Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 06.02.05 18:34
Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
kui on E, siis on tegemist monopritsungiga (Entzpritsung)

Ei, saksa keeles on Einspritzung, inglise keeles Injection. Seda, kas ta on mono- või harg-, sellega ei kirjeldata.
irbusk

 postitati 06.02.05 09:54
Mul on monopritse ja 66kw.
Al

 postitati 05.02.05 20:06
Minu audi80-nel on 1,6 karpa ja tal kah 55kw ,kas tõesti on 1,8 monopritsungil kah 55 kw ,arvasin et peaks ikka rohkem olema.E on Einspritsung (sissepritse ) ,mitte entspritsung(tähendaks tõlkes ära pritsimist :).Selline küsimus kah veel ,et kas 1,6 -sel motol mingil viisil mõne kw kah lisada saaks,pole vist eriti võimalik ega ka eriti mõttekas või?Aga kas teoreetiliselt saaks?
janar

 postitati 05.02.05 15:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Audi 18
aga kirjutatud on 1,8 E (55kw)kas see E täht tähendab pritsungit?


kui on E, siis on tegemist monopritsungiga (Entzpritsung)
Audi 18

 postitati 05.02.05 15:22
olgu siis
jyrgen61

 postitati 04.02.05 22:20
Krt vot selle kohta ei oska kyll midagi öelda. Sissepritset peaks minu teada ainult i - tähistama, aga võin ka eksida. Pealegi arvan , et sissepritse puhul peaks tal märksa rohkem kW olema. Isegi mul karburaatoriga KW on 65. Ise olen näinud 88.a. audi 80 1.8 sissepritsega ning sellel oli 83 KW.
Audi 18

 postitati 04.02.05 14:36
aga kirjutatud on 1,8 E (55kw)kas see E täht tähendab pritsungit?
jyrgen61

 postitati 03.02.05 17:16
Ühesõnaga (tegelikult kyll kahe) On Mõlemaid variante
Audi 18

 postitati 03.02.05 15:38
ok niisiis on mõlemaid
ACE16V

 postitati 03.02.05 14:09
nii, minu omal käigukast AKM= peaülekanne 4,222; V-käik ülekandearv 0,683; rehvid 185/65R14 teeb kokku 1200 rpm-i juures 46,75 km/h. Samas 1600 rpm annab 62,3 km/h. See oli siis arvutuslik.

Mootori ja käigukasti tähised on B3-l pagasiluugi siseküljel asuval kleepsul kirjas koos varustustaseme ja värvikoodiga. Seda juhul kui see kleeps seal alles on.
jyrgen61

 postitati 03.02.05 11:20
5 käigu juures kui kiirus on umbes 50 km/h, siis tahhomeeter näitab umbes 1200 pööret. Selline loll küsimus, et mille järgi seda öelda ja vaadata kas on mootor mingi SF või midagi muud?
ACE16V

 postitati 03.02.05 10:15
mul ka see 65 kW versioon (mootor SF) ja linnas 5-da käiguga kusagil 1600....1800 rpm kiirusel ca 60 kella järgi. Kui mootoris detonatsiooni ei kuuldu pole häda midagi. Ma arvan põhiline selliste madalate pöörete juures on käigukasti paiskõlitus. Kuid kui kastis õli normis on peaks ka see toimima. Aga eks teadjamad mehed oska täpsemalt vastata.
jyrgen61

 postitati 03.02.05 09:41
Krt. mul 65 Kw ja karpa, kuid bensu võtab kuskil 10/100 linnas. samas küsiksin, et millise käiguga on kõige ökonoomsem sõita. Kuulnud olen, et viiendaga, kuid samas koormab see ju mootorit rohkem, või ma eksin? Näiteks tuttaval on vW golf 3 millega peavad pöörded koguaeg üle 2500 olema, sest muidu hakkab piiksuma. Sellisel juhul ei ole ju mõtet rääkida vieenda käiguga linnas sõitmisest. Kõnealla tuleb ainult kolmas käik. Mis siis on kõige otstarbekam? 3, 4 või ikkagi 5 käik?!
Mäks

 postitati 03.02.05 09:12
sõbral 66 kw karpa ja bensu võtab nagu tõukeratas.
ACE16V

 postitati 03.02.05 08:55
samas see karpaga(KEIHIN I) variant on odavam pidada. Omanud sellist 9 aastat ja võrreldes K-Jetronikuga on toitesüsteemi tükkidest vaja läinud ainult sedasama kummipatja 2 korda ca 315 EEK/tk. See eest K-Jetronik kui nöökima hakkab......ainuüksi orig. lamdaandur maksab juba ca 1500....2000 EEK, tühikäigu õhuklapp ca 4000 EEK, pihusti ca 900 EEK/tk, benapump ca 2500 EEK jne, neid "pudinaid" seal piisavalt.

Ahjaa korra vahetasin benapumba ka....360 EEK/tk(B-osa).
jyrgen61

 postitati 02.02.05 22:30
See padja viga on jah neil karbussiga audidel. Mul sama jama olnud!
Alz-J

 postitati 02.02.05 19:17
Mul `87 1.8 ja on karbaga - sitt lugu sellega:mad:
Karbussi patja vahetasin kolm korda kahe aasta jooksul (300-400.-/tk.). Siis lõikasin karb. kinnituspoldid tiba lühemaks ja siiani on muretu olnud.:)
A pritse kindlasti ökom!
Audi 18

 postitati 02.02.05 18:26
sain lootus.st- tahan osta seda autot kuid karpaga nagu ei soovi:)
jyrgen61

 postitati 02.02.05 18:18
arvan, et mõlemat varianti on. Isen olen näinud 87a. Audi 80 sissepritsega. Ise sõidan 88 aasta omaga ja see on karbussiga. Äkki said natuke abi :)
Audi 18

 postitati 02.02.05 18:10
tahaks osta kuid enne küsin et kas A 80 1.8 87a on sissepritsega või karbussiga.ehk keegi teab

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.9% - SQL: 76.1%]