JL
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Coupe S
|
postitati 03.03.05 15:09
|
|
|
Audi 100 C4 ja 2.0 16v 103KW
Mida arvata sellest mootorist?
Kas on väga kallis remontida ja üleval pidada?
Kas laguneb, on õrn?
Tänud
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.03.05 17:15
|
|
|
Hea moodne mootor, performance on kindlasti parem kui 2.0L 85 kW ja ka 2.3L 98 kW konel. Samas tahab ta erksamaks liikumiseks pöördeid saada, seega
saad käigukangiga päris uljalt vehkida.
Sama mootorit pandi ka 80-le (sealhulgas ka Competition Quattro).
Kuna mootor on suht vähe levinud, on varuosad ilmselt tavalisest veidi kallimad, kuid vaevalt, et midagi väga hullu. Omal oli kunagi samade andmetega
(2.0 DOHC) Honda Prelude ja vaatamata sellele, et pöörded tihti red line'is käisid, polnud 5a jooksul mootoriga ühtki probleemi. Vaevalt, et Audi
mootor oluliselt viletsam on.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 03.03.05 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Hea moodne mootor, performance on kindlasti parem kui 2.0L 85 kW ja ka 2.3L 98 kW konel. Samas tahab ta erksamaks liikumiseks pöördeid saada, seega
saad käigukangiga päris uljalt vehkida.
Sama mootorit pandi ka 80-le (seal hulgas ka Competition Quattro).
Kuna mootor on suht vähe levinud, on varuosad ilmselt tavalisest veidi kallimad, kuid vaevalt, et midagi väga hullu. Omal oli kunagi samade andmetega
(2.0 DOHC) Honda Prelude ja vaatamata sellele, et pöörded tihti red line'is käisid, polnud 5a jooksul mootoriga ühtki probleemi. Vaevalt, et Audi
mootor oluliselt viletsam on. |
Nu jaa prelude 16v doch oli jah jube erk aparaat..
|
|
|
|
JL
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Coupe S
|
postitati 04.03.05 07:03
|
|
|
kangi liigutamine ei hirmuta...
Plokk on vist sama, mis 66 74 85 KW mootoril? See võiks nagu tähendada seda, et jubainad väga kallid ei ole?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.05 07:06
|
|
|
Palju sa plokis ikka neid asju vahetad? ikka just muu osa on tähtis ja see muu osa on hoopis teine mis eelnimetatuil.
|
|
|
|
JL
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Coupe S
|
postitati 04.03.05 08:02
|
|
|
seepärast küsingi?....ei jaga mootoritest midagi 
foorumis ka neid 16v omanikke just väga palju pole
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.05 08:22
|
|
|
Minu eelmine auto oli B3 16v quattro. Mis asju sa seal nii palju siis vahetama pead, et juppide hinna pärast peaksid põdema? Auto juppide hinnad pole
nüüd küll asi, mille pärast peaksid auto ostmata jätma aga see puhtalt minu arvamus.. Rihmade vahetus, õlide vahetus.. Nagu enamusel autodel. 16v-ga
on ainult see asi, et kole lärmakas on teine. Võrreldes isegi 2.3-ga. Viis silindrit on ikka viis silindrit. Mina valiksin nüüd iga kelle ennem 2.3
kui 16v 2.0. Miks? Lihtsal põhjusel, ressurssi on rohkem ja seda ei pea nii pöördesse laskma, et auto liiguks.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
JL
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Coupe S
|
postitati 04.03.05 08:27
|
|
|
see jäi valikule kuna ta on suht soodsalt saadaval...
lärmakad on need 4silindrilised kõik aga 85KW mind ei häirinud....
ühesõnaga väga ei põe! Saatsin mõned päringud ka esmaste juppide kohta
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 04.03.05 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JL
seepärast küsingi?....ei jaga mootoritest midagi 
foorumis ka neid 16v omanikke just väga palju pole |
Ei ole jah 16V omanikke palju aga eelpool jutt vastab suht tõele, et varuosade hindade pärast nüüd küll ei maksa põdeda ja samas olen mina 2.0i dohc
mootoriga rahul. Alguses kui ostsin kartsin hullemat. (irw @ laguneb ja õrn)
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 04.03.05 10:43
|
|
|
kirjutasin ise ka ärevuses alguses valesti - dohc ikka @ norib ka siis 
double overhead camshaft peaks olema
|
|
|
|