Teema ülevaade |
samru
|
postitati 03.03.05 21:53 |
spetsiaalne õli, eks revalist küsi.
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 21:31 |
üks küsimus veel mis õli sinna tiptronicusse panna kui vahetada ???
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 21:09 |
selge..aitüma et valgustasite mind sellel alal..omme lään revalisse ja ex siis näib mis seal viga on..aga arvatavasti see andur või magnet kuna kõik
muu töötab ideaalselt..käigu vahetus on sujuv ei mingeid jõnksatusi
|
80quattro
|
postitati 03.03.05 21:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Aimar
aga kas diagnostika näitab käigukasti viga või peab käigukasti maha võttma et viga näha? |
Selleks tuleks ikka ennem diagnostika teha, kui käigukasti maha võtma hakata
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 21:01 |
aga kas diagnostika näitab käigukasti viga või peab käigukasti maha võttma et viga näha?
|
80quattro
|
postitati 03.03.05 21:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Aimar
küsiks siis seda ka kas see et see andur tuksis ei riku käigu kasti või lihtsalt puudub mul võimalus manuaalselt käike vahetada???
|
Selle võimaluse ta võtab ära, aga rikkumise kohapealt ei oska arvata, ilmselt ei riku, kui seal mingi muu viga äkki pole
|
samru
|
postitati 03.03.05 20:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Aimar
küsiks siis seda ka kas see et see andur tuksis ei riku käigu kasti või lihtsalt puudub mul võimalus manuaalselt käike vahetada???
|
ei riku, ainult puudub võimalus käsitsi lülitada
|
80quattro
|
postitati 03.03.05 20:57 |
Jah kate magnetiga on nr.6, lüliti ise mikroskeemis, tuleb koos kroomkattega 3A
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 20:56 |
küsiks siis seda ka kas see et see andur tuksis ei riku käigu kasti või lihtsalt puudub mul võimalus manuaalselt käike vahetada???
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 20:53 |
näib nagu see magnet asuks kasti all???
|
samru
|
postitati 03.03.05 20:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Kas kangi ümber olev liikuv kate terve, selle katte küljes on pisike magnet, mis lülitab tiptronicu asendist manuaalseks |
see kate magnetiga on siis nr. 6 aga milline detail on herkonlüliti.
http://www.elcats.ru/audivw/nn/vag4.asp?gid=7&cid=261&motor=&myear=1998&cyl=&vol=
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 20:41 |
aga on mingi diagnostikaga see viga võimalik kõrvaldada või peab käigukasti maha võtma et näham is seal viga on???
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 20:37 |
täitsa terve on numbrid ja tähed põlevad...kõik toimib ilusti ja tööötab aga just see manual värk ei tööta..
|
80quattro
|
postitati 03.03.05 20:34 |
Kas kangi ümber olev liikuv kate terve, selle katte küljes on pisike magnet, mis lülitab tiptronicu asendist manuaalseks
|
samru
|
postitati 03.03.05 20:28 |
kuskil k.kangi juures.
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 20:26 |
aga kus see lüliti asub käigu kastis va??? või kuskil kõrval???
|
samru
|
postitati 03.03.05 20:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Aimar
olex siis küsimus et kui tahan ise käike vahetada siis lükkan kangi sinna kus on + ja - . siis peax ju kompuuter näitama käigu nr. ja kangi + või -
poole liigutades käike vahetama. aga mul selline tunne et kui panen käigu sinna + ja - vahele siis vahetab kast ikka ise käike ja kompuuter näitab
neid nr ja tähti mis tava automaadi puhulgi .autox Audi A6 98 aasta 2.8 tiptronic. oskab keegi nõu anda või lükkan kangi valesse asendisse ???
|
Arvatavasti lüliti viga st. käigukast ei saa aru, et kang on pandud manuaali asendisse. Ja üldiselt on nii, et seda nn. hooldusvaba k.kasti hooldades
kestab ta oluliselt kauem. Enda autol vahetasin õli ja filtri ära ja hakkas oluliselt paremini tööle.
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 19:30 |
ja räägitaxe et tiptronic on hoolduse vaba käigukast.
|
Aimar
|
postitati 03.03.05 19:22 |
olex siis küsimus et kui tahan ise käike vahetada siis lükkan kangi sinna kus on + ja - . siis peax ju kompuuter näitama käigu nr. ja kangi + või -
poole liigutades käike vahetama. aga mul selline tunne et kui panen käigu sinna + ja - vahele siis vahetab kast ikka ise käike ja kompuuter näitab
neid nr ja tähti mis tava automaadi puhulgi .autox Audi A6 98 aasta 2.8 tiptronic. oskab keegi nõu anda või lükkan kangi valesse asendisse ???
|