 85KW mind ei häirinud....

ühesõnaga väga ei põe! Saatsin mõned päringud ka esmaste juppide kohta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 04.03.05 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JL
seepärast küsingi?....ei jaga mootoritest midagi :(

foorumis ka neid 16v omanikke just väga palju pole


Ei ole jah 16V omanikke palju aga eelpool jutt vastab suht tõele, et varuosade hindade pärast nüüd küll ei maksa põdeda ja samas olen mina 2.0i dohc mootoriga rahul. Alguses kui ostsin kartsin hullemat. (irw @ laguneb ja õrn)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.03.05 11:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Nu jaa prelude 16v doch oli jah jube erk aparaat..

Tsitaat:
Algselt postitas: tomb
samas olen mina 2.0i doch mootoriga rahul.

Double/Dual Over Camshaft Head? :P
Või mispidi need tähed seal käisid? ;)

Black@norib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 04.03.05 11:43 Tsiteeri


kirjutasin ise ka ärevuses alguses valesti - dohc ikka @ norib ka siis :P

double overhead camshaft peaks olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]