Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - str
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: str[/i] Tere kaasfoorumlased! Peale A4ja siis kahjuks/õnneks uuesti Audi omanik. Seekord siis autoks S4. Üldiselt olen autoga siiani rahul (välja arvatud remondisummad mis väga väga suureks läinud). Üllatavalt mugav. [b]Autost[/b] : Audi 100 Avant S4 Aastaks : 1993 Mootori kubatuur & võimsus : 4,2 V8 , 206 KW GKAT Käigukasti tüüp : CMG (6k manuaal) Värvus : Cyclamen Pearl Effect (Tumepunane metallik - kirss) (värvikood : Z3T) Salongi värvus : CK (hele lagi, must salong) Valuveljed : hetkel 16" Gamaparts (225/50), aga ootel 17" Autec Mistralid (Continental 225/45). Talveks jäävad plekkveljed ilukilpidega Good Year rehvidega. Autoga sain kaasa kasutajaraamatu, hooldusraamatu ning palju muid raamatuid & Gamaparts velgede tšeki isegi. Kurb tõsiasi muidugi see, et 120 000 oli hammasrihma vahetus ehk järgmine 240, aga läbisõit oli 273 kui mina auto sain ja eelmise omaniku jutu järgi, kes kuulis seda üleeelmiselt omanikult pidi veel 20 000 sõita saama, mis muidugi igatepidi vale kuna see oli tiksuv pomm vaadates rullikuid, rihmi ning pinguteid. [b]Lisavarustusest[/b] : N1U - Silk Napa nahkistmed, Q1D - Sportesiistmed, 1MR - Nahaga kaetud rool, 1N3 - Speed-related variable steering assist - Servotronic (töötab ka), 3AF & 3BE - El. peeglid soojendusega, 3FE - El. klaasist katuseluuk, 3Q1 - Tagumised peatoed, 3Y1 - Ruloo tagumisel klaasil, 4A4 - Esimesed istmed & tagumine iste soojendusega, 4GH & 4KC - Klaasid uv kiirgust tõrjuvad, 4R3 - 4x El. klaasid komfortfunktsiooniga, 5MK - Carbon Fiber iluliistud salongis, 6E1 & 6D1 - Käetugi ees & käetugi taga, 6FF - Kere värvi peeglid, 6Q8 - Lakitud puidust käigukangi nupp, 8Q1 - Tulede kõrguse regulaator, 8WB - Esimesed udutuled, 8X1 - Tuledepesurid, 8Y1 - Kahetooniline signaal, 9AK - Kliimatronic with impact pressure control free of cfc, 9Q1 - Pardakompuuter, 9T1 - Soojendusega klaasipesu düüsid, 9Y1 - Välistemperatuuri näidik, 3U2 = Pagasiruumi kate, 3S2 - Mustad katuseraamid, 4UC - Juhi airbag Muud asjad peaksid S4-l suht. ühed samad olema. Vana omaniku poolt teadaolevalt tehtud ainult tagumised piduriklotsid. [b]Tehtud tööd minu käes olles[/b] : Audihoolduses : Sõiduki tehnoseisundi kontroll, Õlirõhu mõõtmine & kütuserõhu mõõtmine Raadio ühendused lasin korda teha, Võimendi juhtmete vedu (Rockford Fosgate) & võimendi häälestus (talveks sees siis E36-e bandpass kast 2 x Alpine 10" 200 W RMS x 2 koos Arizona Eagle võimendiga), Uued juhtmed esi & tagakõlaritele veetud, Esikõlarid vahetatud : MB Quart ESA213 (komponent), Tagakõlarid vahetatud : MB Quart ESA213 (komponent), Uus originaal antenn võimendiga Bosch Mootoripesu sai ka tehtud kuna mootor oli minu kätte jõudes ikka väga must. Mootori õhufilter (Audi Originaal), Kütusefilter (Knecht), Õlifilter (Originaal), Õli : Pesuks AC Delco 5W40 Roolivõimendi õli vahetus (Õli : Originaal), Roolivõimendi torude klambrid vahetatud, Käigukasti, differentsiaali & piduriõli vahetus (Õlid : Castrol) Esimesed kojamehed (Trico),Tagumine kojamees (Trico) Hammasrihm (Gates), Hammasrihma rullik (2 Tk), Hammasrihma pingutusrull, Hammasrihma leevendi, Generaatoririhm (Gates), Pingutusrull (2 Tk), Generaatoririhma leevendi, Veepump, Termostaat (Wahler), Jahutusvedeliku vahetus (Punane), Ventilaatori sidur (Sachs), Küünlad (algul sai proovitud hinna poolest Densosid, aga nagu siit foorumis välja lugesin, lootusetu, nüüd NGK-d) Õliradiaatori tihendid vahetatud, Klapikambrikaante tihendid (Victor Reinz) Esimesed rattalaagrid, Esimesed pidurikettad, Esimesed piduriklotsid (anduriga), Tagumised pidurikettad, Parem tagumine pidurisupporti kolb, Pidurisupporti remontkomplekt vasakule tagumisele supportile, Käsipiduri trossid vahetatud Esimesed amordid (KYB Kayaba - gaas, tagumised korras Sachs Super Touringud), Esimesed amordi padjad & läbilöögipuksid & tolmukaitsmed, Esimeste õõtshoobade puksid (kokku 6), Parem tagumine reg. varras, Tagumiste õõtshoobade tagumised puksid Sildade reguleerimine, Diagnostika (0-viga) Sai ostetud Forsist Toprani uus tuledelüliti (lähituled ei põlenud, see probleem nüüd vähemalt leidis lahenduse) Sai soetatud ka lolli peaga kasutatud tagumise kojamehe mootor, sest tagumine kojamees ei tööta, aga kahjuks see ei aidanud, arvatavasti viga siiski kojameeste lülitis - hoovas. Hetkel auto muidugi jälle remondis, sest käigukastil esimene ning teine käik otsustasid koostöö lõpetada. Tulevikuplaanidest nii palju, et kuna nüüd tohutult palju raha auto nõudnud, et siis müügiplaane ausalt öeldes praegusel hetkel küll veel ei ole. Pigem oleks tuleviku plaan, võtta risk ning paigaldada autole turbo, 2 turbot. Mõni soovitab, teine, aga laidab maha, et vabalthingavale lihtsalt turbo = jookseb kokku, võta näpust, siis oleks ehitamisel ka mõtet. Kiire on ta küll, aga alati võiks kiirem olla :cool:. Pettuma pidin töökojas selles, et sellel autol polegi salongiõhu filtrit, nii ka lisavarustuse listis kirjas. Tagastange on eelmise omaniku poolt kannatada saanud, pragu sees, vaja korda teha ja kuna kahjustusi veel siis värvida. Väikesem mõlk on ka stangest üleval pool. Väikene mõlk on ka juhipoolsel esitiival. Värvikahjustused on esiuksel liistust üleval pool. Samuti on tagatiival väikesi mõlke palju. Küljeliistud on lainelised, juhipoolne tagumine ja kõrvalistujapoolne esimene. Esistangel on ka mingi kriim numbrialusest üleval pool. Kriipse kraapse leidub ka autolt. Auto nagu sõjas käinud :). Salongis vaja pirne vahetada, tüüpviga, et pool kliimaekraani & mõni muu lüliti on valgustuseta. Ustehinged vaja tegelikult vahetada, sest nii palju kui mina aru sain siis nad nii väsinud, et ei anna reguleerida (uksed väheke ära vajunud). Uste alumised kummiliistud (vähemalt esimesed) vajaks ka tegelikult vist vahetust. A4ja peal olnud S-i rool oli ka muidugi ülimugav ning mingi päev ma arvan, et kavatsen ka selle osta S4jale :). Vahepeal oli mõte ka mootori sisepesu teha ,aga seda ükski töökoda heaks ei kiitnud ja seega see jääb ära ja peab lootma, et auto ei vea mind alt. Kaks asja millest puudust tunnen on püsikiirusehoidja ning rooli reguleerimine. Siiani olen üritanud nagu teha korda kõik mis vajanud tegemist ning mida on kannatud ja vähegi annab teha ning arvatavasti teen seda ka edaspidi. Loodan lihtsalt, et talvel ei pea selles autos pettuma. [img]http://www.kareliacopters.ee/Audi/S4/1.JPG[/img] [img]http://www.kareliacopters.ee/Audi/S4/2.JPG[/img] [img]http://www.kareliacopters.ee/Audi/S4/3.JPG[/img] Mingid paberid ning asjad on selle ümbrise sees veel muidu... [img]http://img638.imageshack.us/img638/9124/p3070937y.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - str
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
55.6%
- SQL:
44.4%
]