Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 Avant 1.8 - 1999 - A4Audi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Heix[/i] Vahepeal on siis auto jamama hakanud, nimelt mootor ei taha peale akujuhtme eemaldamist enam käia korralikult. Puterdab gaasi andes ja ei lähe pöördesse, õhulugeja juhtme eemaldamisega muutus asi paremaks, kuid tühikäigul pöörded kõiguvad ja sureb välja. Sama jama oli ka sügisel peale akujuhtme eemaldamist, kuid siis asi läks ise korda peale mitme nädalast jamamist. Käisin täna ka dianostikas Tartus Siriuse taga, seal diagnostik tuvastas temp. anduri rikke, nimelt töösooja mootori (90C) korral, sai aju signaali, et mootori temp 56C. Samuti olevat õhulugeja õhtal, näitab liiga väikest õhu hulka. Kuid mulle jääb arusaamatuks miks alati peale akujuhtme eemaldamist need jamad mootoriga hakkavad. Õhulugeja ostmisega ootan veidike veel, kuid teperatuuri andur sai Forssist uus võetud 348.- + mõranema hakanud parempoolne väline veovõlli kaitsekumm 118.- + diagnostika 300.- [URL=http://img227.imageshack.us/my.php?image=hpim6042.jpg][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/8075/hpim6042.jpg[/IMG][/URL] Peale rahakoti kergendamist sai asutud siis auto kallale, vahetatud nii andur kui ka kaitsekumm. Lisaks sai korda tehtud pakiruumi laevalgustus, mis korrodeerunud ühenduse pärast oli lakanud töötamast, samuti sai korda tehtud tagaluugi lukumehhanism, nimelt võti sisenes vaid pooleldi, piisas vaid polstri eemaldamisest ja käega luku mudimisest, luku südamik oli jäänud kuidagi poole asendi peale. Tulemus: anduri vahetamine ja ka õhulugeja puhastamine ei avaldanud mingit märgatavat mõju mootori töös, järelikult pean seni ikka veel edasi sõitma lahtisel õhulugeja pistikuga, kuni uue õhulugeja muretsen. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 Avant 1.8 - 1999 - A4Audi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.0%
- SQL:
59.0%
]