Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Mootori juhtimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] jah Boschi 044 pump ja mingine aftermarket reguleeritav rõhuregulaator tal koos teiste juppidega täitsa olemas...eks siis hakkab katsetama. Muidu mõttes oli jah Autohai poolt pakutav 323kw chip. Selline küsimus veel, et kas originaal T03 turbode asemel näiteks 2xk24 (2.2 20v originaal) turbosid oleks väga suur lollus kasutada? Tiba suureks jäävad vist? Küsin kuna oleks võimalik ka saada 2 väga korralikku sellist.... [/quote] Siin tekib kohe nr 1 probleem: üks on ilma sisese WG-ta ( KKK-24 ) ning K04 ja K03 on sisese WG-ga. T03 ei ole originaal vile, ei RS4 B5-l ega ka S4 B5-l 2.7 V6 biturbol. Lisaks on vaja kindlasti RS4 õhulugejat jne jne. Lihtsam on ehk RS4 mootor koos ajuga osta või kohe üldse RS4:D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Mootori juhtimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.2%
- SQL:
69.8%
]