Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ingo

 postitati 11.02.05 07:35
Jah "ferdinand" su jut läheb päris lähedale antud olukorras!Õhufilter sai vahetatud,kuid muutusi ei märganud.Piibud unustame ka praegust ära,kuna need ei ole veel aastatki vanad ja sõitnud 10 000 km.Kas asi võiks olla lisa õhus.Kütuse kulu on ka nagu justku palju.Linnas tuleb ikka 18-20 keskmine ja see on väga rahulikul sõidul.Küünlad on ka uued.Lambda oli ka töökorras.Kas peaks Co´d mõõtma minema.Kuid kui mõõtma lähen kust seda reguleerida saab?
ferdinand

 postitati 10.02.05 21:49
Ma ei tea küll kuidas sellisel masinal küttesegu määratakse, kuid tegemist on ilmselgelt liiga rikka seguga. Põhimõtteliselt võib ju tõesti olla viga ka õhufiltris, kuid kui õhufilter oleks nii kinni, et tühikäigul või väikestel pööretel "lödina" sisse viskab siis ei käiks see masin suurematel pööretel üldse. Muidugi kui filter on nii pikka aega vahetamata siis alusta sellest, kuid tegelik viga on ilmselt ikkagi mujal.
Normaalselt ei tohi küünlad mustaks minna isegi siis kui sa ainult 100m otsi sõidaksid, või ainult tühikäigul käia laseksid.
Jaks

 postitati 10.02.05 17:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Tuiks
Vaata igaks juhuks veel ka jagajakaan ja jagajarootor üle.

Sellel isendil selliseid asju ei eksisteeri.
Pigem võib viga olla piipudes, mis maksavad suht palju.
Tuiks

 postitati 10.02.05 17:35
Vaata igaks juhuks veel ka jagajakaan ja jagajarootor üle.
Ingo

 postitati 28.01.05 12:28
Selge teen selle lükke täna ära!
QUATTRO

 postitati 28.01.05 12:10
Siis ole hea ja alusta õhufiltrist.Praeguste ilmadega tõmbab see filter ennast ka kergelt kinni tänu sellele suurepärasele õhuniiskusele.
Ja edaspidiseks,meie kliimas tuleb vahetada õhufilter koos mootoriõliga alati,kuna seda tolmu ja saast jagub meile rohkem kui ükskõik kuhu.
Ingo

 postitati 28.01.05 12:06
kus ma sellest aru saan et külmkäivitus on peale jäänud?Õhufilter võib ka küsimärgi all olla,kuna pole seda ise veel vahetanud 1,5 aasta jooksul.Oskab veel keegi midagi pakkuda.
kollerimees

 postitati 28.01.05 11:52
esiteks võib sul olla külmkäivitus peale jäänud ja teiseks vaata õhufilter üle.äkki on viimane kinni.
Ingo

 postitati 28.01.05 11:47
Lambdat arvasin ise ka et labda,aga nägal tagasi sai diagnostis käidud,siis tunnistati labda korda.Pigem siis lühikesed otsad kuna sõidan hommikul 7 km tööle ja õhtul 7km tagasi.Aga millest see võib tingitud olla,kui tühikäigul viskab lödinat sisse.Jätab mulje nagu üks küünal ei töötaks korralikult.Aga vahetasin just küünlad ja ikka teeb sedasi.See on just töösooja mootoriga.Kas tegu võib olla tühikäigu mootoriga?
QUATTRO

 postitati 28.01.05 11:27
Ennekõike lambda ja lühikesed linnaotsad.
Samuti pikk tühikäigul jorramine teeb küünlad tahmaseks.
Vanasti vaadati küünlaid ikka peale pikemat andmist ja suretati mootor suht varsti peale sõitu välja.
Ingo

 postitati 28.01.05 11:23
Mootor on AAN 2.2 turbo 169 kw.Selline küsimus.Mis põhjustab küünalde tahmamise.Avastasin selle paar päeva tagasi kui tahtsin uued küünlad peale panna.Puhastasin küünlad 2 nädalat tagasi vastava aparaadiga.Panin küünlad peale tagasi.Nüüd ostsin uued ja vahetamise aeg avastasin et küünlad jumala tahmanud.Süsimust tahm.Õige peaks vist olema mingi kohvipruun.Kas asi võib olla seotud liigse õhuga,lambdaga,valesüüde mis iganes.Kust peaks alustama???

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]