Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - str
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] Jah, ma olen märkide osas vist veidi teise vaatenurga esindaja. Absoluutselt ei häiri, kui mingi auto kõrval kiirendama kipub(üks 4.2 S4 just ükspäev omaarust kiirendas midagi, no jumal temaga) kuid S-i märk autol on nagu kvaliteedimärk. Enamik sellest aru ei saa, ning see ehk ongi hea, kuid endal on alati ikka mõnus mootori soojendamise/jahutamise järgselt väljas vaadata neid märke, sest need tuletavad auto tõelist olemust koguaeg meelde. Tegu on nagu kvaliteedimärgiga, mis võõrale ei ütle halligi, kuid endal teeb igakord ikka südame veidi soojaks. Selliseid "clean look" autosid on praktiliselt kogu ilm täis, kes ikka tahaks oma 2.0 auto puhul kiidelda, et tal just selline pada aiste vahel on. Enamus kelle jaoks mootori maht mingit rolli mängib on selle kas ära kakkunud või asendanud mingi M// või S// märgiga. Ma ei taha sellega öelda, et vale on neid märke ära kakkuda, igalühel on siiski oma maitse ning olgu sellega. Kuid mida ma selle moonoloogiga öelda tahan on see, et Si märk (ning rõhutaks just, et märk, mitte 2.2T 20V või 4.2 V8 kiri) on üks nendest asjadest, mille puhul sakslased on leidnud, et see on piisavalt väärt oma kohta nii esimesel iluvõrel kui ka tagaluugil, ning minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt need sobivad sinna ideaalselt. 1.9TDi puhul pole auto autoritel pähegi tulnud, et kaunistada auto iluvõrelt selle mootori märgiga, ning sellel on ka oma põhjus. Samamoodi ei ole vaja just erilist geeniust, et kokku panna mõned S-le spetsiifilised detailid, ning 90% tõenäosusega ära arvata kas tegu on lihtsalt tühikargajaga või täisverelise S-ga. Kui veidi ilustavalt kokku võtta, siis S-i märk iluvõrel on nagu see sünnmärk Marilyn Monroe põsel - enamuse jaoks täiesti tähtsusetu või lausa liigne detail, kuid ilma selleta pole asi siiski päris õige. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - str
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.9%
- SQL:
61.1%
]