Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 C4 Avant 2.8 Quattro 142kw - 1993 - Memrokk
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Memrokk[/i] Vahepeal jälle audist juttu, läbisõit tiksus millalgi 300k täis, samuti ka kaks aastat autoga. Tehtud õlivahetus koos filtrite ja õlivanniga, mootorit ikka kuivaks pole õnnestunud saada, aga ega vist raske leida audi v6 mis täiesti kuiv ka oleks. Suvised rattad läksid alla. Alustatud sai ka kliima ja püsika paigaldusega, salongi poolega peaaegu valma, salongi väliselt vaja paigaldada püsika mootor, kliimapump ja radikas. Vahetasin ära ka kõik läbi olnud pirnid armatuuril. [img]https://i.gyazo.com/dacf75a128e306d4df3a906e79204ab0.jpg[/img] Käigukasti vahetasin järjekordselt, käiguhoova simmer lekkis ja lahmas torseni kuivale ilmselt. Muretsesin terve 2.8 kasti, vahetasin kõik simmerid kohe ennetamiseks ära. 5nda käiguga pööre ka 400 pöörde võrra madalam sama kiiruse pealt võrreldes 2.6 kastiga. Kasti vahetades ilmnes tõsiasi, et millalgi tuleb paaki kas lappima hakata või vahetama, sest sumpsi kuumaplekki vahel on olnud hea ussitada, lekket poole paagi küttega ei tuvastanud, aga palju puudu ka vist ei ole. Mingis asendis ja olekus tundub, et on immitsenud. [img]https://i.gyazo.com/7c34916105ce254761fc31d8713eeea4.png[/img] Summuti kolin nüüdseks likvideeritud, ning tagumine pütt asendatud otsetoruga. Veidi oli kartus, et mntl ei kannata, aga õnneks hullem undamine umbes 80 pealt, 100 pealt ei saa enam arugi, et pole pütti all. Linnavahel on väga mõnus lõrin,keskmine tõusis ka kohe umbes liitri jagu linnas :D . [img]https://i.gyazo.com/c27217a56bf8213e77952a3ea06b90f7.png[/img] Nüüd lähinädalatel tahaks luugi, tiiva ja stange värvi alla saada. Ehk keegi saab sellega abikäe ulatada. [img]https://i.gyazo.com/5c7c1e98e4842b10d1b63151e7ddc913.png[/img] Üks pilt veel: [img]https://i.gyazo.com/a9031e2635f34c6df87f4b8338604b36.png[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 C4 Avant 2.8 Quattro 142kw - 1993 - Memrokk
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]