Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: plokikaane tihendi vahetus (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4917)
veiks
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe 2,3

postitati 30.01.05 18:40 Tsiteeri
plokikaane tihendi vahetus



Vaja oleks teada siis üks hea remondi töökoda, kus saaks oma audi viia.
Juhtus siis selline asi, et jahutusvedelik kadus paisu paagist ära... ja arvata on et mootorisse... ...
Et siis keegi oskaks soovitada mingit kohta.....
Suured tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 31.01.05 07:38 Tsiteeri


kõigepealt kontrolli muid võimalusi nt lekkiv radikas ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 31.01.05 13:40 Tsiteeri


Kui mootorisse siis peaks õli ka halli värvi olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 31.01.05 14:21 Tsiteeri


kus kandis asud?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veiks
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe 2,3

postitati 01.02.05 18:34 Tsiteeri


Õemees lihtsalt reageeris üle, kuna sõbral oli taoline laks olnud, et võttis ummistuse ette ja siis surus jahutusvedeliku läbi plokikaane tihendi..... Arvatavasti on lihtsalt õhk sees, mis mängib...... Valasin uuesti täis ja panin mootori käima.... jah vesi kadus kuid tuli mootori seistes ja jahtudes tagasi...
Kuid mingi poomine ikka ennem mootoris oli..... nii minuti jagu ja päris ära ehmatas.... kuid siis jäi järgi ja mootor töötas ilusti edasi....... lähen teen ikka diagnostika ära..... vähemalt asjad selged.
Õli hall ei ole.... kuid ega ta päris korralik ka ei ole.. Viin ta kõigepealt Laagri maksimarketi vasta, kuna seal kõige lähem teenindus..... eks edasine paistab
Tänud teile!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix99
huviline



Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3

postitati 01.02.05 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiks
Arvatavasti on lihtsalt õhk sees, mis mängib...... Valasin uuesti täis ja panin mootori käima.... jah vesi kadus kuid tuli mootori seistes ja jahtudes tagasi...

Paisupaagist ei tohiks midagi kuhugi kaduda ja pärast tagas tulla.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
darkSlide
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8

postitati 02.02.05 23:19 Tsiteeri


mul kadus ka, mootorisse polnud läinud ja uus vedelik pole ka kusagile kadunud :p


"See ikka ilmselt seda tähendab, rooli ja istme vaheline seib ei vea alati välja!"-kasutaja rixa

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55191
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 08.02.05 08:06 Tsiteeri


tõenäoliselt tuleb ka omal tihendi vahetus ette võtta. kui palju aega töökojas sellele kuluda võiks?


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 09.02.05 13:39 Tsiteeri


tihendi vahetuse aeg oleneb mootori tüübist. kui see töö juba ette võtta tasuks kindlasti kaan survestada ja kontrollida ega kõver pole..vajadusel lihvida.
kui tallinnas asud või tihendi vahetamisel aidata


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pnen
huviline



Registreerunud 07.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 16:41 Tsiteeri


krt ,mulle tundub ka ,et mu autol on :mad::mad::mad:äkki plokikaane tihendiga midagi tegu.
Kui mootor töötab ja on korralikult soe ja radika kork on peal,siis ylemine jahutustoru muutub täiesti kõvaks,yhesönaga systeemi tuleb surve.Kui ma korgi maha keeran, on näha ,et paisupaaki hakkab ylevalt peenikesest torust jooksma õhusegust tosooli. Samas õli on kyll enam vähem, aga tosool on jälle maru must.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansa
huviline



Registreerunud 28.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,6

postitati 11.02.05 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pnen
krt ,mulle tundub ka ,et mu autol on :mad::mad::mad:äkki plokikaane tihendiga midagi tegu.
Kui mootor töötab ja on korralikult soe ja radika kork on peal,siis ylemine jahutustoru muutub täiesti kõvaks,yhesönaga systeemi tuleb surve.Kui ma korgi maha keeran, on näha ,et paisupaaki hakkab ylevalt peenikesest torust jooksma õhusegust tosooli. Samas õli on kyll enam vähem, aga tosool on jälle maru must.

Mootori (jahutusvedeliku) soojenedes (toimub paisumine) peabki jahutussüsteemi väike surve sisse tulema, see, et voolik "kõvastub" on normaalne. Kui ma ei eksi, siis peaks paisupaagi korgis asuv klapp avanema 0,8 atisel survel, kuni sinnani on kõik norm, kui töösooja mootoriga paisupaagi korgi vahelt auru ei tule, on surve normi piires eeldusel et kork on korralik!(minu tõld läks peetis paisupaagikorgiga keema ennem kui ventikas tööle hakkas, vt koolifüüsika: vedelike keemine surve all) Kui süsteem saaks plokikaane tihendist ehk siis silindrist survet, tekib rõhk jahutussüstemi ka külma mootoriga, lisaks õhumullikesed, jne. Samuti jookseks mootori seismise ajal katkisest tihendist silindrisse jahutusvedelik, lõpuks jõuaks see karterisse ja summutisse(käivitades), neis kohtades on jahutusvedeliku olemasolu raske MITTE märgata, vat siis on plokikaane tihend peetis. See, et jahutusvedelik on hägune pole eriline dragöödia, vaheta lihtsalt vedelik ära. Üldiselt on plokikaanetihendi puhul vastupidi(jah.vedelik sattub õli sisse) aga siiski, oleks see plokikaane tihendi jama (õli sattumine jahutussüsteemi), ujuks sul paisupaagis tõsine s*tt, e emulsioon e, õli ja jahutusvedeliku segu e hallikas-beezikas ollus, samasugune näeks välja ka õli karteris. Pnen, sõida rahulikult edasi, pole sel plokikaanetihendil häda miskit. ;)


.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pnen
huviline



Registreerunud 07.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.05 19:38 Tsiteeri


jah, ega ei tasu vist enne yldse midagi torkkida ,kui päris peetis on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]