Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.3 20V - 1989 - Paukpadrun
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: paukpadrun[/i] Audi Coupe Quattro 2.3 20V Bensiin Must 5 käiguline manuaal Läbisõit 320000 KM. Varustuse kohapealt plank, vändaga aknad, nahksisu, el. peeglid. Varem olen omanud veel kahte esiveolist couped ja alati on ka olnud tahtmine omada coupe quattrot ja eelistasin, et selleks oleks S2, aasta tagasi müüdi ühte rohelist aga erinevatel asjaoludel jäi see ostmata ja nii ta ära müüdigi, samas tunne oli koguaeg, et saaks vähemalt 2.3 10v quattro, paar nädalat tagasi tuli see konkreetne auto müüki ja jäin seda jõllitama Auto24-s. Eile otsustasin, et oma silm on kuningas ja tuleb üle vaadata, kõne omanikule ja aeg kokku lepitud, natuke vaadatud, väike proovisõit, veel vaatamist, läbirääkimised hinnas ja nii ma selle endale sain. Tegemist on väga palju aga kuna ma seda igapäevaselt nagunii ei kasuta siis leppisin oma peas sellega, et palju teha ja kes teab kuna uuesti selline asi müüki tuleb. Sumps lekkis ja täna käisin seda keevitamas ja ka veits põhja alt uuritud, esisillas peab kõik pudinad välja vahetama, tagumine sillatala alt võtta ja puhtaks roostest laskma pritsiga, vajadusel remontida seda ja vastavate ainetega katma, et edasi ei roostetaks, väljas pool on paar rooste kohta aga ei midagi hullu, ukse liistud kooruvad. Salongis tuleb kõvasti küürida, armatuur välja vahetada korraliku vastu, istmed kuskilt uued leidma koos polstritega ja lakke uus riie liimida, see puudub hetkel üldse. Mootoril peab õli vahetama, tühikäik kõigub natuke, mingil põhjusel läheb jahutusvedelik ka üle 90 kraadi ja hoiatab kelladeplokis, kütust neelab ka seieri ja odomeetri järgi vist nautke liiga palju, difri lukk peale läheb nupust aga maha ei taha tulla, ei tea täpset kiirust ka aga oletan, et peaks ennast maha viskama ca. 30km/h aga ei toimi ka see, linna kiirusel mõned minutid sõita siis tuleb maha. Tõenäoliselt roolilatt ka omadega otsas, sest parajalt õline on seal piirkonnas kõik, käigukasti padjad on nii otast, et silmaga peale vaadates on sentimeetrine vahe padja ja kinnituse vahel, ja kui natuke kasti lükata siis liigub see nagu jalgpall väljakul. Eelmise omaniku sõnul pidi ka parempoolne sisemine veovõlli ots tuksis olema, sellest ka tõenäoliselt vibra maanteel sõites, lisaks tuleb veel vahetada kõik lukud ära sest ei taha, et oleks erinevad võtmed + ukse lingi metallist ümbrised irvitavad. Tegemist on palju ja eks elu näitab, kuna see meeletult pikk tööde nimekiri tehtud saab. Kui keegi teab kedagi Tartu ümbrusest, kes oskab lugeda vilgu koode võiks mulle märku anda, ehk peitub seal ka midagi. Homme katsun ka mõne värske pildi siia lisada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.3 20V - 1989 - Paukpadrun
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.1%
- SQL:
60.9%
]