Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KristjanT[/i] Tere Audifännid! Usun, et minu kaks küsimust sobivad kenasti siia teemasse. Oman 2003. aasta Audi A6 2.7 BiTurbo (manuaalkast). Esimene küsimus on seotud katalüsaatorite eemaldusega. Teatavasti on võimalik selle tegevusega saada auto mootorile mõningast võimsuselisa. Minu teada on nii eelkattide kui peakattide juurers heitgaasiandurid, kui katid tühjaks lüüa, kas see neid andureid segi ei löö? Loogiliselt võttes heitgaaside segu ju muutub. Selle tagajärjel pealeantava kütuse kogus muutub jne jne. Teine küsimus seotud S4 ja A6 mootorite võrdlusega (jutt ikka 2.7 BiTurbodest). S4 on 195kW, A6 184kW. Kas on võimalik, et nende autode mootorid on täiesti identsed, vahe numbrites on saavutatud vaid mootoriaju teise seadistusega? Tänan teid ette! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.0%
- SQL:
73.0%
]