Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pnen

 postitati 12.02.05 19:38
jah, ega ei tasu vist enne yldse midagi torkkida ,kui päris peetis on.
jansa

 postitati 11.02.05 21:00
Tsitaat:
Algselt postitas: pnen
krt ,mulle tundub ka ,et mu autol on :mad::mad::mad:äkki plokikaane tihendiga midagi tegu.
Kui mootor töötab ja on korralikult soe ja radika kork on peal,siis ylemine jahutustoru muutub täiesti kõvaks,yhesönaga systeemi tuleb surve.Kui ma korgi maha keeran, on näha ,et paisupaaki hakkab ylevalt peenikesest torust jooksma õhusegust tosooli. Samas õli on kyll enam vähem, aga tosool on jälle maru must.

Mootori (jahutusvedeliku) soojenedes (toimub paisumine) peabki jahutussüsteemi väike surve sisse tulema, see, et voolik "kõvastub" on normaalne. Kui ma ei eksi, siis peaks paisupaagi korgis asuv klapp avanema 0,8 atisel survel, kuni sinnani on kõik norm, kui töösooja mootoriga paisupaagi korgi vahelt auru ei tule, on surve normi piires eeldusel et kork on korralik!(minu tõld läks peetis paisupaagikorgiga keema ennem kui ventikas tööle hakkas, vt koolifüüsika: vedelike keemine surve all) Kui süsteem saaks plokikaane tihendist ehk siis silindrist survet, tekib rõhk jahutussüstemi ka külma mootoriga, lisaks õhumullikesed, jne. Samuti jookseks mootori seismise ajal katkisest tihendist silindrisse jahutusvedelik, lõpuks jõuaks see karterisse ja summutisse(käivitades), neis kohtades on jahutusvedeliku olemasolu raske MITTE märgata, vat siis on plokikaane tihend peetis. See, et jahutusvedelik on hägune pole eriline dragöödia, vaheta lihtsalt vedelik ära. Üldiselt on plokikaanetihendi puhul vastupidi(jah.vedelik sattub õli sisse) aga siiski, oleks see plokikaane tihendi jama (õli sattumine jahutussüsteemi), ujuks sul paisupaagis tõsine s*tt, e emulsioon e, õli ja jahutusvedeliku segu e hallikas-beezikas ollus, samasugune näeks välja ka õli karteris. Pnen, sõida rahulikult edasi, pole sel plokikaanetihendil häda miskit. ;)
pnen

 postitati 11.02.05 16:41
krt ,mulle tundub ka ,et mu autol on :mad::mad::mad:äkki plokikaane tihendiga midagi tegu.
Kui mootor töötab ja on korralikult soe ja radika kork on peal,siis ylemine jahutustoru muutub täiesti kõvaks,yhesönaga systeemi tuleb surve.Kui ma korgi maha keeran, on näha ,et paisupaaki hakkab ylevalt peenikesest torust jooksma õhusegust tosooli. Samas õli on kyll enam vähem, aga tosool on jälle maru must.
Eints

 postitati 09.02.05 13:39
tihendi vahetuse aeg oleneb mootori tüübist. kui see töö juba ette võtta tasuks kindlasti kaan survestada ja kontrollida ega kõver pole..vajadusel lihvida.
kui tallinnas asud või tihendi vahetamisel aidata
viljar

 postitati 08.02.05 08:06
tõenäoliselt tuleb ka omal tihendi vahetus ette võtta. kui palju aega töökojas sellele kuluda võiks?
darkSlide

 postitati 02.02.05 23:19
mul kadus ka, mootorisse polnud läinud ja uus vedelik pole ka kusagile kadunud :p
Rix99

 postitati 01.02.05 18:45
Tsitaat:
Algselt postitas: veiks
Arvatavasti on lihtsalt õhk sees, mis mängib...... Valasin uuesti täis ja panin mootori käima.... jah vesi kadus kuid tuli mootori seistes ja jahtudes tagasi...

Paisupaagist ei tohiks midagi kuhugi kaduda ja pärast tagas tulla.

veiks

 postitati 01.02.05 18:34
Õemees lihtsalt reageeris üle, kuna sõbral oli taoline laks olnud, et võttis ummistuse ette ja siis surus jahutusvedeliku läbi plokikaane tihendi..... Arvatavasti on lihtsalt õhk sees, mis mängib...... Valasin uuesti täis ja panin mootori käima.... jah vesi kadus kuid tuli mootori seistes ja jahtudes tagasi...
Kuid mingi poomine ikka ennem mootoris oli..... nii minuti jagu ja päris ära ehmatas.... kuid siis jäi järgi ja mootor töötas ilusti edasi....... lähen teen ikka diagnostika ära..... vähemalt asjad selged.
Õli hall ei ole.... kuid ega ta päris korralik ka ei ole.. Viin ta kõigepealt Laagri maksimarketi vasta, kuna seal kõige lähem teenindus..... eks edasine paistab
Tänud teile!
JohnDoe2200T

 postitati 31.01.05 14:21
kus kandis asud?
jan-kos

 postitati 31.01.05 13:40
Kui mootorisse siis peaks õli ka halli värvi olema.
teints

 postitati 31.01.05 07:38
kõigepealt kontrolli muid võimalusi nt lekkiv radikas ;)
veiks

 postitati 30.01.05 18:40
Vaja oleks teada siis üks hea remondi töökoda, kus saaks oma audi viia.
Juhtus siis selline asi, et jahutusvedelik kadus paisu paagist ära... ja arvata on et mootorisse... ...
Et siis keegi oskaks soovitada mingit kohta.....
Suured tänud

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.6% - SQL: 76.4%]