Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.3 20V - 1989 - Paukpadrun
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: paukpadrun[/i] Läbisõit 231600 km. Pole juba mõnda aega postitanud aga tegemist on olnud küll. Korrastatud sai tagumist sillatala, ja palju asju panin uued. Alumiinium raamipuksid/ Ak motorsport. Diffri tagumine padi polüretaanist/ Ak motorsport. Diffri käppade padjad 2tk./ Lemf. Diffri õli/ Swag. harniirid 2tk./ Meyle. Õõtsapuksid 4tk./ Swag. Stabikavarda otsad 2tk./ Meyle. Stabikavarda puksid 2tk./ Lemf. Kardaani tugilaager bmw oma/ Swag. Regull vardaid ei vahetanud kuna olid lõtku vabad, eks näis kaua veel kestavad. Sillatala ise oli juba suht mäda, käis liivapritsis ja keevituses + uus värv selga, raami sisse lasin õli ka, ehk aitab midagi seal. Teisi osasid ei viitsinud isegi mitte puhastada, kuna nad saavad seal nagunii kohe samasuguseks tagasi :D Kardaani otste laagrid võtsin maha ja puhastasin ära, kuulidel ja muudel osadel kulumisjälgi ei täheldanud ja panin uue määrdega kokku tagasi. Hetkel jookseb tagumine sild all nii viltu, et sõites 50km/h tunned kuidas tagumine ots ujub teepeal, ennem sillaregulli minemist vahetan ka lekkiva roolilati ära siis ei pea 2x käima, nagunii selle autoga hetkel ei sõida. Tänud seekord siis Jaanusele juppide eest, Tõnts-le tänud tagumiste õõtsade eest ja Medical-le igasuguse info eest. [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/01108842410b47e.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/011088423576213.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/01108842376fc39.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/01108842396c1f5.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/01108842455c076.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/011088424712531.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/011088424398275.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/443/268/011088423311bef.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.3 20V - 1989 - Paukpadrun
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.2%
- SQL:
68.8%
]