Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 Avant 2.8 Quattro 142kw - 1993 - Memrokk (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 8272)
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.16 17:11 Tsiteeri
Audi 100 C4 Avant 2.8 Quattro 142kw - 1993 - Memrokk



Tere,
Sai siis lõpuks oma viitsimine üles otsitud ja autost teema tehtud.
Auto sai soetatud 2015 aasta aprillis ja hinnaks oli 750 eurot. Auto sai toodud palju kirutud autojärelmaks24 platsilt kuhu eelmine omanik oli selle sinna sissemaksuks andnud.

Tehasest tuli välja auto 1993 aastal, manuaalkastiga, quattro ja 2.6 mootoriga. Eestisse toodud 2006 aastal Saksamaalt.

Lisad suhteliselt olematud:
2x el. aknad ja katuseluuk
el. peeglid

Salongiks tavaline hele-veluur.

Paar pilti ostupäevast.

https://i.gyazo.com/e307800df54455185cb99c2705509767.png

https://i.gyazo.com/7dfd3c42027d128bc859d152ae48f4ee.png

Aastaga on ka tükk igatsorti töid ära tehtud:
Starter 2x
Kellad, sest vanadega oli mingit sorti tuuningut tehtud
Süütelukk ja põhi
S4 paneel sai külge keeratud
Juhipoolne plokikaane tihend
Kast, torsen
Siduriketas
Rooliotsad 2x
Filtrid + õlid
Parem õõts ja amordipüstak ning esimene stabikavarras
Šarniiripuksid 2x
Teisaldatav kärukonks sai külge keeratud
Stabikavarda puksid 2x
Käigukasti padi 1x
Esimesed veovõlli otsad 2x
Parem esimene rattalaager
Piduriklotsid 4x
Toonklaas, ühel hetkel sai akvaariumist küll


https://i.gyazo.com/165d463421e45551663314a3ee2a8683.png

https://i.gyazo.com/4cfb48bce497d9b81ba2bc8b04cb5599.png

https://i.gyazo.com/22cc81884edf488c4138361ec2e1d462.png

Ls. oli soetamise hetkel 242k ja nüüdseks on 285k.


Hetke seisuga on autol mootor maas ja salong peaaegu tühi, sest 2.6 jäi natuke lahjaks ja ka teine plokikaane tihend sai otsa omadega.


https://i.gyazo.com/944d9c7278991b416ca9481ec80c43ce.jpg

Peale mootori vahetuse on ka olemas uued esitiivad, sest talv sõi juhipoolse ära ja kõrvalistujapoolne on lihtsalt väga lapergune, veel on vahetatud ka tagumised reguleervardad 2x ning mootoripadjad 2x, alla lähevad 18" audi spoke 9.

Veel paar pilti.

https://i.gyazo.com/7575e017fa76adf8a5d3416beb5457f0.jpg

https://i.gyazo.com/3e55cb18d060f92eda03a300a9a55af1.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.16 19:45 Tsiteeri


Kuna vahepeal sai viibitud välismaal siis auto kallal väga ei ole jõudnud nokitseda. Katuseluuk sai klaasist luugi vastu vahetatud ja lae riie sai asendatud mustaga. Vaja oleks veel siis radikas, tuled ja viled külge keerata. Väheke suurem mure või takistus on hetkel juhtmestikude ühendamine salongis. Äkki keegi teab kedagi soovitada või on ise hakkaja mõistliku tasu eest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.16 18:10 Tsiteeri


Auto jälle koos ja liikluses. Tänusõnad RKsilverile ja plahisele, kes elektroonika mure aitasid lahendada.
Hetkel oleks vaja sillad korda saada ja üks klapikambrikaane tihend ära vahetada.

Siin siis pere mõlemad projektid.

https://i.gyazo.com/9b8ea80d513731af2ba1f1521ad426f1.png


https://i.gyazo.com/4ead413efd7ce30346d6d355d00f4ba5.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.16 18:15 Tsiteeri


Mis velje ET on? Maru punnitab, vastu ei käi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.16 18:18 Tsiteeri


20
No kuna ees annavad puksid niipalju järgi siis väljakeeratud ratastega parempool vahepeal käib vastu logarit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.16 20:15 Tsiteeri


Vahepeal pole pikalt kirjutanud, aga autoga on saadud natuke tegeletud.

Kõigepealt tooks välja asjad, mis veel siiani mainimata on jäänud, kuna telefon oli remondis ja ei olnud pilte mida lisada.


Samuti sai kohe auto liikuma saamise alguses pidureid proovitud, kuid ees sõitval bemmil osutusid pidurid paremaks. Õnneks piirdus asi ainult uue stange, kapotti, tulede ja radikaga, muu jäi sirgeks ja terveks. Ning nädalaga oli auto uuesti liikvel

https://i.gyazo.com/6efea48397023bde10543eff83260acc.png
https://i.gyazo.com/2af36887734cb3c43f27caecfbfde21f.png
https://i.gyazo.com/63218b7c9a01c264d45d3bc27c5a0790.png


Autol sai sillad korda tehtud, esisillas jäid vahetama ainult sarniirid ja rooliotsad. Samuti sai vahetatud taga mõned puksid ja mõlemad reguleerimisvardad.

Kundepoolne klapikambri kaas sai maha võetud, kuna lekkis ja põhjuseks oli kuumakindla silikoniga vana tihendi taaskasutamine eelmise omaniku poolt.

Veel sai õlivann alt ära krutitud, kuna paar tilka oli iga hommik auto all. Õlivannil puudus tihend täielikult ja kasutatud oli ainult kuumakindlalt. Samuti tuli veel välja et õlivannis auk. Aga kuna kohe uut võtta ei olnud läks vana tagasi uue tihendiga. Tilkade kogus vähenes, aga päris ära ei kadunud, aga vardalt märgatavat õlikadu ei ole.



Ülevaatus sai ära tehtud, puhtalt esimese korraga. Mootori vahetust ise jutuks otseselt ei toonud ja heitgaasi norme mõõdeti 2.6le vastavalt, Mõned korrad sai küll mõõdetud aga normidesse mahtus.

Talvesussid said alla keeratud, auto muutus kohe madalamaks ja kurvemaks.

https://i.gyazo.com/c9c8f1094f0023b1b0b6e93f517db336.png


Rool sai ära vahetatud, koos käigukangi kartulikotiga. Veidi kulunud on, peab laskma naha ära vahetatada millalgi, kuid kordades mugavam kui neljakodaraga baranka oli.

Enne ja pärast, proovin millalgi salongist tervikust paremat pilti saada
https://i.gyazo.com/46c7117d0c7a3ddbd0fed7368a0d8670.png
https://i.gyazo.com/c01fe2549e20a86e5252a5539ba22c71.png


Käigukastil sai käiguhoova simmer ja õli lastud ära vahetatud, kuna endal ei õnnestunud suruõhuga ka lisamise korki lahti saada. Vahetamisel tuli kastist välja 1.4liitrit tavotti laadset moodustist suure hulga metalli puruga. Ilmselt ei ole selles kastis vist kunagi õli vahetatud. Õnneks on teine terve kast torseni vahetamisest alles

Millalgi tahaks veel temp. anduri ära vahetada ja õlivanni, samuti diivanid sooviks millegi sportlikuma vastu vahetada.

Selle mootoriga sõidetud nüüdseks siis 6000km ja täitsa rahul, 110kw pealt 142kw peale minekut ikka tunda. Kütusekulu 2.6ga võrreldes suhteliselt sama, keskmine seal 10-12l

https://i.gyazo.com/ecf2a7d0e1de74ae3fc35021476e1ba2.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.16 20:39 Tsiteeri


Nädalavahetus möödus siis kasti ja sidurit vahetades. Ketas otsustas reedel peale tööd linna vahel kaheks irduda. Sai siis uus survelaager sachsi ketas pandud ja teine kast.


https://i.gyazo.com/752862aeb1a9ef21cb3539b406d829db.png

https://i.gyazo.com/79cfbb719840ccff98a20fb327e2ba3c.png


Parem pilt ka salongist:

https://i.gyazo.com/60508bd21c550abf0c3e974e34091bba.png

Vahetamisel tuli välja ette teine klapikamber on vaikselt immitsema hakanud. Tuleb see ka millalgi kuu alguses ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 28.11.16 20:50 Tsiteeri


Need on ju suht mugavad istmed ja soojad ka talvel istuda. Käetugi kah olemas, ma nii väga hullult ei närveeriks sellega. Mis puudutab teatud asjade vahetamisele, nagu kl.kambrikaane jne tihendid, siis neid vahetatakse ikka 2tk korraga. Endal jebla vähem. Muidu jõudu ja jaksu.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.16 21:03 Tsiteeri


Ega otseseselt kiiret polegi nende istmetega. Lihtsalt eelmisel omanikul mõned kenad koni augud õnnestunud kõrvetada ja taga seljatoel pole peatugesid, et nagu taga natuke nati kui keegi selga peaks sadama. Juhiistmel soojenduse padi ka ära väsinud ei küta väga, vahel harva on tunda, et natuke soojem on istuda kui tavaliselt. Sai algul ainult üks sellepärast vahetatud, et tuttaval oli üks tihend üle ja andis käepigistuse eest ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.17 10:53 Tsiteeri


Pole jälle pikalt kirjutanud. Pole väga suuri muudatusi toimunud ka, ajaliselt kiire ja rahaliselt piiratud.
Vahepeal sai siis teine klapikambri kaane tihend vahetatud, geneka harjad läksid uued, juhipoolne pooltelje väline porikumm hakkas kohe kohe katki minema sai ka see uus pandud.

Üks jõulukink sai siiski lubatud endale. Sai 42" led bar tellitud. Teise kingina siis õnnestus juhi nurk järjekordselt ära rihtida. Seekord siis sai kergelt põske vastu piiret hõõrutud.

Paar pilti ka:


https://i.gyazo.com/96845cee77ba0997d3bbd269a67fa672.png
Uus/kasutatud hõbedane tiib olemas, aga ei ole raatsinud külge panna veel. Stange suhtes proovin leida s i oma hetkel.

Ja väike võrdlus täistulede ja ledi vahel

https://i.gyazo.com/7e8030c25817aa07e944fba099ee2537.png
https://i.gyazo.com/76c085a2d4213e0023091b92f117eeaf.png

Samuti ega keegi ei saaks keevitusega aidata?
Sumps on hakanud viimasel ajal keskelt vastu tala kolistama end.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.17 13:14 Tsiteeri


Liiklusmärgi karm peegeldus häirima ei hakka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.17 13:18 Tsiteeri


Kuskil alevi vahel ja nii väga ei kannata ja, aga ega siis ei anna väga kaugtuledega sõita ilma, et märgid nagu peeglid ei oleks. Väljas pool, maanteel ja metsavahel on väga luks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 28.01.17 18:24 Tsiteeri


Essi stange puhul vaja essi tiibasid ka ju :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.17 18:30 Tsiteeri


Kursis, aga siiani pole õnnestunud stangelegi pihta saada. :D
Tiivad ilmselt oleks võtta, kui stange saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 01.02.17 21:17 Tsiteeri


Räägi täpsemalt, kus sellised ledid said ja palju maksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.17 21:43 Tsiteeri


Aliexpressist tellisin, lamp ise oli 80midagi eurot pluss toll oli kõik kokku 102 raha ja kohale tuli hong kongist 6 päevaga vist.

Siiani rahul, pole probleeme esinud, niiskust ka hästi talunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.17 19:08 Tsiteeri


Nii veidi uuendusi siis jälle. Sai sisu ette võetud, õnnestus saada tume sportriie, pisut kulunud küll on ja juhinurgas üks auk, aga eks kevadel tuleb kasida, soojenduse tahaks ka sisse monteerida. Heleda põranda viskasin välja ja tume asemele. Keemiline sai tehtud, aga tuleks ühekorra veel teha millalgi. Soojemate ilmadega läheb kliima ja püsika paigaldamiseks ka, neli el. akendega veel ei tea. Rooliotsad sai soetatud, tuleks nende vahetus ka käsile võtta, ootavad veidi soojemaid ilmasid, ehk uuel nädalal õnnestub.

Paar pilti sisust ka:
https://i.gyazo.com/eeb77e80f2906343c58c8374d6dd7854.png

https://i.gyazo.com/992aa770fbcb4cc26d7dd81b73fbf95a.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.02.17 21:35 Tsiteeri


Huvitav, miks mulle meeldis samuti just ise samasuguse isendiga kõike katsetada arukatest kuni ajulagedate toimetamisteni välja (umbes stiilis auto ostuhinda võis kolmega korrutada igasugu aretuste näol ja polnud seda tunnet kah, et kahju oleks) :D. Teised liikurid lihtsalt liikusid ja ei viitsinud nendega üldse midagi väga leiutada. Edu igatahes masinaga. Sel kerel on see v6 igati soliidne ja suhteliselt vaikne ja rahulik kapoti all. Kui mootor õli kah ei söö, siis talvel jätkub vallatlemiseks hobuseid kapoti all piisavalt ja ohtlikumatel kiirustel jääb juba jõudu väheks, nii et päris lolliks kah ei saa peast minna :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.17 10:33 Tsiteeri


Ei tea ja mis selle c4 juures on mis ka mind niimoodi hoiab ja tõmbab. Raha summa peale ei taha mõeldagi palju alla läinud on aga nagu ei ole ka seda tunnet, et nüüd kahju oleks :D. Kogemust pakkunud missugust :D. Oleksin nõus veel järgmise autona ka c4 omama küll siis juba kas essi või massudipressi näol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.17 20:47 Tsiteeri


Sillad praeguseks jälle mureta. Vahetatud rooliotsad ja tehtud sillastend ka. Sumpsi kolin häirib veel, õlivanni saab ehk järgmine nädal. Uus luuk ja esistange ootavad kevadet ka nüüd koos tiivaga, veidi iluravi tuleb teha enne ainult.

Paar ebaõnnestunud pilti ka:


https://i.gyazo.com/29e23e1405f76aac0d3f3b9f0b918667.png


https://i.gyazo.com/9b1f9e3bb3090b7c67be76a3b9f8b864.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 18.02.17 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Memrokk

Tehasest tuli välja auto 1993 aastal



Selle väitega tasub ettevaatlik olla kui just pole põhjalikumalt järgi kontrollinud. Mul on registreerimistunnistusel 1996, aga teadagi viimased 100-d tulid välja 1994.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 18.02.17 22:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Selle väitega tasub ettevaatlik olla kui just pole põhjalikumalt järgi kontrollinud. Mul on registreerimistunnistusel 1996, aga teadagi viimased 100-d tulid välja 1994.:)
Passis on esmase registreerimise aasta, mitte tootmis ega mudeliaasta.

Ehk mu enda auto näitel: Mudeliaasta 95 mis tuli tehasest välja Septembris 94 ja passi on märgitud Jaanuar 94. Oleks see auto nüüd mingil ilmelikul põhjusel olnud esinduses platsil või lihtsalt regamata paar aastat, oleks samuti passi märgitud 96.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 27.02.17 10:50 Tsiteeri


VIN-koodis 10. number näitab mudeliaastat, kuid mudeliaasta pidavat olema ajavahemik eelmise aasta juulist kuni mainitud aasta juulini. Ehk näiteks P- 1993 tähendab, et tootmise aeg oli vahemikus alates juuli 1992 kuni juulini 1993.
L - 1990
M - 1991
N - 1992
P - 1993
R - 1994

Kas ja kuidas tootmise aega veelgi täpsemalt teada saab, ei oska öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.17 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100

VIN-koodis 10. number näitab mudeliaastat, kuid mudeliaasta pidavat olema ajavahemik eelmise aasta juulist kuni mainitud aasta juulini. Ehk näiteks P- 1993 tähendab, et tootmise aeg oli vahemikus alates juuli 1992 kuni juulini 1993.
L - 1990
M - 1991
N - 1992
P - 1993
R - 1994

Kas ja kuidas tootmise aega veelgi täpsemalt teada saab, ei oska öelda.



Oma VIN-koodis on 10. numbriks R. Tundub, et on suht otse tehasest tänavatele veerenud, kui veel 1993 esmane registreemine on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memrokk
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.17 13:11 Tsiteeri


Vahepeal jälle audist juttu, läbisõit tiksus millalgi 300k täis, samuti ka kaks aastat autoga.
Tehtud õlivahetus koos filtrite ja õlivanniga, mootorit ikka kuivaks pole õnnestunud saada, aga ega vist raske leida audi v6 mis täiesti kuiv ka oleks. Suvised rattad läksid alla.
Alustatud sai ka kliima ja püsika paigaldusega, salongi poolega peaaegu valma, salongi väliselt vaja paigaldada püsika mootor, kliimapump ja radikas. Vahetasin ära ka kõik läbi olnud pirnid armatuuril.

https://i.gyazo.com/dacf75a128e306d4df3a906e79204ab0.jpg

Käigukasti vahetasin järjekordselt, käiguhoova simmer lekkis ja lahmas torseni kuivale ilmselt. Muretsesin terve 2.8 kasti, vahetasin kõik simmerid kohe ennetamiseks ära. 5nda käiguga pööre ka 400 pöörde võrra madalam sama kiiruse pealt võrreldes 2.6 kastiga.
Kasti vahetades ilmnes tõsiasi, et millalgi tuleb paaki kas lappima hakata või vahetama, sest sumpsi kuumaplekki vahel on olnud hea ussitada, lekket poole paagi küttega ei tuvastanud, aga palju puudu ka vist ei ole. Mingis asendis ja olekus tundub, et on immitsenud.

https://i.gyazo.com/7c34916105ce254761fc31d8713eeea4.png

Summuti kolin nüüdseks likvideeritud, ning tagumine pütt asendatud otsetoruga. Veidi oli kartus, et mntl ei kannata, aga õnneks hullem undamine umbes 80 pealt, 100 pealt ei saa enam arugi, et pole pütti all. Linnavahel on väga mõnus lõrin,keskmine tõusis ka kohe umbes liitri jagu linnas :D .

https://i.gyazo.com/c27217a56bf8213e77952a3ea06b90f7.png

Nüüd lähinädalatel tahaks luugi, tiiva ja stange värvi alla saada. Ehk keegi saab sellega abikäe ulatada.

https://i.gyazo.com/5c7c1e98e4842b10d1b63151e7ddc913.png

Üks pilt veel:
https://i.gyazo.com/a9031e2635f34c6df87f4b8338604b36.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 74.1% - SQL: 25.9%]