Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K:audi 80 87a kas on sissepritsega? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 1612)
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 02.02.05 18:10 Tsiteeri
K:audi 80 87a kas on sissepritsega?



tahaks osta kuid enne küsin et kas A 80 1.8 87a on sissepritsega või karbussiga.ehk keegi teab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 02.02.05 18:18 Tsiteeri


arvan, et mõlemat varianti on. Isen olen näinud 87a. Audi 80 sissepritsega. Ise sõidan 88 aasta omaga ja see on karbussiga. Äkki said natuke abi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 02.02.05 18:26 Tsiteeri


sain lootus.st- tahan osta seda autot kuid karpaga nagu ei soovi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alz-J
huviline



Registreerunud 18.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 02.02.05 19:17 Tsiteeri


Mul `87 1.8 ja on karbaga - sitt lugu sellega:mad:
Karbussi patja vahetasin kolm korda kahe aasta jooksul (300-400.-/tk.). Siis lõikasin karb. kinnituspoldid tiba lühemaks ja siiani on muretu olnud.:)
A pritse kindlasti ökom!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 02.02.05 22:30 Tsiteeri


See padja viga on jah neil karbussiga audidel. Mul sama jama olnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 03.02.05 08:55 Tsiteeri


samas see karpaga(KEIHIN I) variant on odavam pidada. Omanud sellist 9 aastat ja võrreldes K-Jetronikuga on toitesüsteemi tükkidest vaja läinud ainult sedasama kummipatja 2 korda ca 315 EEK/tk. See eest K-Jetronik kui nöökima hakkab......ainuüksi orig. lamdaandur maksab juba ca 1500....2000 EEK, tühikäigu õhuklapp ca 4000 EEK, pihusti ca 900 EEK/tk, benapump ca 2500 EEK jne, neid "pudinaid" seal piisavalt.

Ahjaa korra vahetasin benapumba ka....360 EEK/tk(B-osa).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 03.02.05 09:12 Tsiteeri


sõbral 66 kw karpa ja bensu võtab nagu tõukeratas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 03.02.05 09:41 Tsiteeri


Krt. mul 65 Kw ja karpa, kuid bensu võtab kuskil 10/100 linnas. samas küsiksin, et millise käiguga on kõige ökonoomsem sõita. Kuulnud olen, et viiendaga, kuid samas koormab see ju mootorit rohkem, või ma eksin? Näiteks tuttaval on vW golf 3 millega peavad pöörded koguaeg üle 2500 olema, sest muidu hakkab piiksuma. Sellisel juhul ei ole ju mõtet rääkida vieenda käiguga linnas sõitmisest. Kõnealla tuleb ainult kolmas käik. Mis siis on kõige otstarbekam? 3, 4 või ikkagi 5 käik?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 03.02.05 10:15 Tsiteeri


mul ka see 65 kW versioon (mootor SF) ja linnas 5-da käiguga kusagil 1600....1800 rpm kiirusel ca 60 kella järgi. Kui mootoris detonatsiooni ei kuuldu pole häda midagi. Ma arvan põhiline selliste madalate pöörete juures on käigukasti paiskõlitus. Kuid kui kastis õli normis on peaks ka see toimima. Aga eks teadjamad mehed oska täpsemalt vastata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 03.02.05 11:20 Tsiteeri


5 käigu juures kui kiirus on umbes 50 km/h, siis tahhomeeter näitab umbes 1200 pööret. Selline loll küsimus, et mille järgi seda öelda ja vaadata kas on mootor mingi SF või midagi muud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 03.02.05 14:09 Tsiteeri


nii, minu omal käigukast AKM= peaülekanne 4,222; V-käik ülekandearv 0,683; rehvid 185/65R14 teeb kokku 1200 rpm-i juures 46,75 km/h. Samas 1600 rpm annab 62,3 km/h. See oli siis arvutuslik.

Mootori ja käigukasti tähised on B3-l pagasiluugi siseküljel asuval kleepsul kirjas koos varustustaseme ja värvikoodiga. Seda juhul kui see kleeps seal alles on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 03.02.05 15:38 Tsiteeri


ok niisiis on mõlemaid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 03.02.05 17:16 Tsiteeri


Ühesõnaga (tegelikult kyll kahe) On Mõlemaid variante


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 04.02.05 14:36 Tsiteeri


aga kirjutatud on 1,8 E (55kw)kas see E täht tähendab pritsungit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 04.02.05 22:20 Tsiteeri


Krt vot selle kohta ei oska kyll midagi öelda. Sissepritset peaks minu teada ainult i - tähistama, aga võin ka eksida. Pealegi arvan , et sissepritse puhul peaks tal märksa rohkem kW olema. Isegi mul karburaatoriga KW on 65. Ise olen näinud 88.a. audi 80 1.8 sissepritsega ning sellel oli 83 KW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 05.02.05 15:22 Tsiteeri


olgu siis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 05.02.05 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi 18
aga kirjutatud on 1,8 E (55kw)kas see E täht tähendab pritsungit?


kui on E, siis on tegemist monopritsungiga (Entzpritsung)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Al
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B3 ja C4 Audid

postitati 05.02.05 20:06 Tsiteeri


Minu audi80-nel on 1,6 karpa ja tal kah 55kw ,kas tõesti on 1,8 monopritsungil kah 55 kw ,arvasin et peaks ikka rohkem olema.E on Einspritsung (sissepritse ) ,mitte entspritsung(tähendaks tõlkes ära pritsimist :).Selline küsimus kah veel ,et kas 1,6 -sel motol mingil viisil mõne kw kah lisada saaks,pole vist eriti võimalik ega ka eriti mõttekas või?Aga kas teoreetiliselt saaks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
irbusk
huviline



Registreerunud 25.11.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 91.a.

postitati 06.02.05 09:54 Tsiteeri


Mul on monopritse ja 66kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.02.05 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
kui on E, siis on tegemist monopritsungiga (Entzpritsung)

Ei, saksa keeles on Einspritzung, inglise keeles Injection. Seda, kas ta on mono- või harg-, sellega ei kirjeldata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]